komputer w podszybiu ECU
tryb awartjny włacza sie jeśli któryś z ważnych czujników szwankuje lub ma wartość poza dopuszczalnym zakresem
tryb awaryjny jest kasowany po kilku uruchomieniach jeśli usterka jest usunieta
zostaje wpis błedu w pamieci do odczytu przez vag
czyszczenie nastaw które sterownik dobiera to poprostu odpiecie akumulatora na 15 minut lub wiecej
odpala auto i zostawiasz do nagrzania sie i włączenia wentylatora chłodnicy
ja praktykuje odpalić i poprostu przejechac sie ECU sam sobie ustawi krokowy i dawke paliwa
LPg jest niezależne od PB i sterownika ECU
to osobny układ jeśli jest problem z jednym a z drugiem brak to szukasz tam gdzie jest problem na LPG czyli ukłąd zasilania układ czujników lub ustawienia sterownika
jeśli w obu przypdkach to grzebiesz w elemętach łaczacych czyli silnik wydech dolot chłodzenie a nawet ciśnienie w oponach
problem i diagnoza przez internet ro jak porodówka na telefon ...
wstawiasz auto do mechanika i brak efektów? zmian mechanika
sonda lambda nowa ja bym wpiołsie oscyloskopem
ECU podpiac vag oczytac błedy wykasowac sprawdzic czy błedy nie wracają
LPG podpiąc sie sprawdzic nastawy
LPG sprawdzic parownik płyn w układzie sprawdzic szczelność układu