Zalany samochód ciężko odpala

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Zuzula » 13 sie 2013, o 18:10

ok. Po 19 sprawdzę i napiszę. Dziękuję za cierpliwość i rady:)


[ Dodano: 2013-08-13, 20:13 ]
No więc:
ok. 15 wyszłam z pracy i po 8 godzinach stania musiałam odpalić na gazie i tak dojechałąm do domu.
ok. 18 wyjeżdżałam zapalił mi z bardzo wielkimi oporami na paliwie i szarpał do momentu przełączenia się na gaz.
ok. 20 wyjeżdżałam zapalił od razu na paliwie i jechałam ok. 6 km na samym paliwie i było ok nie szarpał ani nic.
spróbuje jutro z rana jak będę jechała do pracy odpalić na paliwie jak nie da rady to odpalę na gazie i przełączę na paliwo, ale wydaje mi się, że będzie szarpał bo będzie po nocnym przestoju

Wniosek jak dla mnie jest taki, że jak upłynie krótki czas od jednej do drugiej jazdy to na paliwie jest ok, a jak upływa dłuższy okres czasu muszę kombinować z gazem....

Macie dla mnie jakieś jeszcze propozycje (rady)... oddałabym samochód do mojego mechanika, ale niestety czeka na operacje i nie pracuje, a do reszty się uczuliłam w zeszłym roku jak żaden nie potrafił mi naprawić samochodu (łącznie trzech mechaników myślało 3,5 miesiąca i nic nie wymyślili)

[ Dodano: 2013-08-13, 21:03 ]
Czytam i czytam w necie i piszą coś o cewce. Niestety nie wiem gdzie jest ta cewka (ta jest to samo co aparat zapłonowy?)i jak sprawdzić czy jest z nią wszystko ok?
Piszą też coś o alternatorze, że jak woda pochlapie to samochód gaśnie (i tak u mnie bywa jak przejadę przez głębszą kałużę, ale nie zawsze) ale przeschnie i jest ok. teraz mam tylko z problem z odpalaniem na benzynie...
Golf:
Silnik 1.4 (wielopunkt)
kod silnika AEX
Instalacja gazowa sekwencyjna
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

 

Postprzez łukasz1983 » 14 sie 2013, o 14:58

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12b ... 5fb35.html Na żółto masz zaznaczoną cewke.Ale według mnie cewka odpada bo jakby ona była winna to na gazie dopiero miała byś kłopoty a u ciebie jest na odwrót.
Co do alternatora to jest to co piszesz możliwe.
Co do problemów z odpaleniem to tak jak pisałem sprawdź filtr paliwa i pompe paliwa,jakie daje ciśnienie.Według mnie jest coś nie tak z układem paliwowym.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zuzula » 14 sie 2013, o 16:07

Ok, dziś rano na gazie go odpaliłam i zaraz potem przełączyłam na paliwo przez jakieś 30 metrów szarpał aż w końcu zgasł a na gazie było ok. Teraz jadąc z pracy znów na gazie pojechałam może z dwa km, poszłam na zakupy i wróciłam na paliwie bez żadnych problemów.

Kolega podpowiada mi też czujnik temperatury... może być? da radę przełożyć go z innego golfa i sprawdzić? Czy jest to skomplikowane, albo trudne dojście? A może wykluczyć to?

Jutro mój chłopak będzie mi sprawdzał to co podpowiadasz

[ Dodano: 2013-08-15, 16:07 ]
Problem rozwiązany :-) przyczyną był czujnik temperatury :-) teraz tylko muszę jakoś zasłonić alternator, by nie samochód nie gasł mi po wieździe w kałuże.

łukasz1983 dziękuje za pomoc i rady :-)
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

Postprzez łukasz1983 » 15 sie 2013, o 19:24

Zuzula, Nie ma za co koleżanko.
Szerokości :ok:
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości