Witam. Postanowiłem założyć ten temat bo wiem, że sporo ludzi ma wątpliwości czy jest sens zakładania BLOSa. Oczywiście gdybym teraz zakładał LPG to założyłbym sequenta ale że miałem instalację II generacji to postanowiłem założyć BLOSa. W końcu udało mi się wygospodarować trochę czasu i założyłem dziś BLOSa. Ponieważ sam boję się "majstrować" przy LPG póki co uruchomiłem samochód na benzynce i powiem tak... przy niskich obrotach nie ma dławienia się silnika przy ruszaniu "z buta" a na wysokich obrotach zdecydowanie się poprawiło... teraz czuć to że ten model ma ( przynajmniej katalogowo) poniżej 10 s do setki. Teraz czeka mnie jeszcze wizyta u gazownika... chcę żeby fachowiec wystroił to na hamowni... Tak więc na benzynie zdecydowana poprawa a jak będzie na gazie to postaram się opisać jak już dostanę się na kolejkę do gazownika i uda się to ustawić odpowiednio. Poniżej kilka zdjęć z montażu. Można sobie popatrzeć jaki jest "prześwit" miksera i od razu wiadomo jak to skutkuje na mocy silnika - na ostatnim zdjęciu - po lewej oryginalny dolot powietrza a po prawej mikser