VW Passat b4 1.8 ABS duże spalanie gazu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Szheyk » 3 gru 2013, o 01:04

Czyli jak jutro niby ustawią mi rozrząd to ściema tak ?
Tak jak mówiłem włożyłem uszczelkę pod wtrysk (w tym ogarnięty jestem ) poluzowanie czterech imbusów oraz trzech 10 nie było problemem. więc raczej nie jest to winą .
Zmieniłem przewody, palec, kopułkę, świece na boscha 1-elektrodowe dedykowane dla gazu.
I przy odpaleniu zaczął nie równo pracować , więc dało rade pojechać do mechanika i pojechałem . Tam w miarę odpalał i jak zaczeli bawić się zamienianiem przewodów , zdejmowaniem ze świec kapturków u góry świecy nagle nie chciał odpalać .
Powiedział mi ze bez ustawienia rozrządu na znaki z zapłonem nie ma co innego robić bo to niby szkoda czasu .

:wsciekly:
:wsciekly:
Jeszcze jedno czyściłem miejsce na którym trzyma się palec pod kopułką WD40 więc coś mogło się dostać WD40 do układu zapłonowego , odgrywa to jakiś problem w sumie gdyby czujnik hallotronowy był zalany lub brudny to mogło nie być iskry .
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

 

Postprzez łukasz1983 » 3 gru 2013, o 06:56

Wcześniej przed zmianą kabli,świec,palca i kopułki silnik na benzynie chodził dobrze a po zmianie zaczął wariować.Jak nic nie ruszałeś przy zapłonie i rozrządzie to na bank WN.Proponuje jechać do innego mechanika,bo ten coś kombinuje.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 4 gru 2013, o 02:09

Samochód naprawiony niby zrobili tam
- dłubali się godzinę z podłączeniem a zarazem kombinowaniem jak ustawić przewody przy kopułce.
- już było późno i zmył mnie do domu ponieważ już zamykali i o 9 rano do mnie zadzwonili mówiąc że naprawiony i został ustawiony zapłon coś mruczał o rozrządzie w co wątpie .
- kopułkę niby na odwrót podłączyłem .. tak jasne jak bym podłączył odwrotnie to bym tam nie dojechał (700m) samochód jakby wtedy chodził na 3 garach i szarpał .
- ustawili mi gaz akurat za darmo (wymieniałem u nich sterownik BingoM zapłaciłem za niego z wymianą i przylutowaniem nowej wtyczki 280 zł 2 miesiące temu)
Za łączny koszt naprawy skasowali odemnie 100 zł .
Co prawda po wymianie tego ma o wiele lepszego buta . A jak wyjdzie ze spalaniem gazu to zobaczymy

[ Dodano: 2013-12-07, 22:17 ]
Spalanie nie spadło dławi go , było masło w odmie więc wszystko wyczyścilem wraz z metalową rurką która idzie z przodu do bloku silnika , wszystko wyczyściłem i ok . Ojciec próbował ustawić na szybko mi zapłon bo musiał jechać w trase i słychać stuki z pokrywy silnika . Co zrobić żeby ich nie było? W którą stronę kręcić zapłonem?
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości