zamulony przy głęboko wciśniętym gazie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zamulony przy głęboko wciśniętym gazie

Postprzez pekape » 6 paź 2008, o 13:01

witam, mój golfik 1.8 + lpg strasznie zamula gdy wcisnę mu pedał gazu do podłogi, zamiast jakoś dynamicznie przyśpieszyć zachowuję się tak jakbym wciskał mu po hamulcu, w pewnym położeniu pedału gazu (mniej więcej w 3/4 głębokości) czuć pewne "przyśpieszanie" tak jakby w tym położeniu osiągał moc maksymalną ale i tak rewelacja to to nie jest. Co by mu pomogło żeby go odmulić, żeby z pedałem w podłodze przyśpieszał a nie zwalniał?

pozdrawiam
pekape
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 20:42
Lokalizacja: Gdańsk

zamulony przy głęboko wciśniętym gazie

 

Postprzez K@mil » 6 paź 2008, o 13:04

Powiedz mi jest tak na gazie czy na benzynce czy na tym i na tym??
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pekape » 6 paź 2008, o 13:09

W większości jeżdze na gazie i wtedy czuć to bardziej, na benzynie też to jest ale mniej odczuwalne
pekape
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 20:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Zaba2 » 6 paź 2008, o 14:41

Powiem tak zanim cokolwiek zrobisz to zrob tak jak mowie nic to nie kosztuje i zobaczysz czy to cos da czy nie. Wez sobie fure jedz na trase i w deche mu zeby mial obrotow ze 4tys conajmniej i zrob parenascie paredziesiat kilometrow i zobaczysz jaka roznica w zrywnosci :lol:
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez pablomed » 6 paź 2008, o 19:32

pekape, jakby paliwa za mało dostawał przy maksymalnym obciążeniu
Na LPG: do wymiany profilaktycznej filterek gazu, regulacja składu mieszanki u gazownika (śróbą na parowniku, i komputerowo po podłączeniu do sterownika LPG, sprawdzenie czy prawidłowo podłączony jest TPS). Mogą być zużyte membrany na parowniku, może być źle dobrany mikser do LPG. U mnie zdarzył się zapchany przewód gazowy między zbiornikiem a parownikiem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dziabi3 » 6 paź 2008, o 20:07

to 1 punkt one tak mają ze w 3/4 gazu osiągają najlepsze przyspieszenie

mam 1,4 a kolega 1,8 abs i tak jest

do dechy walisz jak masz ze 4 tys obrotów na 3 i wtedy ciągnie np u mnie do 5,5 tys jak strzała

nieda sie np na 4 przy 60 km/h dac do dechy i zeby on szarpnoł jak torpeda

zamulisz go

załuz sobie turbo to bedzie jak chcesz a na początek zmiana filtra i regulacja lpg
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości