Walniete membrany czy zapchany filtr ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 26 sty 2013, o 20:45

raiden112, parownik nie ma prawa się zepsuć tak szybko - o ile był dobrze naprawiany, 11l to norma w trybie mieszanym w taką pogodę, prawdopodobnie pozostaje ci kwestia regulacji składu mieszanki LPG/powietrze - ale nic nie napisałeś która generacja instalacji więc ciężko ci więcej pomóc.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez rav7 » 27 sty 2013, o 16:42

ja mam 1.4 i teraz zima przy jezdzie po miesice do pracy (8km) spala nawet 13, zdazalo mi sie latem ze czasami palil po 15l, wymienilem membramy i filtr i od tej pory latem w trybie miejskim mieszcze sie w 10L a zima to bywa roznie bo dochodza postoje podczas odsniezania itd.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez łukasz1983 » 27 sty 2013, o 17:34

rav7 napisał(a):ja mam 1.4 i teraz zima przy jezdzie po miesice do pracy (8km) spala nawet 13, zdazalo mi sie latem ze czasami palil po 15l, wymienilem membramy i filtr i od tej pory latem w trybie miejskim mieszcze sie w 10L a zima to bywa roznie bo dochodza postoje podczas odsniezania itd.

Małe silniki potrafią spalić więcej nieraz niż silnik 2.0.W 1,4 normą w cyklu mieszanym jest około 11 zimą i 10 latem(mowa o lpg).Twoje spalanie (13 na sto)jest za duże jak na ten silnik(chyba że go żyłujesz na wysokich obrotach na niskich biegach)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rav7 » 27 sty 2013, o 18:10

Czasami zdazrza mi sie przycisnac ale nie teraz, w zimie jezdze bardzo delikatnie, w porywach do 3tysiecy. Moje spalanie wynika z tego ze jak dojade do pracy to wskazowka od temp nawet sie nie ruszy, takie uroki krotkich dystansów. Termostat sprawny. Latem nawet jak mu przycisneto zmieszcze sie w 10, no czsami do 11 dojdzie.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez łukasz1983 » 27 sty 2013, o 18:21

rav7 napisał(a):Czasami zdazrza mi sie przycisnac ale nie teraz, w zimie jezdze bardzo delikatnie, w porywach do 3tysiecy. Moje spalanie wynika z tego ze jak dojade do pracy to wskazowka od temp nawet sie nie ruszy, takie uroki krotkich dystansów. Termostat sprawny. Latem nawet jak mu przycisneto zmieszcze sie w 10, no czsami do 11 dojdzie.

Kolego jesteś pewny do tego termostatu?Coś mi nie gra bo pisałeś wcześniej,że do pracy masz 8 km a teraz piszesz,że jak dojedziesz to wskazówka od temperatury nawet ci się nie ruszy.Ja w zime po przejechaniu około 6 km mam na blacie 90*C,więc albo masz uwalony termostat albo czujnik temperatury.A jak jest latem,jak ci się dogrzewa?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rav7 » 27 sty 2013, o 18:44

Dokladnie to wyglada tak ze jaka trafie na zielona linie swiatel to wskazowka lezy jak lezala albo minimalnie sie ruszy a jka lapia mnie swiatla to dochodzi maks do 70. Termostat jest ok bo kiedy jezdze dalej to jak zlapie 90 to trzyma a latem mam tak przewaznie ze dojezdzam do pracy i wiatrak sie wlacza czyli dogrzewa ok.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez k-m-r1 » 27 sty 2013, o 20:10

ja do pracy mam 9 km po Wrocławiu

jak dobrze trafie to po 5 km mam 90 stopni i nie stoje na swiatłach i nie wleke sie za autobusem

ugulnie to 4-6 km wystarcza mi na nagrzanie sie auta
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez BGolf3 » 27 sty 2013, o 20:29

Czego wy się czepiacie spalanie 11l na 100km przy takiej temperaturze to normalne . Kolega nadal nie napisał co to za instalacja i czy posiada Krokowy na zasilaniu lpg
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości