Wymiana uszczelki pod głowicą i jej skutki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Wymiana uszczelki pod głowicą i jej skutki

Postprzez Penku » 3 sty 2014, o 23:10

Witam mam problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą(głowica była oddana do planowania) wybija olej na paski rozrządu przez simering. Co może być przyczyną??
Penku
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 23:00
Lokalizacja: Radom

Wymiana uszczelki pod głowicą i jej skutki

 

Postprzez Paweu » 3 sty 2014, o 23:12

Penku napisał(a):Po wymianie uszczelki pod głowicą(głowica była oddana do planowania) wybija olej na paski rozrządu przez simering. Co może być przyczyną??


Nie wymieniono go i się rozszczelnił ? :niepewny:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 4 sty 2014, o 00:29

Co może być przyczyną??

padnięty siemering na wałku?
trzeba było zrobić kompletny remont głowicy i nie byłoby problemu.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Penku » 4 sty 2014, o 12:59

Simering był wymieniany i po wymianie ponownie wybijało olej.
Penku
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 23:00
Lokalizacja: Radom

Postprzez K7 » 4 sty 2014, o 14:08

Zły montaz simeringu albo słabej jakości simernig i oto efekty :-)
K7
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:24
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez k-m-r1 » 4 sty 2014, o 20:05

zły rozmiar
zadarta krawedz
i tak dalej
zdjąc koło wydłubac i zamontowac ponownie

to napewno to a nie uszczelka pokrywy?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 4 sty 2014, o 21:05

napewno simering na wałku rozrządu? Są jeszcze dwa po tej stronie silnika
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SilesiaKatowice » 5 sty 2014, o 14:21

wymieniałem już simer po "szpecu" który przy zakładaniu musiał go na chama na sucho wciskać i rozciął go..
zdejmij osłony i przyjrzyj się dokładnie skąd leci
Jak się bawić to się bawić dawke zwiększyć, turbo wstawić
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez pietrasiak2 » 5 sty 2014, o 15:41

moglo wypchnac ten siemering , ale podejrzewam wadliwy montaz :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości