zapłon do gazu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zapłon do gazu

Postprzez Diego » 31 sty 2012, o 16:26

witam.Pany jaki powienien byc kąt wyprzedzenia zapłonu do LPG??? czytałem ze do gazu ustawia sie na wiecej stopni kat... jak to jest naprawde?? chciałbym ustwic dobrze zeby nie szwankował ani na benzynie ani na gazie(tzn dobrze chodzil a nie miał negatywnych skutków dla silnika) zeby nie było spalania stukowego itd??? u mnie z fabryki ma byc kąt 6st +-1. wiec jaki polecacie ustawic?????
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

zapłon do gazu

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 1 lut 2012, o 11:05

zapłon powinien być tak ustawiony jak to przewidziała fabryka nic mniej nic więcej
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez Diego » 1 lut 2012, o 17:48

też tak myślę ale dużo osób pisze ze jadnak do gazu daje sie wiecej podobno o 2 lub 3 stopnie....???? moze ktoś jeszcze podzieli sie wiedzą....
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez SYLWEEQ79 » 1 lut 2012, o 19:05

są tacy co stosują świece do gazu przewody i inne cuda ja bynajmniej nic z tym nie kombinuję a latam na gazie od 14 lat.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez noren13 » 2 lut 2012, o 11:50

Powinno byc 6stopni +-2.
noren13
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 sie 2011, o 17:34
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez pablomed » 2 lut 2012, o 14:19

Do LPG można 2-3 stopnie dodać, ze względu na wysoką odporność na spalanie stukowe. Więcej niema sensu ponieważ na benzynie też się czasem jeździ oraz moga pojawic się kłopoty z wolnymi obrotami. Ja ustawiam swój silnik na 9 stopni. Natomiast nie jestem w stanie ocenić czy to coś poprawia dynamike auta, teoretycznie troszkę powinno.
Natomiast dopisze że w ramach zabawy ustawiłem kiedyś na 20 stopni zamiast zalecanych 6. Auto w ogóle nie chciało trzymac wolnych obrotów i słabo jechało z dołu, za to powyżej 4 tysięcy obrotów miało sie wrażenie wyraźnie odczuwalnego kopa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości