Warto wrzucić w gaz?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez PabloSBT » 22 sty 2010, o 17:58

Dobra też jest firma Lovato, Landi renzo i Tomasetto ja mam tą ostatnią i sprawuje się wyśmienicie :) ale najlepiej jedź do gazownika i niech oni ci wybiorą instalacje tylko powiedz ze chcesz z komputerkiem :) i powiedz żeby ci nie montowali parownika przy szybie po lewej stronie bo będzie ci śmierdziało gazem w samochodzie :| mi tak założyli ;p ale kupiłem filter węglowy i już nie śmierdzi :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

 

Postprzez petidevil » 24 sty 2010, o 03:21

kolego Drastic jak dla mnie to na stówę wrzucaj gaz :ok: . no ogólnie przy tym silniku spali ci 7l benzyny no gazu to już musisz liczyć 8.5-9.0l ale suma sumarum w przestrzeni czasu wyjdzie cię taniej. licząc że instalacja będzie kosztowała 1500-1700zl to po 12-15 tys. km wyjdzie ci na zero. to w twoim przypadku jak robisz około200 km dzienni czyli średnio 2000 miesięcznie to wyzerujesz się po 6-7 miesiącach. no i w razie sprzedaży auta cenę masz wyższą z gazem . ja na ten przykład mam mk3 2.0 gti 8v (ten słabszy silnik 115 km) w gazowni to w lato w cyklu mieszanym żre do10l no w zimę to z 11l bo na benzynce to bym nie wyrobił. dodam że moje mk3 już nie najmłodsze rocznik 93 a w gazie jeździ już 3.5 roku (53 tys km) i nic się nie dzieje.no tam że przegląd jest z gazem 60zl droższy to już szczegół
no ale rób jak chcesz :roll: pozdro
szukam drugiej połówki .......... może być 0,7
petidevil
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 21:54
Lokalizacja: Brok

Postprzez Lukaszekombi » 12 lut 2010, o 19:20

ja muszę się pochwalić hehe że w moim golfiku 1.8 ACC (90km) mam "nalatane 355tyś.
na gazie jest zrobione ok 200tyś i powiem szczerze że nigdy mnie nie zawiódł i nie odczułem żeby silnik się pogorszył kondycyjnie
wymieniłem teraz niedawno parownik i butlę bo skończyła się ważność, ale gdyby nie gaz to eksploatacja na bęzynie była by o wiele droższa tymbardziej że duzo jeżdzę
Lukaszekombi
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12 sty 2010, o 17:16
Lokalizacja: zamość

Postprzez Zbyszekgolf » 14 lut 2010, o 02:01

Witam polecam zestaw reduktor lovato wlew gazu tomasetto komputer bingo m taki zestaw miałem w golfie III i nie było zadnego problemu a koszt instalacji to 1500-1550
Zbyszekgolf
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 mar 2009, o 18:40
Lokalizacja: Danków

Postprzez darkmen21 » 19 lut 2010, o 08:31

Dawidek napisał(a):Ja mam BRC 2 generacji bodajże i sie bardzo dobre spisuje (3 tysiace około na gazie przejechane)
no to faktycznie po takim przebiegu mozna sie wypowiadac, nawet nie przejechales do pierwszego przegladu :lol:

Ja szczerze odradzam LPG, nie wiem jakim cudem pali ci 12 w miescie, mam 1.8 90KM i mi palil w -20 mx 11, jak cisnalem go czasem do 4 tys.

Miałem gaz I generacji za 1650zł założony w golfie 1.8 75 koni to zarl non stop okolo 13

A do tego dolicz to,że jak chcess zeby to chulalo to musisz baardzo czesto wymieniac swiece kable i filtry, bo gaz jest czuły na sprawy zaplonu i powietrza, najlepiej sprawdz wczesniej jak sie ma twoj aparat zaplonowy i sonda lambda, bo po 200 Kk roznie juz bywa.

Jak juz jestes zdecydowany na LPG, to slyszalem od znajomego który uzywa I generacji i blosa, że jest bardzo dobrym rozwiazaniem,ale nielegalnym w IVRP i przegladu ci to nie przejdzie jak jakiś obeznany diagnosta zajrzy
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez v1rooz » 19 lut 2010, o 10:04

w tych czasach juz praktycznie gazownicy nie zakladaja pierwszej generacji,

przewaznie II , bo sekwencji do 1,8 sie nie oplaca wrzucac.

[ Dodano: 2010-02-19, 09:05 ]
w tych czasach juz praktycznie gazownicy nie zakladaja pierwszej generacji,

przewaznie II , bo sekwencji do 1,8 sie nie oplaca wrzucac.

dobrze zalozony gaz to nie problemow jak przez papudraka to non stop cos sie pieprzy ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez darkmen21 » 19 lut 2010, o 10:16

v1rooz napisał(a):w tych czasach juz praktycznie gazownicy nie zakladaja pierwszej generacji,

przewaznie II
no chodzilo mi o te wlasnie :wstyd:

v1rooz napisał(a):dobrze zalozony gaz to nie problemow jak przez papudraka to non stop cos sie pieprzy
to problem takiego znalezc i silnik musi byc w dobrej kondycji,ale zgadzam sie ;-)
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Pan Kleks » 19 lut 2010, o 12:16

Szanowni Koledzy,
Uważam, że po podjęcie decyzji należy podjechać do DOBREGO gazownika. Niech sprawdzi stan silnika, instalację elektryczną i wtedy należy zadecydować czy zakładać gaz czy nie. Poza tym - uważam że co najmniej 90% Kolegów, którzy narzekają na LPG - mają żle dobrana instalcję i ... założoną z "byle czego" i "byle jak". Głównie tak jest jak szukamy najtańszego gazownika. A tymczasem on ma być nie koniecznie najtańszy ale na pewno - FACHOWIEC. Poza tym pamiętajmy że każda część składowa instalacji może być produkowana w opcji tańszej i droższej (czytaj - bardziej niezawodnej). Problem w tym aby instalator nie założył tańszej a nie policzył jak z "górnej półki". Mam na szczęście zaufanego gazownika, zakładał mi 3 instalacje w 3 kolejnych autach. Następne tez kupię w benzynce i zaprowadzę do niego, zeby dobrał odpowiednia instalację.

pozdrawiam wszystkich ZADOWOLONYCH z LPG - Pan Kleks

oczywiście - tych bez LPG - też pozdrawiam :-)
Ostatnio edytowano 24 lut 2010, o 16:15 przez Pan Kleks, łącznie edytowano 1 raz
Pan Kleks
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez darkmen21 » 19 lut 2010, o 12:44

Pan Kleks napisał(a):A tymczasem on ma być nie koniecznie najtańszy ale na pewno - FACHOWIEC.
zgadzam sie

Jak ktos chce gaz to i tak sobie zalozy lepszy czy gorszy, ja nie zamierzam i nie polecam,ale nie odradzam,kazdego wybór,ale jak ktos jezdzi tylko do pracy i mysli ze musi zwroci to gratuluje,bo bedzie musial miec auto chyba z 5 lat(kiedy ono ma juz okolo 15 i wiecej)a przez 5 lat to mu koszta utrzymania lpg dojda, jak wymiana okresowa tych swiec itp.i przegladów drozszych, za sprawdzenie numeru butli-paranoja :-x

Pozdrawiam urzytkowników VW MK3 i tych z gazem i bez ;-)
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Mazz » 19 lut 2010, o 18:55

Według mnie zakładaj gaz i się nawet nie zastanawiaj tym bardziej że będziesz robił dziennie 100km a pierdzielenie że silnik padnie to szkoda mówić podstawa to olej !zmieniać na czas świece to żaden koszt a i przy okazji nawet jak braknie ci gazu zawsze jest paliwo:P
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez k-m-r1 » 24 lut 2010, o 00:27

zakładaj tansze smiganie po drugie jak jedno sie skonczy masz drugie

ja chciałęm oszczedzic na instalacji ale powiedziałęm raz kozie smierc

byłem niedaleko u faceta gdzie opinia jest raczej pozystywna
załorzył gaz przy okazji wymieniłem filrt i przewody bo tak mi doradził w sumie zaoszczedziłem za całosc jakies 50 zł jak bym kupowałoddzielnie dałęm 1600zł i od konca lipca smigam do teraz niby ciut słabsze i w korku potrafi zjesc swoje ale i tak taniej instalacje 2 gen. sterownik bingoM

i nie patrz na cene bo tu sie zwraca
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości