Zagadka.. Problem..

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zagadka.. Problem..

Postprzez lukasz16100 » 2 mar 2012, o 14:17

Witam wszystkich.
Mam do was takie pytanie. Posiadam golfa 1,8 90km (tak jest w dowodzie) mam go w LPG. I tak mam tam problem z prawidłowym chodzeniem na benzynie, szarpie mi niem nie jeździ tak jak powinien, a przy mrozach wgl. nie palił. oddałem do mechanika niby przeczyścił mi przepustnice coś tam z przekaźnikami i 2 dni szedl na benzynie jak powinien i po dwoch dniach zas to samo.. ale dobra nie o tym mowa, chcialem wymienić silniczek krokowy iOgolnie silniki 1,8 maja na 6 pinow taki kupiłem , chcialem wymiec a sie okazuje ze mam na cztery piny a takie byly w silnikach 1,6. Sprawdziłem po numerach i właśnie taki musiałem kupic dedykowany do 1,6.. Czy jest to możliwe, że właśnie tak to miało wygladac, zcy jest to oznaka , że coś niegra z tym silnikiem ? Że ktoś się nim bawił.?
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Zagadka.. Problem..

 

Postprzez boleK1315 » 2 mar 2012, o 21:07

Wychodzi na to, że kiedyś w budzie siedziało 1.4 ktoś zrobił swapa na 1.8 i przerzucił tylko wtrysk od 1.4 żeby nie przekładać instalacji.

PS.
Ile zapłaciłeś za silniczek krokowy ?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez lukasz16100 » 2 mar 2012, o 21:29

Za zamiennik z allegro cos troszke ponad 70 zl i roczna gwarancja :)

a co do auta, to sprawia mi dużo problemów coś z tym silnikiem musi być nie tak..
nie gra tak jak powinno to wszytsko..
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez boleK1315 » 2 mar 2012, o 21:37

Nie gra to znaczy co nie gra. Jakie sprawia problemy.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez lukasz16100 » 2 mar 2012, o 22:10

Teraz np. miałęm tak , że mi szarpie na benzynie, ja pedał wcisniety a go tak rwie, a przy odpalaniu dajmy stope na pedale gazu ustawie tak zeby bylo 3 tys obrotow a one tak nagle mi spadna i albo zgasnie albo zdarza podskoczyc, i przy odpalaniu musze tak sie bawic pedalem gazu wciskac i go puszczac (tak jakby pompowac) zeby nie zgasl... oddalem do mechanika stał 3 dni poszedlem zobaczyc i mechanik nic nie zrobil a sie przejechalem i bylo ok.. pewnie po 2 dnch zas to ssamo by sie stalo.. kolejna sprawa bardzo duzo paliwa mi ciagnie.. jak przejechalem 10 k m a normalnie paliwo w oczach ucieka.. kolejna sprawa auto bardzo szybko mi sie grzeje do 90 stopni, dajmy pojade 20 km iu jak stane na swiatlach to zarz mi sie wentylator wlacza i go chlodzi, a jak sie wlacza to obroty zaczynaja spdac i calym autem az trzepie b oobroty 600-700 ;/

dużo dziwnych rzeczy sie z nim dzieje..
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez boleK1315 » 2 mar 2012, o 22:50

Jeżeli masz VAG'a to podłącz go i zobacz czy masz jakieś błędy. Jeżeli nie to trudno.

Sprawdź czy masz sprawną sondę lambda bo tutaj może być przyczyna dużego spalania. Druga sprawa to wyreguluj potencjometr i zaadaptuj przepustnice.

Nie trzyma obrotów tylko na zimny czy na zimnym i ciepłym ?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez pablomed » 2 mar 2012, o 23:41

lukasz16100, po pierwsze starsze mownowtryski w 1.8 i nie tylko do 93 roku miały silniczki 4 pinowe i pewnie masz wszystko ok.
Po drugie sprawdź czy pomaga reset ECU, jeśli tak naprawa będzie prosta jeśli nie pomartwisz się dalej 0 jak zrobić reset znajdź na forum. Na razie ręce od rozkręcania silniczka krokowego czy TPS - trzymaj z daleka bo można popsuć sprawną część.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez lukasz16100 » 3 mar 2012, o 12:42

był sprawdzany na VAg-u i oprocz krokowca nie pokazywal bledu, krokowiec wymiernieony i nic juz wicej nie pokazuje.

No włąśnie dziś bierze sie mechanik i sprawdza sonde, też właśnie ja podejrzewam..
wyreguluj potencjometr i zaadaptuj przepustnice to znaczy ? Wiem ze przepustnica była czyszczona 2 tyg temu, i jest ok.

Z obrotami już problemów nie mialem jak wymienilem krokowy, choc jak zimny i na benzynie odpalalem to gasl mi... ale oodalem go do mechanika, i wczoraj bylem zobacyzc czy jakis postep czy wzial sie wg za niego, to mowi ze nie mial czasu , spytalem czy moge go odpalic i sie przejechac.. to bez problemu odpalil i trzymal obroty , przejejchalem sie i nawet nie szarpal, bylo wszytsko OK, tak jakby sie naprawilo, ale pewnie bedzie tak ze przejezdze dwa dni i zas bedzie to samo. zobaczymy z czasem.

[ Dodano: 2012-03-03, 11:45 ]
pablomed, wbite w dowodzie rocznik '96.
No to popczytam o tym resecie i zobaczymy co dalej.
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości