Witam dziwny dzwięk

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 21 lis 2011, o 23:52

Diego, jeśli na LPG nie stuka a na benie tak to widzę dwie możliwości :
1. stukanie pochodzi od rozklekotanego wtryskiwacza benzyny bo ten nie działa po przełączenbiu na LPG
2. słyszysz spalanie stukowe ( na LPG go nie będzie bo oktany są znacznie wyższe) - więc sprawdzaj zapłon, ustawienie rozrządu, powykręcaj świece i obejrzyj je oraz staraj się latarką zajrzeć przez otwory po świecach do cylindrów, może od tego paliwa masz teraz kilogramy nagaru na tłokach - to też sprzyja stukom
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez trollu » 22 lis 2011, o 02:12

paxstor, ON jest "tłusty", benzyniakowi, w dodatku staremu jak w naszych golfach odrobina ropy nie zaszkodzi, diesla odrobiną benzyny wykończysz bo jest za sucha. zatrzeć silnik możesz zawsze i wszędzie choćbyś go niveą smarował ;-) ale ja bym tutaj winy nie upatrywał
ja tutaj podzielam zdanie pablomed, o wtrysku Diego juz wspomniał - do sprawdzenia. co do stuku to trzeba sprawdzić czy jest a jak jest to dlaczego, bo silnik może się strasznie szybko rozlecieć. tutaj chyba jedynie sprawę ratuje stopień "zaawansowania" naszych silników :hyhy: stare dużo znoszą, w wysilonych silnikach po tuningu jak słychać stuk to jest już za późno
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Diego » 22 lis 2011, o 20:46

napewno świece kiedy ostatnio wykrecałem to były niestety "okopcone" czarne. co do wtrysku to sprawdze go bo kiedys grzebałem w nim ale wydaje mi sie ze to nie on bo przecież gdyby to był wtrysk to na stojącym samochodzie po przegazówce tez by było chyba słychac ten dzwiek a tu cisza, dopiero jak jade i to np. jade na 2 tys obrotów na 5m biegu i mu cisne, czyli pod obciązeniem....a dzwiek dochodzi jakb y centralnie z silnika nawet bardziej od strony kierowcy.hmn no musze sprawdzic ten zapłon i rozrząd.. :oops: co do ON to przynajmniej z opowiadan wujka i taty były przypadki przytarc silnika :dontgetit:

[ Dodano: 2011-11-22, 19:49 ]
paxstor napisał(a):Diego, możliwe ze przytarły ci się tłoki na tej benzynie i od tego masz te stuki, jak się silnik rozgrzeje to cichnie trochę??


co do tego to dzis wydawało mi sie ze na zimnym silniku mniej to słychac...na rozgrzanym bardziej

[ Dodano: 2011-11-23, 17:36 ]
tak na zimnym mniej słychac dzisiaj tez to sprawdzalem. Bylem u jednego mechanika powiedział mi ze to panewka... ale nie wiem pojechalem jeszcze do drugiego(podkreslam oboje dobrzy wachowcy) drugi powiedzial ze jaka panewka on twierdzi ze zaplon przestawiony... w piatek albo pon pojade ustawic zplon to sie okaze:) oby to bylo tylko to. jeszcze pytanie jedno chcialbym sprobowac sam wymienic uszczelke pod glowica... ;-) co potrzebuje i przy okazji co warto wymienic jesli juz zrzuce glowice,napewno uszczelniacze na zaworach bo lyka olej i co jeszce :-P ??? ten pierwszy mechanik za wymiane uszczelki powiedzial mi 700 zl :-o dlatego mam nadzieje ze uda mi sie samemu, no z pomoca moze szfagra:) czekam na odp co trzeba i jak zrobic zeby bylo GIT

[ Dodano: 2011-11-24, 19:20 ]
jedno co jeszcze zauważyłem... dzis postanowiłem przeczyscic obudowe wtrysku i troche wtrysk. przy okazji zdjalem osłone filtra powietrza i sm filtr. okazalo sie ze jest czysty bez oleju....jezdze na nim jakies 4, 5 miesiecy. wczesniejsze filtry byly wszystkie upaprane olejem...zastanawiam sie co moze byc tego przyczyna...:)?????zawsze mokry od spodu filtr czyli olej musial przedostawac sie dolem obudowy i dolnym wezem a nie tym gornym ktory idzie od wtrysku???? a teraz nie ma oleju na filtrze jest sucho... jakies porady;)?????????/

[ Dodano: 2011-11-25, 19:31 ]
Niestety widze ze brak postów:( hmn moze jeszcze jakies pomone bedą:) a tymczasem bylem z furą o mechanika i wystarczyło faktycznie tylko zapłon ustawić:)) :super: juz nie brzeczy ten dzwięk ale niestety samochód słabiej się zbiera tak do 3tys jakby go zamlało a pozniej puszcza...ale mam nadzieje ze to wina uszczelki pod głowica którą mam ewidentnie do roboty bo cieknie juz olej z przodu bloku silnika na szerokosci 3 swiec ktore dzis odkrecilem i niestety sa podlane olejem.3 podlane a tam gdzie nie ma wycieku na jednej jest sucha swieca:) więc mam nadzieje ze zrobienie uszczelki i wymiana swiec kabli i kopułki i bedzie Gitara;P:) co o tym myślicie?????/
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Poldek » 27 lis 2011, o 14:44

Glowica swiece kable kopluka i bedzie git ;) z pewnoscia
a z tym dzwiekim jak mam tak samo tak wiec bardzo mi pomogles tez musze zaplon ustwic i chyba bedzie dobrze ;)
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Diego » 28 lis 2011, o 00:50

no tez mam taka nadzieje ze bedzie Git:) a z zamiarem pisalem wszystko zeby własnie wyjasnic problem i dla wiadomości innych a nie ze ktoś sie uporal z własnym problemem a napisac co i jak to juz nie łaska...;) :-P
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez kurnik4 » 22 wrz 2012, o 10:27

Witam jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy. Mianowicie mam taki problem iż gdy ruszam na zilnym silniku przy 2 tysiącach obrotów od biegu 1 do 3 słychać dziwny dzwiek po 2 tyś. ustaje najbardziej sie nasila na 3 silnik 1.4 ABD ps.wymieniony pasek rozrządu i alternatora.
kurnik4
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 10:23
Lokalizacja: jAWORSKO

Postprzez pablomed » 22 wrz 2012, o 15:33

kolego jak możemy cokolwiek podjrzewać mając info ze jest dziwny dźwięk. Tyle tylko bym napisał że jeśli jest to taki poświst, to tak moze się jakiś czas zachowywac nowy pasek rozrządu, podobnie kiedy jest zbyt napięty.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kurnik4 » 22 wrz 2012, o 17:53

no dokładnie jest taki świst dziękuje za info sprubuje poluzować pasek rozrządu i zobacze jak się bd zachowywał
kurnik4
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 10:23
Lokalizacja: jAWORSKO

Postprzez piter1512 » 8 lis 2012, o 00:10

A jeśli jest odgłos "przejeżdzającego szybko motoru"-coś w rodzaju świstu trwającego ułamek sekundy,na zimnym silniku nie ale na ciepłym w trasie 30 km zrobił mi się 3 razy,co może być tego przyczyną???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości