wskażnik gazu, benzyny ??

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

wskażnik gazu, benzyny ??

Postprzez kaparri » 16 lut 2009, o 02:22

We wtorek założyłem instalacje gazową sekwencja stag-4. opuszczajac warsztat gazownika powiedziano mi ze w butli jest ok 10-14l gazu, palily sie 2 diody na wskazniku. od razu podjechalem i zatankowalem gaz do pelna-zapalyly sie wszystkie diody; przy koncu tankowania facet ktory tankowal mi gaz powiedzial ze zawor nie odbija - weszlo
21l gazu. Zadzwonilem do gazownika powiedzial zebym wyjezdzil ze 2 baki gazu do konca i jak nie bedzie odbijac to wymieni zawor-mysle sobie spoko to nie problem w takim razie.
zrobilem od wtorku 200 kilometrow z czego 3 trasy po 50km i reszta tak po 10. gaz sie sam przelacza tak po okolo 1-2 km.
Zastanawiaja mnie 2 rzeczy:
na wskazniku lpg dalej swieca sie wszystkie diody;
od momentu zalozenia gazu z baku ubyło mi ponad 1/8 paliwa.

Nie znam sie na tych sprawach, nigdy z gazem nie mialem do czynienia. czy to normalne ze tak sie dzieje czy cos jest nie tak ? nie za duzo wypil benzyny? czy te diody nie powinny gazsnac? fakt jest zimno ale staralem sie bardzo delikatnie ruszac i jechac az do momentu przelaczenia sie na gaz

sorry za nazwe tematu ale nie wiedzialem jak go nazwac:|
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

wskażnik gazu, benzyny ??

 

Postprzez v12party » 16 lut 2009, o 11:36

Siemka. Ojciec ma Sharana Vr6 i tez ma wrzucony gaz ale zwykły nie sekwencje;/. Powiem te na poczatku auto mu dziwnie sie zachowywało przez jakies kilka dni dlatego ze ( fachowcy x) ) żle zamontowali mu całą instalacje odwrotnie elektronike zamontowali i łupao okropnie gazu po 25 na 100. Być moze masz uszkodzony zawor i bedzie trzeba go wymienic. A po zatankowaniu świeca Ci sie wszystkie diody (prawidłowo) czy jak masz bak pusty to tez sie świecą ?. Zawsze jak odpalasz auto i zeby go przełaczyc na gaz to musisz troche rozgrzac silnik na bezynie przejechac 2-3 km dlatego ze na zimnym szybko bedzie łupał gaz i szkoda całej instalacji i motoru . A bezyny to Ci zawsze bedzie troche ubywało dlatego ze pompa paliwa ciagle Ci chodzi byc moze masz ustawiona mieszanke ze pali ci gaz i bezyne jednoczesnie. Pojezdzij jeszcze do pt i moze wszystko sie okaże co i jak :) a jak nie to ponowny powrót do serwisu LPG :)
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Eddie1980 » 24 lut 2009, o 23:23

Mozna ustawic zeby palił i gaz i benzyne jednoczesnie???????????? :-o
To jakas masakra jest :shock: :shock: :shock: :shock:
Moj dzien: wstaje rano, właczam neta, sprawdzam czy jestem na liscie 100 najbogatszych polaków, jak mnie nie ma ubieram sie i ide do roboty :)
Eddie1980
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 lip 2008, o 09:36
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez seb » 25 lut 2009, o 00:38

Eddie1980 napisał(a):Mozna ustawic zeby palił i gaz i benzyne jednoczesnie???????????? :-o
To jakas masakra jest :shock: :shock: :shock: :shock:


Jest to mozliwe, ale gdy nawali osprzet chyba "modol" ale moge sie mylic, a co do bezyny bedzie Ci ciagle ubywac, jezeli odpalasz na bezynie gdy jest zimny silnik pali jej przeciez troszke wiecej, dopiero gdy sie troche rozgrzeje bezpieczniej jest przelaczyc na gaz.
seb
 

Postprzez kaparri » 25 lut 2009, o 00:51

dziś byłem w zakładzie, zawór wymieniony, odbija normalnie, fakt byly przymrozki itd wiec dluzej sie nagrzewal i wiecej benzynki w tym czasie pil.
co do diodek to powiedzial gazownik ze trzeba je ustawic przyjechac np z polowa baku i ustawic 2 diody itd, w sumie mi to tak bardzo nei potrzbne, jezdzi sie i tak na licznik. Pozdrawiam :)
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez dziabi3 » 5 mar 2009, o 19:18

kaparri

z tym ustawianiem diodek to prawda

miałem tak samo tylko z rezerwą

bo mi rezerwa zapalała sie po wypaleniu juz 5 litrów z 26 l lpg

i zrobiłem tak ze w mijscu gdzie butla ma wielozawur jest czujnik poziomu gazu i tam są 2 srubki je sie luzuje i przekreca aby wiecej diod sie zapalało lub mniej przy jakies ilosci gazu w butli którą sam sobie ustalisz np po przez tankowanie pustej butli np 10 litrami czy jakos tam

bo zaden gaziaz nad tym sie nie spuszcza zeby to ustawic bo niby jak

to nie zbiornik pb ze wszystkie sa w danym modelu identyczne a tu moze bic inna butla inny wielozawór inny czujnik

sam do tego dojdziesz srubokret w reke i wio


ja ustawiłem ze rezerwa mi sie zapala na stałe jak mam 100km do pustej butli
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez prezesik » 5 mar 2009, o 19:24

ja nie miałem wskaźnika LPG i założyłem takiż oto wynalazek:

Obrazek

na allegro koszt 60 zeta

Sprawuje się wyśmienicie, tylko kilkunastokrotna kalibracja i wskazuje perfekt.

link na allegro:

http://www.allegro.pl/item573883702_wsk ... a_lpg.html
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez dziabi3 » 9 mar 2009, o 23:49

e to fajne

a napisz jak zamontowałeś czujnik

pasuje do starego mocowania czy trzeba kombinować
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości