Zbyt duże spalanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zbyt duże spalanie

Postprzez tuchel » 8 lis 2011, o 15:57

Witam. Mój Golf 1.8 GL pali mi ok 15l gazu. Na pełnej butli (28l) nie mogę przejechać nawet 200km ! Byłem na przeglądzie filtry od gazu wymienione, wszystkie pozostałe filtry(np. paliwowy) też wymienione. Najpierw jeździłem na silniczku krokowym ale zmniejszanie dawki nic nie pomagało więc wsadzili mi zwykłą śrubę regulacyjną i wyregulowali. Gaz też nigdzie się nie ulatnia. Może ktoś wie w czym tkwi problem ? Ile powinienem mniej więcej km zrobić na pełnej butli?

Z góry dzięki za pomoc ;)
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Zbyt duże spalanie

 

Postprzez trojeczkaGT » 8 lis 2011, o 16:04

no troszke za duzo pali Ci ja mam 1.8 90 KM i pali mi ok 11 moze 12 tez mam srube wez sobie sam troszke ja wkrec bo oni mowia ze ustawili ale troszke za bogato
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tuchel » 8 lis 2011, o 16:25

no już wkręcałem i dalej spalanie się nie zmieniło
już mnie to pomału denerwować zaczyna
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez Poldek » 8 lis 2011, o 21:18

moze regulator masz juz walniety i do wymiany sie nadaje?
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 8 lis 2011, o 22:00

tuchel napisał(a):Ile powinienem mniej więcej km zrobić na pełnej butli?

to zależy ile Ci pali :hyhy: a tak na serio to zależy przy jakiej jeździe ale do 10 powinien sie mieścić
próbowałeś odpinać aku? kumpel mi kiedys coś wspominał że czasami warto zresetować kompa przy gazie ( przynajmniej przy zwykłym bo u siebie nie mam takiej potrzeby)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez tuchel » 8 lis 2011, o 22:50

Taa akumulator był odpinany przy okazji jak coś grzebałem w aucie. Niestety i to również nie pomagało ;p
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez prezesik » 8 lis 2011, o 23:03

A ile km ma przelatane parownik?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tuchel » 8 lis 2011, o 23:05

hmm instalacja na 3 lata. Autko mam od września więc nie wiem ile km na przejechane na tym parowniku. A jaki jest mniej więcej koszt parownika ?
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez prezesik » 8 lis 2011, o 23:37

przy zakupie auta powinieneś mieć papiery od LPG, wpisują tam aktualny przebieg auta.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tuchel » 9 lis 2011, o 00:01

od założenia istalacji przejechane jest lekko ponad 30 000 km
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez prezesik » 9 lis 2011, o 13:01

tuchel napisał(a):no już wkręcałem i dalej spalanie się nie zmieniło
przy tankowaniu LPG na pustą butlę wkręć w prawo register o 1/2 obrotu, sprawdź, na ilu litrach ile km przejedziesz. Jak będzie jeszcze za dużo wkręć kolejne 1/2 obrotu i znów wyjeździj zbiornik.

Napisz o efektach.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 9 lis 2011, o 20:49

tuchel, trzeba register wkręcać do momentu ąż wyczujesz że auto jest słabsze, od tej pozycji wykręcić z pół obrotu i tak jeździć. Powinien się mieścić w 11 litrach. Jesli się nie uda to do przejrzenia są wszystkie elementy instalacji LPG, szczególnie mixer: nie może być za mały - 38 mm przelotu najlepiej, nie może być żadnych dodatkowych zwężek w dolocie często niepotrzebnie i wręcz szkodliwie dla osiągów zakładanych przez gazowników, tak samo częsta jest niepotrzebna blokada klapki pod filtrem. Warto też żebyś wiedział ile auto pali benzyny, bo może problem jest w samym silniku - jakiś błąd ustawienia zapłonu czy rozrządu.
W każdym razie przy tym przebiegu na LPG parownik będzie ok, filterek gazu na 90 procent też nie wymaga jeszcze zmiany, więc przy założeniu że silnik jest sprawny zostają ci dwie rzeczy które wymieniłem: mikser i włąściwa regulacja.
A tak nadmienię że ja mam Vento 2.0 z II generacją LPG sprawną, po zamontowaniu LPG spalanie wynosiło średnio 12L, wystarczyło że zmieniłem średnicę mixera na większa z 32 na 37mm , kompletnie nic nie modyfikowałem samej regulacji i spalanie spadło do 10 litrów a moc na obu paliwach wzrosła wyraźnie, więc warto to sprawdzić. I potem znaleźć takiego gaziarza któremu będzie się chciało porządnie wyregulować II generację a nie wkładać registra. A jeszcze lepiej zakupić interfejs i regulowac samemu, masę opisów i propozycji ustawień jest w necie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości