wciąż za duże spalanie gazu 1.8 75km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

wciąż za duże spalanie gazu 1.8 75km

Postprzez wojcio » 26 mar 2013, o 20:17

Witam. Zakładam nowy temat, ponieważ mój problem jest trochę zróżnicowany niż opisane na forum. Sprawa przedstawia się tak. Jakiś czas temu zauważyłem że ucieka gaz z parownika. Został on i parę innych części wymienionych na nowe. Przed wymiana golf palił od 15-20 l gazu na 100 ale wiadomo uciekał gaz. Teraz jak jeżdżę 90 km/h to pali 13 L. Jak jade 80-70 km/h to pali jakieś 11 L. U gazownika był kilka razy a ostatnio prze komputer duzo zmniejszyl dawke gazu i samochod jest znaczaco słabszy a spalanie wciaz takie same. Wiec mam prośbę żebyście zaznaczyli na jakims zdjęciu mojego silnia 1.8 75 km gdzie mozna regulowac gaz recznie. I jak to robić. Bo już nie daje razy..

Pozdrawiam
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

wciąż za duże spalanie gazu 1.8 75km

 

Postprzez PabloSBT » 26 mar 2013, o 21:17

jaką masz instalecję lpg ? jakiej firmy parownik? kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Gesiu_15 » 26 mar 2013, o 21:35

sprawdz filt powietrza , gazu , jak cos to wymiana i regulacja , sprawdz dolot czy nie ma nieszczelności , w jakim stanie uklad zapłonowy ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 26 mar 2013, o 22:34

a jezeli masz te wszystkie czesci na 100 % to polecam zastosowanie "sruby" od lpg (niby gadaja ze to cofanie instalacji do I gen itp ale masz wtedy ustalone recznie ze ma palic np 10 lub 11 L i wiecej za zadne skarby nie spali) ja tak mam i sobie chwale
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 26 mar 2013, o 23:56

Filtr powietrza nie zmieniany a od gazu to nie dawno przy ostatniej wizycie u gazownika. Nowa też była sonda jak coś. Parownik nie wiem jakiej firmy. Instalacja gen. 2 chyba bo taki płaski przycisk jest od przełączania na gaz.. Układ zapłonowy chyba w dobry choć nie sprawdzany aż tak. A jak ta śruba wygląda ? Gdzie ją dokładnie założyć i jak ją ustawić ? Można było by prosić jakieś zdjęcie z zaznaczeniem dokładnie miejsca?
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2013, o 16:15

Kolego ''śrube'' zakłada się na wężu,między parownikiem a mixerem.W tym miejscu masz albo tą śrube albo krokowca.Jak masz krokowca,to masz puszczone kable do niego ze sterownika,a jak nie,to masz właśnie ''śrube''.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 27 mar 2013, o 17:59

No to mam krokowca. A co lepsze on czy śruba ? I jak ją bym założył to jak wyregulować tak żeby było optymalnie ?
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2013, o 18:09

Jak nie masz laptopa i interfejsu do sterownika lpg,to założenie śruby i ustawienie jej w ciemno to troche loteria,bo może ustawisz tak,że będzie palił 10/100 ale możesz mieć za ubogą mieszanke a to już grozi wypaleniem gniazd zaworów.
Kolego,jak miałem śrube to golfina łykała nawet 15/100.Teraz mam założonego krokowca,i po ustawieniu centralki spala mi średnio 9,5/100.
Ja na twoim miejscu pojechałbym do dobrego gazownika(innego,niż u którego byłeś)i niech ci to ustawi,albo kup interfejs do centralki,i sam ustawiaj se go.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 27 mar 2013, o 18:20

Ta centralka to ten krokowiec tak ? No bede musiał pojechać ale to te wszystkie gazowniki to o du.. potłuc.. A jak bym mial laptopa i interfejs to jak w tedy ustawić ? Robił ktoś to sam? A jak to nie wina tego ustawienia to czego jeszcze moze byc ? Co warto sprawdzić nawet jakies szczegóły
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2013, o 18:30

Kolego centralka to jest komputer sterujący pracą krokowca na podstawie odczytów z sondy lambda,tps.
Ja też nie korzystam z usług gaziarzy.Kupiłem interfejs,poczytałem troche o ustawieniu i sam sobie ustawiłem centralke,i jestem zadowolony,ze spalania i tego jak auto jeździ. :super:
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 27 mar 2013, o 18:37

A no to może pójdę w Twoje ślady :P
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2013, o 18:57

Koszt interfejsu to około 50 pln + troche wolnego czasu na poczytanie o ustawieniach + troche czasu na same ustawienia(bo wiadomo z początku człowiek troche się mota,ale jak złapiesz,co z czym to idzie.To naprawde nic trudnego).
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - https://www.extrageneralnywykonawca.pl/slask/generalny-wykonawca-bedzin.php



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości