Zawieszające się obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez BOGUSS » 27 wrz 2014, o 14:14

Też tak miałem w silniku 1,8 AAM.
Wymieniłem cały monowtrysk i problem zniknął.
Tak na szybko, to krokowiec masz 6 pin.
Jeżeli tak to przetnij kabelek nr 2 w jego wtyczce.
Sprawdź również napięcie na TPS.
Obrazek
Avatar użytkownika
BOGUSS
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 cze 2014, o 06:30
Lokalizacja: dolnośląskie

 

Postprzez pablomed » 27 wrz 2014, o 18:47

soniak87,
Zacznij od resetu sterownika silnika przez odłączenie klem na noc, odpalenie silnika zimnego i zostawienie go bez gazowania na benzynie do pełnego rozgrzania
kontroli ustawienia rozrządu samemu wg opisów na forum
kontroli ustawienia wyprzedzenia zapłonu

Jeśli będziesz miał szczęście i reset pomoże, to problem wróci zaraz jak zaczniesz jeździć na gazie, tym szybciej im gorsza jest regulacja instalacji, czyli w twoim przypadku skoro masz śrubę - bardzo szybko, rady na to są na forum (hasło do szukania :stały reset ECU)

W pierwszym poście piszesz o regulacji obrotów: nic takiego nie można zrobić w twoim silniku z wtryskiem, jeśli mechanik ci wmawia że to robił, to chyba ciekawie trafiłeś.
Oraz że sonda jest ok skoro nic się świeci: co u licha ma się świecić, twoje auto niema kontrolki check.
Coraz bardziej jestem przekonany że może powinieneś zmienić ten "profesjonalny" zakład . Co to za profesjonalny zakład który nie daje sobie rady z naprawą najprostszego jednopunktowego wtrysku benzyny jaki istnieje
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez soniak87 » 28 wrz 2014, o 11:25

Odłączanie klem też już przerabiałem nic nie pomogło, Zapłon mam dobrze ustawiony wręcz idealnie, Warsztatów miałem kilka już z tym samochodem. Od wczoraj nie wiem czemu obroty na bp mam za niskie a na lpg w normie (oczywiście przez chwile jak same sobie nie wzrosną lub się nie zatną)
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez adams » 28 wrz 2014, o 20:54

MiroGti napisał(a):wywal ten krokowy do gazu i załóż manualny na śrubkę

Aż mi sie nóż w kieszeni otwiera... W takim razie wywal komputer od gazu i zaloz zwykly pstryczek do przelaczania gaz/benzyna bo po nic wiecej Ci sterownik gazu nie potrzebny. Fakt ze na problem zawieszajacych sie obrotow przychodzi mi tylko do glowy krokowiec i TPS a to wszystko juz sprawdzales. A do gazu wrecz przeciwnie Ci poradze jedz do ogarnietego gazownika i niech Ci zalozy Attuator (tak to sie chyba nazywa€ i Ci wyreguluje instalacje. Pytanie poza konkursem ile Ci auto pali gazu na trasie ? Dyszke ?

[ Dodano: 2014-09-28, 20:18 ]
Krokowy masz nowy ? Czy inny ? Bo jesli masz uzywke to 50% szans ze trafiles na uszkodzony no nie? Pytanie kolejne. Najpierw pisales ze problem na LPG i na BP. Po wymianie krokowego na BP jest ok a na LPG dalej źle a kilka postow dalej piszesz znowu ze problem na benzynie i gazie. Wiec juz zglupialem. Na benzynie jest juz dobrze czy nadal zle ? Tak na marginesie BP to nazwa koncernu a PB symbol ołowiu ;p domyslam sie ze masz na mysli to drugie ? ;P
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 30 wrz 2014, o 17:33

heh zaraz dowiemy sie że na Pb 95 jest żle a na Pb 98 jest super :D


Kolega zapuściłauto i teraz sąnproblemy ...
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez soniak87 » 4 paź 2014, o 18:31

Odpowiadając na pytania: Mam przy kierownicy przełącznik PB LPG PB/LPG, Byłem już w kilkunastu warsztatach LPG (także tych większych u siebie w Mieście m.in. autoryzowane serwisy STAG) Samochodem jeżdzę przeważanie praktycznie prosta około 17km + trochę po mieście spalanie okolice 10/11l, Krokowy nowy zamiennik
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
, Na PB po jego wymianie był spokój ale problem powrócił po niedługim czasie. Samochód rok czasu chodził idealnie a cyrki zaczęły się z dnia na dzień po wymianie oleju ale każdy mówi, że to nie ma nic wspólnego. Na chwilę obecną obroty zacinają się na LPG i PB rzadziej na około 2500/obr, jak stoję na światłach na LPG i obroty są około 1000/obr to sobie dodaje lub odejmuje +/- 200/obr a jak na PB są za niskie, aż dławi.
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez k-m-r1 » 5 paź 2014, o 18:19

teraz sprawdzić TPS obie ścieżki

czy nie są przerwane uszkodzone

co i jak poczytasz w wyszukiwarce

dalej pzoostaje odpiąc aku na noc rano podpiac i smignąć do pracy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez soniak87 » 5 paź 2014, o 21:51

Odpinanie klem nic nie daję sprawdzałem kilkanaście razy, pierwszy gazownik podobno wymienił jakiś czujnik TPS-U (jestem zielony w tym temacie także nie pytajcie mnie o szczegóły)

[ Dodano: 2014-12-09, 18:20 ]
Witam ponownie tak dla pewności u mnie jest monowtrysk jednopunktowy?? Podobno wymiana całej tej góry z przepustnicą ma pomóc raz na zawsze?
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez guciu8 » 4 lut 2015, o 20:33

Czyjnik TPS a inaczej potencjometr wychylenia przepustnicy -należy go po wymianie później dokładnie ustawić .Takich rzeczy sie nie rusza chyba że po pomiarach masz pewność że coś jet z tym nie tak.Druga sprawa czy masz trwały reset kompa po każdym wyłączeniu auta?.Czy podstawa wtrysku jest na pewno szczelna?Ja stało się to po wymianie oleju może ktoś coś coś odpiął przesunął obejrzyj dokładnie okolice gdzie podczas wymiany oleju mógł sięgnąć ten który to robił.Jeśli jest problem z obrotami na wolnych również może to być regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na monowtrysku obok samego wtrysku.
guciu8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 18:03
Lokalizacja: Oława

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości