WIELKI PROBLEM z SILNIKIEM POMOCY!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

WIELKI PROBLEM z SILNIKIEM POMOCY!!!

Postprzez Kamil C » 10 lut 2011, o 21:00

Witam mam problem z moim golfem 3 ABD 1.4. Problem polega na tym ze po gwałtownym wciśnieciu gazu, auto sie dławi, przerywa a nawet strzela na beznynie (gazu nie ma )podczas jazdy po zmianie biegu najpierw go zmuli potem sie zbiera.

WYMIENIŁEM :
-świece,przewody, kopułka, palec
-czujnik temperatury
-f paliwa
PRZEKŁADAŁEM w celu sprawdzenia
-cały monowtrysk z podstawa potencjometrem, krokówką
-komputer
-mierzyłem Cisnienie paliwa jest ok
-sonda sprawdzona (ale nie pewna)jak ją odpinam to nie ma róznicy
jeszcze przełoże cewkę z modułem jak to nie pomoze to sie poddaje bo juz nie ma sie czego czepić ewentulanie zobacze jak jest rozrząd ustawiony,po podpięciu cpu nie ma błedów.
Pomocy!
Kamil C
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:48
Lokalizacja: Sandomierz

WIELKI PROBLEM z SILNIKIEM POMOCY!!!

 

Postprzez prezesik » 10 lut 2011, o 21:06

Kamil C napisał(a):-sonda sprawdzona (ale nie pewna)jak ją odpinam to nie ma róznicy

ja też odpinałem sondę, bo myślałem, że to ona jest uszkodzona - tez nie było reakcji na odłączanie wtyczki. Okazał się uszkodzony krokowy.

A odkręcałeś czy może regulowałeś TPSem? - chodzi o czujnik położenia przepustnicy po prawej stronie wtrysku.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Kamil C » 10 lut 2011, o 21:17

Tak TPS regulowałem ustawiony jest na zamkniętej przepustnicy 0,21v,mało tego przełozyłem cały monowtrysk fabryczny nie przestawiany jeszcze i dzieje sie to samo mysłem ze to swiece bo były BUR6ET zanieniłem na takie jak ksiązka pisze BP5ET i nic dalej strzela w ssacy i muli.
Kamil C
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:48
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez prezesik » 10 lut 2011, o 21:18

A masz dobrze ustawiony rozrząd na znakach? - chodzi o koła pasowe. Wymieniałeś ostatnio pasek? Może przeskoczył..
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Kamil C » 10 lut 2011, o 22:06

pasek był wymieniany jakis mongoł go wymieniał dlatego chce sprawdzic bo dopiero kupiłem to auto wiedzac o problemie
Kamil C
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:48
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez PabloSBT » 10 lut 2011, o 22:12

a zapłon był ustawiany ? u mnie strzelało jak dodawałem gazu gdy był przestawiony zapłon
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 10 lut 2011, o 22:12

tu masz podpowiedź dla Naszych silników:

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Kamil C » 10 lut 2011, o 22:24

jutro ustawie rozrząd od podstaw i zapłon na lampe stroboskopową zobaczymy jak nie pomoże to juz nie bede miał sie czego czepić bo juz bedzie wszytko sprawdzone.

[ Dodano: 2011-02-15, 21:32 ]
Rozrzad ustawiony na znaki zapłon sprawdzony i dalej to samo...
poddaje sie
Kamil C
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:48
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez DJ_DARCO » 19 lut 2011, o 00:51

też miałem podobny problem z tym silnikiem. Wymieniłem aparat zapłonowy i po kłopocie można wymienić czujnik halla ale wole dobry ze szrotu przynajmniej oryginał a nie Topran made in Germany tzn.(china)
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Kamil C » 22 lut 2011, o 21:16

spoko tylko ze ja juz przekładałem uzywany aparat i nic nie pomogło regulacja zapłonu na lampe stroboskopową tez nic nie dała, złozyłem nową pompe paliwa i nic nowy filter tez nic teraz to juz naprawde nie ma sie czego czepić...
Kamil C
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:48
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Dziubas » 23 lut 2011, o 23:12

Witam, ja mialem to samo, wymienilem silnik krokowy - nic, zamienilepm aparaty zaplonowe -nic (nie wspominajac o kablach i kopulce). Cewke podlaczalem zamiennik -nic , co sie okazalo bylo to zapoczatkowaniem zalania sie jedegno z tloków. Pomogl remont glowicy, wraz z uszczelniaczami orac pierścienie rzecz jasna. Golfik chodzi jak pszczólka:) a dokladnie mialem te same objawy.
Dziubas
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 lut 2011, o 22:26
Lokalizacja: Zielona


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości