Zamarzajacy reduktor

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez rav7 » 7 lis 2012, o 20:35

To sprawa wyglada tak ze dzis rano nie odpalil nawet na benzynie, jakby gaz przymarzl gdzies na zaworach wiec pojechalem do pracy tramwajem, wrocilem niedawno i odpalil bez problemu. Po przelaczeniu na gaz auto zaczyna miec coraz mniejsze obroty az w koncu gasnie, weze robia sie cieple po paru minutach ale jednak z wyjatkiem tych co wchodza do reduktora... Dopiero gdy dogrzalem auto na benzyunie do tych 90stopni i wlaczyl sie wiatrak reduktor zaczal odmarzac. Jesli chodzi o ilosc plynu to wlasnie to mnie zdziwilo, po wymianie dolalem go gdyz byl ponizej minimum ale i tak bylo za malo wiec pomyslalem ze kupie gdzies w drodze do domu i doleje lecz plyn"urosl" do maksa i nie mam pojecia dlaczego i zapomnailem dodac ze samochod ma wyzsze obroty takie w granicach 1000 - 1100 zarowno na benzynie jak i na gazie.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

 

Postprzez pablomed » 7 lis 2012, o 20:43

masz po prostu problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Powinien się odpowietrzyć sam po rozgrzaniu i potem trzeba tylko dolać płynu Najczęstsza przyczyna nieodpowietrzania samoistnego to niedrożny cienki wężyk odpowietrzający (lub jego króćce) idący do zbiorniczka płynu albo uszkodzone zaworki w korku zbiorniczka.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rav7 » 7 lis 2012, o 20:45

I jak sobie z tym poradzic? Jakas instrukcja?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Grzesiek2507 » 7 lis 2012, o 20:46

gdzies w parowniku musi byc powietrze, albo uklad jeszcze jest delikatnie zapowietrzony...no innego wytlumaczenia nie ma...
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez k-m-r1 » 8 lis 2012, o 00:01

jeśli to ten cienki werzyk co ja pierwszy raz słyszę to zdejmij bo rozepnij i podważając śrubokrętem zdejmiesz zsuniesz oczywiście płyn sie rozleje

możesz odkręcić korek zbiorniczka odpalić i patrz czy plym "leje sie od góry"

ale jak chcesz czyścic to zdejmij weź drut zagnij końcówkę na okrągło i przepychaj

ps czyszczenie instalacji to są do tego środki

ale można kupić w biedronce kwasek cytrynowy
i 5 litrów wody destylowanej zmieniasz płym zalewasz wodę paczkę kwasku chyb 30 gram rozpus w 0,5 litra wody dolej i śmigaj tydzień dwa tak z 300-500 km zrób potem zalej tym czym chcesz



aha ja miałem kiedyś problem ale to był uszkodzony króciec i auto dzieżko mi sie odpowietrzało

taki plastik mi pękł przy termostacie
i musiałem zmienić króciec wody
ten rozgałęźnik gdzie termostat wkładasz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez rav7 » 8 lis 2012, o 19:47

no to wszytskie wasze sposoby sprawdze w sobote bo teraz po 18 wracam z pracy i nie mam jak a jesli nic nie pomoze to bede musial udac sie do mechanika chyba ze podsuniecie mi jeszcze jakis pomysl ;D
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez k-m-r1 » 9 lis 2012, o 09:38

rav7, zrób foto jak są weże poprowadzone :cisza:

reduktor ma 2 weże z przodu i z tyłu
mały obieg ma 2 weże lewy i prawy

lewy ważma byc wpiety do predniego z reduktora
prawy do tylnego z reduktora

teraz żeby to wszystko odpowietszało sie to weże małego obiegu muszą być połaczone reduktorem na innych wysokosciach miedzy sobą
i przynajmniej jedno połaczenie (to gdzie jest wpiety waż reduktora do małego obiegu) wyżej jak podłaczenie weże przy reduktorze

weże nie mogą byc pozaginane tylko prowadzone są prosto

teraz jak w przyszłosci zalejesz płyn to sam sie odpowietrzy grawitacyjnie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez rav7 » 11 lis 2012, o 10:07

Opuiscilem reduktor nizej, potem odpowietrzylem go i wydawalo mi sie ze juz wszytsko dobrze bo zassalo plyn i dolalalem jakies pol litra i niby jest ok ale pojawil sie iny problem... wszystko jest dobrze jak jade od razu na ogrzewaniu lecz kiedy odpale zime auto i nagrzewnica jest ustawiona na chlodzenie to po paru minutach auto przygasa i jak szybko nie przelacze na ogrzewanie to zgasnie a dodam ze wczesniej tak nie mialem (przed wymiana membramy), przeciez nie bede jezdzil latem na ogrzewaniu :( Moze jeszcze zapowietrzone?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Emiczka » 11 lis 2012, o 12:06

No odpowietrza się po takich zabiegach więc odpowietrz :)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez rav7 » 11 lis 2012, o 13:15

No ale wlasnie odpowietrzylem go bo juz nie leca zadne bable powietrza tylko sam plyn... W zbiorniczku tez plym sie po rozgrzaniu znacznie nie podnosi wiec nie wydaje mi sie zeby jeszcze byl zapowietrzony. Moze byc jakas inna przyczyna?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez k-m-r1 » 12 lis 2012, o 16:26

ja dalej obstaje za zdjęciem komory silnika kilka fotek parownika podłączenia przewodów
tylko nie z bliska a tak by złapać na foto parownik i przewody i jak są wpięte w instalacje ogrzewania

tydzień minął i zdjęć nie ma a to dosłownie moment
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez rav7 » 12 lis 2012, o 19:51

nie ma zdjec bo nie mam kabla do telefonu a aparat zepsuty ale opisze to, weze od reduktora sa podpiete do wezy od nagrzewnicy przez trojniki, prawy waz od nagrzewnicy idzie do gornej czesci reduktora a lewy do dolnej i podkreslam ze nic przy tym nie majstrowalem i przed wymiana membramy bylo tak samo, jezdze teraz wlaczajac od razu nagrzewnice na cieplo i jest okej ale martwie sie o lato ;/
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron