przez BrozzqurtGTR » 2 lis 2015, o 23:26
Witam, problem jest następujący, silnik na ssaniu trzyma pięknie ładnie obroty, pali na dotyk na przymrozkach, po wyregulowaniu TPS silnik ożył,po nagrzaniu do 90 st.C na gazie wszystko pięknie ładnie, trzyma równo obroty ale na PB falują między 800-900 nie raz podbije do 1000, i na tych niższych samochód wpada w drgania. Regulacja zapłonu nic nie daje, ciągle faluje i słychac nie równą pracę silnika i ogólnie regulacja zapłonu na lampe to jest wielka porażka. Raz było tak że ustawiłem wszystko, było pięknie, zrobiłem ok 20 km, zgasiłem, po godzinie odpalam a tu sam z siebie wkręcił się na 2 tyś obrotów i trzymał że musiałem zapłon przestawić tak żeby było mniej więcej okej. Może to być wina silniczka krokowego czy dalej problem leży po stronie TPS? Przepustnica jest czysta, czujnik tempreratury wymieniony, kable WN są w dobrym stanie, i podstawa wtrysku szczelna.