Walniete membrany czy zapchany filtr ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Walniete membrany czy zapchany filtr ?

Postprzez raiden112 » 21 sty 2013, o 16:54

Przy 275 000km mialem wymieniany parownik teraz mam najechane 11 500km i od pewnego czasu silnik nie trzyma obrotow na LPG a wczoraj spalil mi prawie 11l , zatankowalem wczoraj i zrobilem 50km a tu po szkole pali mi sie rezerwa juz :/ Moze czas wymienic filtr lub parownik sie rozwalil ?? Co sadzicie o tym

@EDIT troche popytalem moze to byc spowodowane tym ze parownik poprostu zamarza :> ?
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Walniete membrany czy zapchany filtr ?

 

Postprzez k-m-r1 » 22 sty 2013, o 16:08

jest zimno i wiecej palą lpg

kolejna sprawa kiedy swiece wymieniane
kiedy filtr powietrza
kiedy przewody kopułka palec ....
kiedy filtr lpg?
tankujesz na jednej stacji?

tu masz odpowiedzi na swoje ptanie
o lpg trzeba dbać to jedzic bedziesz
jak masz stary zbiornik i wyjeżdzasz lpg do konca to zaciaga rdzy i na filterku zostaje i zapycha

rozkrec zerknij wymien
sądze żę trzeba bedzie wyregulowac instalacje ale to potem
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez raiden112 » 23 sty 2013, o 21:43

Swiecie nie wiem kiedy auto mam dopiero 5 miesiecy
Filtr powietrza byl wymieniany zaraz po kupnie jak inne filtry
Przewody kopulka rowniez nie wiem kiedy wymienial
Filtr LPG wlasnie nie wymienialem i musze to zrobic
Tak tankuje ciagle na D&D :)
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pietrasiak2 » 23 sty 2013, o 21:53

Spalanie to sprawdzaj tankując do pełna - jazda ile km - tankowanie ile litrów wyliczenie.
Dioda rezerwy przy LPG to raczej nie jest dokładna wręcz info daje lub mogła się rozregulować.A palić więcej zimą ma prawo chyba , że wzrosło ono z dnia na dzień . Zrób mu jeszcze reset , ale ja podjechał bymdo jakiegoś ogarniętego gaziarza :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PabloSBT » 24 sty 2013, o 22:11

rezerwą można się kierować ale w dobrej sekwencji przy gazie I i II gen pokazuje jak chce :) filterek nie zaszkodzi zmienić ale to chyba nie to, na benzynie dobrze ci trzyma obroty równo ?? 11L przy 1.8 to dużo ?? przy takich pogodach mi sie wydaje normalne że tyle pali :) no chyba że jeździsz tylko w trasie to trochę za dużo ;) jak by ci parownik zamarzał to samochód by nie miał siły dławił by się aż by zdechł jest kilka przyczyn falowania obrotów najczęściej jest to
-lewe powietrze (czyli pęknięta jakaś uszczelka można to sprawdzić psikając np plakiem w okolice przepustnicy jeśli gdzieś łapie lewe powietrze obroty wzrosną tylko należy to robić na zimnym silniku)
-silnik krokowy
-padająca sonda lambda (trzeba albo skorygować ustawienia kroków w krokowcu na lpg)
-padajacy parownik ( średnio wytrzymują 50-100tys km)
-uciekająca iskra ( do wymiany świece kopułka i palec a jak sa przebicia to i kable)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez raiden112 » 24 sty 2013, o 23:15

Fajnie zaczne powoli to robic co napisaliscie a kolego PABLOSBT on spalil mi 11l przy nakreceniu 50km wiec cos serio jest nie tak a normanie 11l rbie ze 100-120km
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pietrasiak2 » 25 sty 2013, o 09:05

Pomierz lambdę miernikiem :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PabloSBT » 25 sty 2013, o 11:01

przepraszam źle zrozumiałem :-) zrób tak zatankuj do pełna przejdz ok 100km i znowu dotankuj do pełna jeśli wyjdzie spalanie powyżej 15l to jedź do elektryka na sprawdzenie sondy lamda. wystarczy że grzalka w sondzie się spali lub nie będzie łączył kabel od niej i samochód może palić nawet 20l przy spokojnej jeździe :-)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez BGolf3 » 25 sty 2013, o 22:15

Najpierw radze sprawdzić na rozgrzanym silniku czy parownik jest gorący . Wyczyść przepustnice i mikser , a co do sondy .... ma ona nijaki wpływ jeżeli to druga generacja. Co to za instalacja ?
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Postprzez łukasz1983 » 26 sty 2013, o 11:26

Kolego raiden 112 co do spalania sprawdź sonde i lewe powietrze,to podstawa.W tamtym roku też mi zaczeły wariować obroty a winny był separator odmy,był pęknięty i łapało mi lewe powietrze,po zmianie separatora problem z obrotami ustał.
BGolf3 napisał(a):Najpierw radze sprawdzić na rozgrzanym silniku czy parownik jest gorący . Wyczyść przepustnice i mikser , a co do sondy .... ma ona nijaki wpływ jeżeli to druga generacja. Co to za instalacja ?

Kolego co ty za głupoty opowiadasz :-o Sonda w 2 generacji to główny czujnik.Jeżeli padnie to od razu wzrasta spalanie
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez patryk28091991 » 26 sty 2013, o 15:49

mi na gazie pali 11L przy silniku 1.6 a instalacja ma nie całe pół roku ;-) Więc twoje spalanie to nie jest chyba jakaś katastrofa
Avatar użytkownika
patryk28091991
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 1 paź 2009, o 21:23
Lokalizacja: Jastarnia
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 26 sty 2013, o 16:18

patryk28091991 napisał(a):mi na gazie pali 11L przy silniku 1.6 a instalacja ma nie całe pół roku

To troszke ci pali.Ja mam taki sam silnik jak ty a spalanie lpg na tą chwile mam na poziomie 9,5 na sto :super: ,instalacja ma 8 lat.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości