wymienisz to sobie sam, ale polecam zakup w ASO, nie jest tak bardzo drogie, wujek w ten sposob przegrzal Polówke. WYMIEN na NOWE
podobno to standard w silnikach vw. Ze znajomych mi aut juz wieloletnich to wlasnie Polo i Passat B3 mialy to wymieniane. I zeby Ci nei przyswzlo do glowy kupic na szrocie uzywke, bo w kocu samochod zagotujesz i bedziuesz bluzgal ze poskapiles a silnik przegrzejesz. Pozdro
[ Dodano: 2008-09-15, 17:44 ]a jesli chodzi o wymiane tego trojnika to chyba odkrecasz 2 srubki 6ki jesli dobrze pamietam i zdejmujesz te zabezpieczenia (trzeba je zacisnac dobrymi szczypcami bo to silnie sprezynuje) i sciagasz przewody (węze) dochodzace do tego trojnika i tylko przekladasz nowy termostat skrecasz i po krzyku, jak masz dobre szczypce do scisniecia tych objemek to Ci wymiana tego trojnika nie powinna sprawic problemu. Nie jestem pewny czy tylko te srubki wystarczy odkrecic, ale wydaje mi sie ze sam sie pokapujesz jak zdjemiesz przewody, chyba ze ktos Ci odpisze kto to wymienial u siebie . Potem jeszcze rzecz jasna po zalaniu nowym plynem odpowietrzyc uklad trzeba, a na to jak sie odpowietrza to kazdy ma swoj sposob i z tego co slyszalem i czytalem kazdy ma inny. POWODZENIA