W deszczowa pore samochod Muli sie i przerywa

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

W deszczowa pore samochod Muli sie i przerywa

Postprzez ipela91 » 5 sty 2013, o 15:43

Witam Wszytskich. Ostatnio mialem czyszczona przepustnice i golfik pod komputerem. ponad to silnik ciekl wiec zostały wymienione uszczelniacze przy wałkach rozrzadu, i po sciagnieciu rozrzadu zaczał inaczej sie zachowywac.... szarpie, przerywa, wczoraj nawet gasł tak sie dzieje Tylko na gazie... silnik 1,6+ LPG sekwencja. pomozcie co moze byc...
Avatar użytkownika
ipela91
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 09:11
Lokalizacja: Białogard

W deszczowa pore samochod Muli sie i przerywa

 

Postprzez trollu » 5 sty 2013, o 15:50

ipela91 napisał(a):po sciagnieciu rozrzadu zaczał inaczej sie zachowywac

nie daje Ci to do myślenia? ;-) rozrząd nie jest przestawiony? co do wilgoci i mulenia to przejrzyj układ zapłonowy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez ipela91 » 5 sty 2013, o 16:01

ale jak nby rozrzad byl przestawiony to dzialo by sie to caly czas na bp i lpg a to sie dzieje na lpg... gaz zamontowany 2 miechy temu i takie cyrki sie dzieja... przed czyszczeniem przepustnicy bylo podobnie... myslalem ze czyszczenie załatwi sprawe. po podłaczeniu do kompa wyskoczyl blad własnie na przepustnicy nic innego nie bylo..
Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu, bokiem nieliczni...
Avatar użytkownika
ipela91
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 09:11
Lokalizacja: Białogard

Postprzez trollu » 5 sty 2013, o 16:08

adaptacja przepustnicy była? jeszcze raz układ zapłonowy - gaz jest wrażliwy na słaby zapłon, jak kable czy świece już liche to będą cyrki. Sprawdź czy kable nie mają przebicia, jak wygląda kopułka z palcem. Świece ile mają przejechane?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 5 sty 2013, o 16:10

Adaptację może zrób i sprawdź TPS :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez ipela91 » 5 sty 2013, o 16:14

swiece maja z 7 tys.. kable nie maja przebic bo sprawdzalem. pryskajac je woda jak byl właczony i nie przygasał. tak byla robiona adaptacja:)

[ Dodano: 2013-01-05, 15:18 ]
ostatnio rozmawialem ze znajomym, ktory tankowal gaz na tej samej stacji co ja, cos wspominał ze jego zasilanie jest uczulone na słabej jakosci gaz czy jest to moznaliwe ze zalezy od gazu jaki tankujemy?
Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu, bokiem nieliczni...
Avatar użytkownika
ipela91
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 09:11
Lokalizacja: Białogard

Postprzez pietrasiak2 » 5 sty 2013, o 16:19

Sprawdź czy parownik nie zamarza może zapowietrzony układ chłodzenia masz :-) Lub elektrozawór się nie otwiera do końca i ma niedomaganie masy w instalce LPG sprawdź :-)

[ Dodano: 2013-01-05, 15:24 ]
A nie?Zatankuj marne paliwo co będzie się działo :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez strzeliniasty » 5 sty 2013, o 17:00

jak tylko w wilgotne deszczowe mgliste dni to zastanowilbym sie nad wymiana cewki
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez PabloSBT » 5 sty 2013, o 23:46

skoro w wilgotne dni to zobacz czy kable dobrze siedzą i czy kopułka jest dobrze zapięta :) psiknij też plakiem albo czymś łatwopalnym w okolice wtrysku może ci lewe powietrze łapie jak wzrosną obroty to sprawdź czy wszystko masz dobrze skręcone :) co do gazu to też możliwe że słabej jakości gaz jest ale to byś miał bez różnicy czy wilgotno czy nie problemy z jazdą :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez melcu » 6 sty 2013, o 02:42

Posiadam silnik 1.6 ABU z gazem II generacji, generalnie auto chodzi dobrze, ale od czasu do czasu tez zdarzają się jaja, obroty spadają, brakuje mocy. I na LPG i na PB . Wymieniałem i regulowałem TPS , kupione świece NGK i kable Beru, kopułka i palec wyglądają dobrze. Auto ma ten problem od kupna, probowalem z tym walczyć jakos ale nie ma sensu wymieniac wszystkich czesci po kolei bo sie nie wypłace. Ucze się i nie zarabiam wiec mnie najzwyczajniej w świecie na to nie stać :) Lewego powietrza nie łapie, krokowy wymieniony. Nie mam pojęcia co mu moży być. Jak by kolega znalazł rozwiązanie problemu lub ktoś z forumowiczów jest w stanie pomóc to byłbym wdzięczny za jakiekolwiek pomocne sugestie
Pozdrawiam ! :mrgreen:
Avatar użytkownika
melcu
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 11 mar 2012, o 02:13
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez łukasz1983 » 6 sty 2013, o 11:12

Ja ze swoim też miałem cyrki w wilgotne dni i winna okazała się cewka.Była lekko pęknięta jej obudowa i łapała wilgoć.Zakleiłem ją taśmą izolacyjną i problem znikł.
Melcu sprawdż klapke ciepłe,zimne powietrze w obudowie filtra.U mnie zepsuł się ten siłownik co ją steruje i była zablokowana na ciepłe powietrze i po zagrzaniu też mi świrował na lpg i na bp też ale nie aż tak jak na lpg.Zablokowałem klapke na zimne(jedyny minus to silnik troche dłużej się nagrzewa) i po problemie a na dodatek spadło mi spalanie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 6 sty 2013, o 12:19

[quote="melcu"][/quote] zdejm obudowę filtra powietrza i odkręć klapkę jak masz przykręconą albo zablokuj ją w stronę kabiny. Gazownicy często blokują to klapkę tak żeby samochód brał powietrze z komory silnika żeby samochód nie gasł ale w efekcie samochód jest mulasty a w golfie robi się to nie potrzebnie bo ma wlot powietrza w błotniku a nie w grillu więc nie gaśnie :) dzieje ci się tak jak jest zagrzany tak ?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości