wymiana silnaka

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

wymiana silnaka

Postprzez sylwekw238 » 7 gru 2010, o 22:25

witam
posiadam golfa mk3 rok 95 mam silnik do roboty i zastanawiam sie czy sie wogole oplaca go robic. myslalem zeby umiescic tak mocniejsze serce np 1.8 ale nie wiem ile by to kosztowalo i co musialbym wymienic.
prosze o pomoc posiadam silnig 1.4+ lpg (abd)
sylwekw238
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 sty 2010, o 18:00
Lokalizacja: jasło

wymiana silnaka

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 7 gru 2010, o 22:48

Witka generalnie to musiał byś wywalić wszystko od silnika ,osprzętu i skrzynię po zawiasy i cheble bo tak by był najbezpieczniej i dla ciebje i dla fury.
tu masz link do kompletów na swap http://www.golf3.pl/topics35/silniki-na ... htm#263820.
za pytaj bo może mają jakieś 1.8 ale jak cos to hanss ma 2,0 takie 115
a jeszcze killah ma chyba 1,8 po swoim swapie na 2,0
Ostatnio edytowano 8 gru 2010, o 13:19 przez SYLWEEQ79, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez trollu » 8 gru 2010, o 00:13

jak już tyle dłubania to ładuj 2.0
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 8 gru 2010, o 00:21

elo

generalnie roboty jest dużo i jakbym robił swapa na twoim miejscu to na 2.0 115 przynajmniej. Jeśli nie przeraża cię wizja wydatku jakiś 3 tysięcy to możesz się w to bawić

Jeśli jesteś kimś o zdrowych zmysłach to poszukaj może 2giego 1.4 silnika. Chociaż 1.6 chyba też podejdzie bez większych przeróbek

Acha i tak jak napisał sylweq - posiadam 1.8 na sprzedaż z osprzętem.
killah
 

Postprzez prezesik » 8 gru 2010, o 00:25

Zależy co jest do wymiany w twoim 1.4. U mnie w ABD przy 315 tys musiałem wymienić głowice bo nie trzymała kompresji. Założyłem taką po przebiegu 110 tys i silnik dalej śmiga. Wiem,że oleju nie brał to pozwoliłem sobie na tą czynność. A przyznam, że chciałem robić swap na 1.6 ABU.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 8 gru 2010, o 00:37

Przy swapie na 1.8 moim zdaniem za duzo roboty juz lepiej 2.0 alee ja bym wolał zrobić chyba swapa na 1.6 bo... skrzynia zostaje :P tylko silnik i komp bedzie potrzebny :P ...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez prezesik » 8 gru 2010, o 09:48

K@mil napisał(a):skrzynia zostaje :P tylko silnik i komp bedzie potrzebny :P ...
przy silniku 1.6 i skrzyni 1.4 autko będzie miało lepszego buta na starcie, ale co do vmax to będzie taka sama - przełożenia z 1.4...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez sylwekw238 » 8 gru 2010, o 16:18

wszystko dobrze tylko ze boje sie tego silnika 2.0 czytalem na forym ze jest awaryjny.
i jeszcze przy moim mk3 nie mam wspomagania a chcialbym zalozyc przy okazji ja bym jednak robil kolo tego siliczka bo maglownice tez musze wymienic. doradzcie mi jeszcze prosze czy warto bylo by wlozyc gaz do tego silnika. z gory dzieki:)
sylwekw238
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 sty 2010, o 18:00
Lokalizacja: jasło

Postprzez pablomed » 8 gru 2010, o 19:37

sylwekw238, przecież każdy silnik z mk3 znosi dobrze LPG. Z tym że jak dla mnie niema sensu wkładać innego silnika niż był, najwyżej opcja zamiany na 1.6 na monowtrysku, szkoda kasy na takie przekładki lepiej auto zmienić.
Ale jeśli jesteś zakochany w swoim aucie to najlepiej szukaj na dawcę auta sprowadzonego na cześci, bo skoro zamierzasz wspomaganie też zakładać, to wówczas praktycznie wszystko co jest pod maską wymieniasz więc bez sensu kompletować po jednym elemencie.

A co trwałości 2.0 to nawet nie żartuj, to są silniki nie do zajechania, a osprzęt może owszem się zepsuć, jak w każdym. Mój 2.0 mający 330- tysięcy naprawdę zachowuje się jak nowy z salonu, wystarczyłoby wyczyścić i nikt by przebiegu się nie domyślił ani po osiągach ani po zużyciu oleju.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 8 gru 2010, o 21:43

pablomed napisał(a):Mój 2.0 mający 330- tysięcy naprawdę zachowuje się jak nowy z salonu, wystarczyłoby wyczyścić i nikt by przebiegu się nie domyślił ani po osiągach ani po zużyciu oleju.
Tak jak u mnie :) oprócz młodszej głowicy reszta przeszło 19 lat i prawie 320 tys.km przebiegu :) a to tylko 1.4 ABD :szok:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trollu » 8 gru 2010, o 23:00

2.0 a 1.8 to ta sama technologia praktycznie. Tyle że 2.0 ma więcej elektroniki
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości