wysoka temperatura 100st-LPG ,benzyna ok90st

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

wysoka temperatura 100st-LPG ,benzyna ok90st

Postprzez krzys84 » 13 lip 2012, o 16:26

Witam.
Mam problem, ok roku jeździłem chyba z uszkodzoną uszczelką pod głowicą, i przez ten okres temperatura podczas jazdy na lpg trzymała się na 90stopniach. Płyn z chłodnicy ubywał ale nigdzie się nie przedostawał tzn do oleju... Niedawno zrobiłem głowicę z uszczelką i podczas jazdy "silnik" nagrzewa się do ponad 100stopni (~102-105st) i opada tak cyklicznie do 95 stopni po załączeniu wiatraka.
Problem jest w tym że na benzynie trzyma mi 90 stopni bez żadnych wahań.
Termostat jest dobry bo był podmieniony na inny, czujnik temperatury wychodzi że jest dobry.
Nie wiem co z tym zrobić, mechanik nie ma pomysłu na to za bardzo. Może ktoś z was miał podobny problem.

Za informację i pomoc będę wdzięczny. :)
krzys84
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 16:19
Lokalizacja: zxcvbn

wysoka temperatura 100st-LPG ,benzyna ok90st

 

Postprzez Kadzik » 13 lip 2012, o 18:30

Wiatrak ma chyba dwa stopnie dmuchania, może nie załącza tego drugiego. Mogę się mylić, jak coś to ktoś mnie poprawi.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez Ranger » 13 lip 2012, o 20:26

Podczas jazdy będzie trzymał 90 stopni zawsze, to wiadome... ale sobie możesz zobaczyć przy otwartej masce jak ci sie po przekroczeniu 90 stopni po chwili nie włączy wiatrak to czujnik temperatury na chłodnicy jest do wymiany.
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez PabloSBT » 21 lip 2012, o 20:42

gaz spala się w wyższej temperaturze dla tego na lpg szybciej ci się wiatrak włączy, a do tego masz silnik 1.4 który chłodnice ma malutką to ci się bardziej grzeje więc jeśli po ruszeniu masz ponad 90 to nic się nie dzieje ale jak jedziesz stale i ci temp nie spada to coś jest nie tak :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pablomed » 21 lip 2012, o 22:33

tak czy inaczej nie powinno tak być bo mało kto się nie skarży na nadmierną temperaturę tylko na LPG w Golfie - w innych markach z gorzej chłodzonymi silnikami owszem - sam mam problem z tym w Mondeo V6 nie schłodzi się jak trzeba na upale w korku przy włączonej klimie - a na benzynie bez kłopotu. krzys84, szukaj błędu w ustawieniu rozrządu lub zapłonu lub błędu w regulacji LPG - za uboga mieszanka
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablos » 23 lip 2012, o 16:10

a ja dzisiaj odkryłem dlaczego mam tez zwiekszoną temperaturę do 100 stopni powód nie działa 1 bieg wentylatora bo mam kabel od czujnika na chlodnicy oberwany dokładnie czerwono-biały
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Ranger » 23 lip 2012, o 21:12

Widzisz, nie bez powodu ciągle jest pisane, że wiatrak powinien chodzić już chwile po przekroczeniu 90 stopni na wspomnianym "1 biegu" :P
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości