Wywala wodę na postoju.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 22 lis 2012, o 18:21

Ciekawe czy ten kołek był tam przypadkowo czy specjalnie włożony. Trzeba sobie radzić. W tej sytuacji część mechaników by ci powiedziała że masz uszczelkę pod głowica do wymiany.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Emiczka » 22 lis 2012, o 18:33

No ja niestety wymieniłam uszczelkę a sie okazało ze korek nie trzymał...
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 23 lis 2012, o 14:09

ja zmieniłęm chłodnice i jest ok ale musze jeszcze sprawdzic te bombeli bo płynu nie ubywa

a wyczaiłem tą chłodnice tylko dlatego że zalałem płyn z barwnikiem czy czymś flurescencyjnym i raz lukam na zderzak a tam slad
lukam na chłodnice ta tamta rużowa od barwnika

za chiny lude tego bym nie znalazł bo wszystko parowało z ciepłej chłodnicy

proste nie? :-o
Ostatnio edytowano 24 lis 2012, o 22:33 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez greg001 » 24 lis 2012, o 01:38

k-m-r1 napisał(a):ja zmieniłęm chłodnice i jest ok ale musze jeszcze sprawdzic te bombeli bo płynu nie ubywa

a wyczaiłem tą chłodnice tylko dlatego że zalałem płyn z barwnikiem czy czymś flurescencyjnym i raz lukam na zderzak a tam slad
lukam na chłodnice ta tamta rużowa od barwnika

za chiny lude tego bym nie znalazł bo wszystko parowało z ciepłej chłodnicy

proste nie? :-o


Obrazek

też tak miałem dopiero po zalaniu G12 zauważyłem róż na zderzaku i chłodnicy
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 24 lis 2012, o 21:48

greg001, nom ja prawie ugadałęm sie na szlif uszczelke pod głowice ....
a tu co innego wyszło
tego poprostu nie widac bo paruje woda i reszta chemi z chłodnicy zdeżaka i nie ma sladu
Ostatnio edytowano 24 lis 2012, o 22:31 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez LechuPdg » 11 gru 2012, o 18:10

To dobrze, że panowie piszecie o tej chłodnicy, bo u mnie wszystko teraz ok, ale ubywa mi wody, a wycieków brak, będę obserwował chłodnice :-(
LechuPdg
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 18:56
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron