Wubuch/ strzal za lub w puszce filtra powietrza silnik 2E

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Wubuch/ strzal za lub w puszce filtra powietrza silnik 2E

Postprzez Bart » 10 wrz 2012, o 17:29

A wiec tak mam instalacje BRC (polsekwencja), przelancza sie na gaz w chwili przekroczenia 2k obrotow. Od pewnego czasu jak przekraczam 2k obrotow zamiast pyknac w butli i sie przelaczyc na gaz to jest bum. Odczepia sie polaczenie puszki filtra z kolektorem. Juz all opaski poluzowalem zeby mi nie rozwalilo kolektora lub tych plastikowych rurek za odma. Wiadomo co jest nie tak ??

Dziwi mnie fakt ze wczesniej tego nie bylo ...

Prosze o pomoc i porady co moze byc powodem. Boje sie gazownikow, bo robia wszystko od siekiery.
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Wubuch/ strzal za lub w puszce filtra powietrza silnik 2E

 

Postprzez prezesik » 10 wrz 2012, o 17:33

Jak dawno temu zmieniałeś kable WN, kopułkę, palec rozdzielacza i świece? LPG jest bardzo czuły na niedomagania układu WN.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Bart » 10 wrz 2012, o 18:32

Swiece nowe, kopulka nowa, palec rozdzielacza lekko przetarlem ( to miejsce waskie, ktoredy leci iskra), jedyna przyczyna moga byc kable lub kabel laczacy cewke i kopulke ( to sprawdze jak sie zrobi ciemno, czy nie ma przebic). Chyba jednak i tak kupie kable, bo wygladaja na stare ( przy 2 swiecy jest najbrudniejsze gniazdko w kablu).
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pablomed » 12 wrz 2012, o 21:00

koniecznie kable świece kopułke kup porządne., To jest najczęstsza przyczyna strzałów, a za którymś razem doznasz rozwałki przepływomierza - popatrz sobie na allegro jak drogie sa używki do tego modelu, już 3 stówki niestarczą. Jesli już będziesz pewien układu zapłonowego a strzały nadal będa się zdarzać to jest jakiś gruby błąd w regulacji.
Nie piszesz jaka jest instalacja LPG. Niema czegoś takiego jak półsekwencja. Może być I, II lub IV - ta generacja (czyli sekwencja). Ale skoro masz przełączanie po 2 tys. to zapewne masz II generację z silniczkiem krokowym.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radekb351 » 12 wrz 2012, o 21:19

Ja szukał bym nieszczelności w układzie dolotowym.

Nie luzował bym opasek tylko założył klapkę na filtr.
Obrazek
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez Opik » 12 wrz 2012, o 22:53

Załóż Blosa i po problemie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arkadiusz87 » 13 wrz 2012, o 01:53

mysle ze sama regulacje gazu musisz zrobic bo u mnie tez byly strzaly po przelaczeniu na gaz i jak chcialem ruszyc z miejsca .. zrobilem regulacje gazu i problem znikl :)
to samochód wybiera kierowce a nie kierowca samochód ;p
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości