Tak to oczywiste ze trzeba potem podregulować sterownik,mam kilka takich przykladowych ustawien z golfików tez o poj.1,8 90KM najwazniejszy to ten parownik wyrególowaćbo tam tymi śrubkami można ostro namieszać.A co do regulacji to i tak musze teraz poczekać na jakąś lepszą pogode bo autko stoi pod chmurką i na troche czasu w jakiś dzień może szybciej skącze prace to popróguje najwyżej na drugi dzień z guta do pracy
[ Dodano: 2013-03-24, 21:23 ]
sory za błedy w poście ale wczorajsze wertowanie kilku forum do póżna w nocy sie teraz udziela
[ Dodano: 2013-03-30, 17:15 ]
Witam ponownie i tak więc po regulacji wyszło tak ze metoda bąbelkowa jest OK tylko podczas regulacji kręcimy (regulujemy)tą dużą śrubką od napięcia membrany a ta mała zakrecona na maxa i jak ustawimy te bąbelki(lub na słuch czy leci gaz) to składamy wsio do kupy i tą małą ustawiamy tak aby sonda oscylowała pomiędzy ubogo-bogatą dawką.
Tylko umnie jest taki szkopuł ze sonda chyba jest niedobra bo na wolnych (na gazie )niepracuje albo jest bogata nie idzie ustawić tak aby oscylowała ubogo-bogato.Ale na razie tak zostawię i zobaczę jak będzie chodził i jak się będzie przełączać na gaz bo z tym miałem problem jak będzie OK to tak zostawię do powrotu do polski