ok. Po 19 sprawdzę i napiszę. Dziękuję za cierpliwość i rady:)
[ Dodano: 2013-08-13, 20:13 ]
No więc:
ok. 15 wyszłam z pracy i po 8 godzinach stania musiałam odpalić na gazie i tak dojechałąm do domu.
ok. 18 wyjeżdżałam zapalił mi z bardzo wielkimi oporami na paliwie i szarpał do momentu przełączenia się na gaz.
ok. 20 wyjeżdżałam zapalił od razu na paliwie i jechałam ok. 6 km na samym paliwie i było ok nie szarpał ani nic.
spróbuje jutro z rana jak będę jechała do pracy odpalić na paliwie jak nie da rady to odpalę na gazie i przełączę na paliwo, ale wydaje mi się, że będzie szarpał bo będzie po nocnym przestoju
Wniosek jak dla mnie jest taki, że jak upłynie krótki czas od jednej do drugiej jazdy to na paliwie jest ok, a jak upływa dłuższy okres czasu muszę kombinować z gazem....
Macie dla mnie jakieś jeszcze propozycje (rady)... oddałabym samochód do mojego mechanika, ale niestety czeka na operacje i nie pracuje, a do reszty się uczuliłam w zeszłym roku jak żaden nie potrafił mi naprawić samochodu (łącznie trzech mechaników myślało 3,5 miesiąca i nic nie wymyślili)
[ Dodano: 2013-08-13, 21:03 ]
Czytam i czytam w necie i piszą coś o cewce. Niestety nie wiem gdzie jest ta cewka (ta jest to samo co aparat zapłonowy?)i jak sprawdzić czy jest z nią wszystko ok?
Piszą też coś o alternatorze, że jak woda pochlapie to samochód gaśnie (i tak u mnie bywa jak przejadę przez głębszą kałużę, ale nie zawsze) ale przeschnie i jest ok. teraz mam tylko z problem z odpalaniem na benzynie...
Golf:
Silnik 1.4 (wielopunkt)
kod silnika AEX
Instalacja gazowa sekwencyjna