Wymiana krócca, a problem z obrotami ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Wymiana krócca, a problem z obrotami ?

Postprzez folta » 7 kwi 2011, o 13:21

Golf 3 1.8 90KM LPG

Mam problem z obrotami po wymianie krócca tego gdzie jest czujnik temperatury sterujacy wskaznikiem temperatury .
Problem jest taki że przed wymiana obroty po odpaleniu silnika na biegu jałowym były bardzo niskie zeby nie zgasł musiałem podtrzymywac go gazem, teraz po odpaleniu mam obroty miedzy 1500 - 2000 na biegu jałowym. Moze ktos wie gdzie jest problem ?
folta
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy

Wymiana krócca, a problem z obrotami ?

 

Postprzez przemek2604 » 7 kwi 2011, o 20:43

może za bardzo przeczyściłeś :) może go przybrudz troszke :)) a tak serio to moj czasem też ma taka przypadłośc ale wystarczy ze mu przygazuje i obroty wracają do normy ale temat bede obserwował moze u mnie jest podobna wada co u cb;)
This Is Just The Begining... Moje Mk3
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez nitek » 8 kwi 2011, o 20:29

moze byc czujnik temperatury uszkodzony podlacz fure pod kompa
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez sweetboy90 » 9 kwi 2011, o 09:15

odpal silnik potem odlacz czujnik i zobacz czy jest jakas roznica w obrotach jesli nie to uszkodzony
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo

Postprzez dlugi422 » 9 kwi 2011, o 09:29

Cześć.Mam podobny problem . Musze jechać do DOBREGO gazownika z okolic Wałbrzycha. Proszę o pomoc .KOGO POLECACIE . (adres) świdnica ?
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez folta » 15 kwi 2011, o 18:43

Wymieniłem czujnik i kable napięcia nic nie pomogło dalej na jałowym ma wysokie obroty. Zauważyłem że jak jest zimny to ma obroty w normie ale jak tylko chwilke pojezdzi to sie podnosza do 1800. Mozliwe jest że to cos z przepustnica ?
folta
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy

Postprzez pablomed » 15 kwi 2011, o 20:37

folta, może uszkodziły się kable do czujnika 4-pinowego może sam czujnik jest wadliwy. Sprawdzisz go omomierzem normy na forum, a potem wyjmij jego wtyczkę, włącz zapłon i mierz we wtyczce napięcia, między stykami 1 i 3 ma być ok. 5V, między 1 i 4 ok 12V. Jak to wyjasnisz spróbuj resetu sterownika, sprawdź podstawkę pod wtryskiem, na koniec sprawdzanie nastawnika przepustnicy (silniczek krokowy tak zwany). Wszystko jest opisane na forum. Jest jeszcze ważna sprawa, ani słowa nie widze w opisie usterki czy rzecz się dzieje na obu paliwach czy tylko na jednym z nich...
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez folta » 16 kwi 2011, o 09:40

to samo sie dzieje na gazie jak i na benzynie
folta
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości