Zamarzajacy reduktor

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zamarzajacy reduktor

Postprzez rav7 » 6 lis 2012, o 22:04

Witam, problem wyglada nastepujaco, w sobote zalozylem zestaw naprawczy reduktora i wszystko bylo ok, zrobilem jakies 30 km poczym auto stalo cala niedziele pod domem, nastepnie w poniedzialek gdy jechalem do pracy samochod ladnie odpalil na benzynie, po chwili przelaczylem go na LPG i wszystko dzialalo lecz po przejechaniu 5 km auto zgaslo, spojrzalem pod maske a reduktor byl calusienki w sniego. Jaka moze byc tego przyczyna? Auto trzyma normalna temperature, weze nie sa twarde (stad wnioskuje ze nie jest zapowietrzony) gazownik powiedzial ze to brak obiegu i on mi na to nic nie poradzi.... Pomocy :(
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Zamarzajacy reduktor

 

Postprzez Płonek » 6 lis 2012, o 22:23

Wydaje mi się że poprostu źle umieszczony reduktor będzie tu bruździł ... to nornalne że trochę przymraża go, ale jak masz go wpiętego w małym obiegu, zaraz po wyjściu wężów wodnych z silnika na nagrzewnicę, i przy okazji dość wysoko, to nie powinno być problemu. Przyjrzyj się czy nie da rady go tak własnie przepiąć.
mk3->mk1 Uwstecznienie in progress
Avatar użytkownika
Płonek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 21:00
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez rav7 » 6 lis 2012, o 22:43

No on jest wlasnie w malym obiegu i reduktor jest dokladnie w tym samym miejscu co wczesniej, problemy zaczely sie po zalozeniu zestawu naprawczego (nowa membrama i uszczelka wody) + czyszczenie reduktora w srodku. Jeszcze zauwazylem ze gdy auto dam na ogrzewanie to reduktor odmraza sie w kilka sekund a kiedy dam dmuchawe na zime powietrze to reduktor zaczyna bec coraz chlodiejszy. Jakies inne pomysly moze masz?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Płonek » 6 lis 2012, o 22:48

a jest wpięty na wężu doprowadzającym do nagrzewnicy, czy odprowadzającym?
Powinien być na doprowadzającym.
Ewentualnie może to słabo działająca pompa wody. Temp nie wzrastała poza skale bo wentylator i termostat są sprawne, ale robi takie tematy z reduktorem, Dawno temu tam zaglądałeś?
mk3->mk1 Uwstecznienie in progress
Avatar użytkownika
Płonek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 21:00
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez rav7 » 6 lis 2012, o 22:52

Jest na dobrym wezu napewno bo wczesniej bylo dobrze, a jesli chodiz o pompe wody to myslisz ze mogla pasc tak nagle? Dodam ze uszczelka w zestawie naprawczym mi sie troche nie podobala gdyz nie byla calkiem gumowa tylko z jednej strony guma z drugiej jakis material "szmaciany" moze to przez to?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Płonek » 6 lis 2012, o 22:55

Może być i przez tą uszczelkę, albo np przez to że gazownik zainstalował ją odwrotnie (nie tą stroną w którą powinna być). Generalnei dwie różne powłoki - to się zgadza, żeby oddzielić osobne strony reduktora, ale ich pomieszanie może zaskutkować takimi problemami.
mk3->mk1 Uwstecznienie in progress
Avatar użytkownika
Płonek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 21:00
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez rav7 » 6 lis 2012, o 22:57

Jesli chodzi o strony to napewno nie jest zamieniona bo jej wyciecia odwrotnie by nie pasowaly... Juz sam nie wiem co moze byc tego przyczyna :(
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Płonek » 6 lis 2012, o 23:12

Jak się notorycznie będzie potwarzało, to chyba nie obejdzie się jednak bez sprawdzenia tego jak zmontowany jest reduktor.
Mi się trochę pomysły skończyły, jak dojdziesz to daj znać co to, powodzenia!!
mk3->mk1 Uwstecznienie in progress
Avatar użytkownika
Płonek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 21:00
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez k-m-r1 » 7 lis 2012, o 00:04

po pierwsze sprawdz czy weżę są ciepłe oby dwa doprowadzające wode i odprowadzające
przydało by sie zdjecie lub kilka fotek zrobic fonem i przekopiowac
przyda sie przy diagnozie


bo obecnie to gdybamy

instalacja była rozbierana płyn jest uzupełniony? auto zagrzało sie do 90 i właczyłsie wentylator?
po tym nalerzy sprawdzic jeszce raz płyn jak ostygnie najczesciej trzeba dolac jeszce z 1 litr

parownik marznie bo albo jest zle podpiety
albo cośblokuje obieg lub go nie ma
albo jest za mało płynu czyli nie ma obiegu
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez K@mil » 7 lis 2012, o 00:10

rav7, jaki stan Boryga w zbiorniku Min...Max ??
Bo moze tutaj jest przyczyna :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Emiczka » 7 lis 2012, o 00:38

tak jak kamil pisał jak miałam za mało borygo to też mi zimą reduktor zamarzł.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 7 lis 2012, o 20:24

rav7, wygląda faktycznie na to że sam w sobie reduktor się jeszcze nie odpowietrzył - została bania powietrza, wypuść ją po poluzowaniu opaski jednego z wyjść na węże wodne, jeśli masz na różnej wysokości to tego wyżej. Nie wyobrażam sobie żeby mogło stać się cokolwiek innego, chyba że jakiś farfocel zatkał króćce wyprowadzające płyn z i do reduktora, albo faktycznie po odpowietrzeniu zapomniałeś dolać płynu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości