wtryski bp

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

wtryski bp

Postprzez arkadiusz87 » 22 sie 2011, o 21:56

witam kolegów... mam problem z wtryskami... wyjąłem wtryski w celu ich sprawdzenia a tu sikają a nie rozpylają daje zdjecia
Obrazek
Obrazek
w czym tkwi problem ??? czujnik temp chyba dobry bo obroty normalnie schodzą do 800
na zimnym silniku nierówno chodzi a na ciepłym lekko faluja obroty
- swiece czarne
- czuc benzyne w oleju
- po przełaczeniu na gaz nawety ładnie chodzi- problem wystepuje tylko na pb
- po podłaczeniu kompa zero błędów
- po zdjeciu wtyczki do czujnika temp nie chciał się wkrecac na obroty :-x
- tak samo sie zachowują wtryski po zdjeciu wtyczki od czujnika temp - sikaj
- filtr paliwa wymieniony ok 1 tys km
mysle ze regulator cisnienia paliwa może byc uszkodzony ale w wężykach podciśnieniowych nie ma paliwa... nie wiem co jest grane proszę o pomoc !!! silnik 1.8 ADD
wrzucam też filmik http://www.youtube.com/watch?v=JQeMuduyRLk
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp

wtryski bp

 

Postprzez pablomed » 22 sie 2011, o 22:51

Dasz radę zrobić foto makro samych koncówek? Jak sa czarne te blaszki z otworkami pokryte osadem to czyszczenie na myjce ultradźwiękowej , przy czym zakupienie listwy całej ze szrotu może być tańsze, o ile znajdziesz do amerykana. Tak się konczy jak nie dasz silnikowi przynajmniej z minute pochodzić na benie po odpaleniu a na dodatek jak jeszcze trochę silnik pluje olejem spod uszczelek zaworów. Przerabiałem temacik żonka tak też oszczędnie jeździła a auto miało skonczone uszczelniacze zaworowe tyle że do 2E listwa kompletna 120 zeta tylko plus wymiana uszczelek i po problemie jest już 130 tysięcy a łącznie 330
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez arkadiusz87 » 23 sie 2011, o 07:36

koncowki wtryskow niebyly zapieczone mialy blaszki z tymi otworkami nawet lsniace wiec koncowki chyba sa ok.. Sprubuje poszukac tej listwy ale mysle ze bedzie ciezko ja znalesc :cry: zanim przelacze go na gaz to chwile chodzi na wolnych obrotach a potem jade jakis kilometr wiec troche chodzi na benzynie... a co do uszczelek to masz racje troche mi ciekna bo z rana niebieska chmurka z tlumika :zdegustowany: sprubuje wymienic jeszcze ten slynny czujnik temperatury i reset kompa moze cos da...
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp

Postprzez pablomed » 23 sie 2011, o 13:09

reset nic nie da napewno w tym silniku. Czujnik jak najbardziej ale sprawdź go omomierzem normy sa na forum. Nie zaszkodzi ze dwa razy wlac jakieś preparat do czyszczenia wtrsyskiwaczy. Może podpiąć pod VAG. Dość ciężko jest znaleźć konkretne info o ACC chyba najrzadszy silnik z wersji amerykańsich w PL. Jest tam przepływomierz czy jakiś czujnik MAP? Pwonny być schematy io opisy po angielsku na volksvagen.msk.ru

A co do koncówrek powinny być jednak dobre skoro błyszczą, a moim przyopadku były zaklejone na czarno osadem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez arkadiusz87 » 23 sie 2011, o 13:28

podpinalem juz go pod kompa nic nie pokazalo zadnych bledow nie ma.. To nie jest ACC tylko ADD kolego.. Kiedys miezylem ten czujnik z kolega a to bylo przy -10 C i na poczatku miernik nic nie wskazywal dopiero po jakims tam rozgrzaniu jakies tam ohm pokazywal ale juz nie pamietam ile bylo.. Kiedys wyczytalem ze te silniki byly montowane w polo cllasic wiec chyba jest w stanie ktos go zdiagnozowac w polsce.. Nie ma przeplywomieza ale jest ten czujnik MAP ale w sterowniku silnika... A te preparaty do czyszczenia wtryskow to slyszalem od paru osob ze tylko rozpuszczaja brud i gorzej zapychaja wtryski ale czy to prawda ???rozpuszczaja brud i gorzej zapychaja wtryski ale czy to prawda ???
to samochód wybiera kierowce a nie kierowca samochód ;p
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp

Postprzez pablomed » 23 sie 2011, o 13:40

Nie mam doświadczeń własnych z czyszczeniem wtryskiwaczy preparatami do bezyny, traktowałbym to jako próbę tylko. Typ silnika pomyliłem sorki. Co do czujnika temp upewnij się on moze być winien, na gorącym około 250 omów oporu powinien mieć jeśli faktycznie nie pokazuje wcale oporu to sterownik myśli że jest mróz i dlatego tak obficie leje benzynę. Być może to tylko ta przyczyna. Sprawdź też weżyk do MAP

Patrzyłem w zestawienie silników ADD jest tez w Polo ale tylko w amerykańcach jak i Jetta III i Golf III
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez arkadiusz87 » 1 wrz 2011, o 15:17

witam.. wymieniłem ten czujnik temperatury ( ASO )możę lekka poprawa jest ale nierówne obroty są nadal..weżyk od czyjnika MAP sprawdzony i szczelny... listwy niestety nie mogę znalesc... w srode jestem umówiony z mechanikiem na wymiane szklanek bo mi puka na jednym tłoku :wsciekly: i na uszczelniacze zaworów przy okazji... spróbuje jeszcze tego preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy zobaczymy może pomoże...
to samochód wybiera kierowce a nie kierowca samochód ;p
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości