Witam!!!Kupilem pare miesiecy temu golfika 1,8 90KM z instalacja gazową Stag 50 i parownikiem Tomaseto HP140 od poczatku byly z nią jakies problemy
-niechciala sie przełaczyc z benzyny na gaz(podczas jazdy przy przełaczeniu na gaz auto wogóle nie reagowało na wcisniecie pedalu gazu odrazu sie dusił dopiero sie przelaczył na postoju ale i tak nie za kazdym razem raz zgasl i dopiero za drugim razem zaczął chodzic na gazie a nieraz odrazu chodzil na gazie)
-teraz jest taka sytuacja ze jade do pracy rano gaz sie zalaczy a jak wracam to juz niedaje rady a na drugi dzien jest odwrotnie
-a na samym poczatku mialem tak ze wypalał tylko 18 litrów gazu a butla miesci 28L ale potem popusciele ta srubke na parowniku ta mała przy filterku i było OK i wypalał całą butle
Wymieniłem swiece i filterek gazu kopułka wyczyszczona i wszelkie złaczki wtyczki wiem ze byłoby trzeba wyrególowac parownik(posiadam interfejs do tej instalacji i kompa) i moje pytanie
-jak wyregolować parownik
-jakie powinny byc wskazania sondy na wolnych obrotach na gazie
-jakie ustawienia samego Staga 50 bo mam takie
typ cewki-na 4 cyl
sygnał cewki-0-5V
typ tps -0-5V
prog tps-0,30V
rególacja tps-tak
histereza tps -0,04V
wzbogacenie -50
zubożenie-40
predkosc aktuatora-200
opcja otwarcia-tak
prog tps-2,80V
aktuator na pozycje -111
predkosc aktuatora -210
typ sądy-0-1V
sąda -standard
regulacja od sądy-tak
prog sądy-0,46V
predkosc aktuatora-200
sąda zimna-10s
symulacja -wlasna
czas HI-0,60
czas LOW-0,80
czas wył-0,0
impulsy -0
typ przełaczenia-obroty w gore
obroty przelaczenia-1800
pozycja przelaczenia-90
temp.przelaczenia-tak
temperatura-10 st
max obroty gazu-6500
pozycja max-130
pozycja aktuatora dla 3000 tys-97
pozycja aktuatora dla 800-84
pozycja minimalna -70
rozszczelnienie-tak
i co najgorsza jestem za granica w kraju tulipanów i tutaj z fachowcami to jeszcze gorzej niz w polsce.PROSZE O JAKIES RADY!!!