rezerwą można się kierować ale w dobrej sekwencji przy gazie I i II gen pokazuje jak chce
filterek nie zaszkodzi zmienić ale to chyba nie to, na benzynie dobrze ci trzyma obroty równo
11L przy 1.8 to dużo
przy takich pogodach mi sie wydaje normalne że tyle pali
no chyba że jeździsz tylko w trasie to trochę za dużo
jak by ci parownik zamarzał to samochód by nie miał siły dławił by się aż by zdechł jest kilka przyczyn falowania obrotów najczęściej jest to
-lewe powietrze (czyli pęknięta jakaś uszczelka można to sprawdzić psikając np plakiem w okolice przepustnicy jeśli gdzieś łapie lewe powietrze obroty wzrosną tylko należy to robić na zimnym silniku)
-silnik krokowy
-padająca sonda lambda (trzeba albo skorygować ustawienia kroków w krokowcu na lpg)
-padajacy parownik ( średnio wytrzymują 50-100tys km)
-uciekająca iskra ( do wymiany świece kopułka i palec a jak sa przebicia to i kable)