Zbyt niskie obroty po rozgrzaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zbyt niskie obroty po rozgrzaniu

Postprzez marcin512256 » 3 cze 2012, o 21:47

Witam. Problem jest taki że jak odpale silnik to mam obroty ok 1000 a jak się rozgrzeje to jest różnie czasami 1000 czasami 800 a czasami nawet ok 400 i ma tendencję do gaśnięcia a przy tych niskich obrotach pod czas dużego skrętu samochód potrafi zgasnąć. Raz zdarzyło mi się też że samochód wcale nie chciał się wkręcić na obroty na luzie ale to tylko przez chwilę. Przepustnica czyściutka więc to odpada, a czujnik temp jak odepne to się nic nie zmienia jest dalej tak samo. A gdy odepne go na zgaszonym samochodzie tylko na właczonym zapłonie i założe z powrotem wtyczkę słychać jak się przepustnica przestawia. Czasami zdarzało się że i po odpaleniu były mocno niskie obroty ale przygazówka pomagała. Dzieje się tak na pb i lpg. Czy może to być wina przewodów zapłonowych i kopułki?
Ostatnio edytowano 3 cze 2012, o 22:06 przez marcin512256, łącznie edytowano 1 raz
marcin512256
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 13:12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Zbyt niskie obroty po rozgrzaniu

 

Postprzez Emiczka » 3 cze 2012, o 22:06

Oczywiście że może być to przyczyną.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin512256 » 3 cze 2012, o 22:13

Przewody czy tak czy tak muszę wymienić bo wydaje mi się że są zużyte. Raz pod czas zdejmowania przewodu ze świecy urwał mi się kawałek przewodu ale zarobiłem, go i na razie jakoś jest. Nawet jak troszkę słabiej był przewód dociśnięty do świecy to już nie palił na jeden gar. A ciśnienie po 13 bar na cylinder więc nie jest źle. Styki na kopułce też już troszkę wypalone. Kiedy powietrze jest wilgotne to samochód przerywał więc to też wina przewodów.
I ogólnie lekko przymulony jest na obu paliwach.

A co do przewodów to kupować pożądne np beru czy jakieś spec do gazu?
marcin512256
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 13:12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez Emiczka » 4 cze 2012, o 21:26

lepiej kupić porządne niż jakiś badziew co długo ci nie wytrzyma takie moje jest zdanie.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez trollu » 5 cze 2012, o 00:39

przewody beru ewentualnie bremi
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Siw3k » 5 cze 2012, o 11:02

ja preferuje przewody BERU ZEF562 i będzie ok
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 5 cze 2012, o 11:51

ja uwazam ze jak ma niskie obroty to wina czujnikow a nie kabli WN ;p

kable WN albo sa dobre i przewodza iskre albo nie i wtedy nie pali dobrze

takze obroty za niskie albo tps albo czujnik temperatury cieczy chlodzacej

u mnie winny byl tps ale niskie mialem jak byl zimny po rozgrzaniu bylo oki
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 5 cze 2012, o 12:00

Przepustnice należy wykluczyć bo z tego co kolega pisał jest czyściutka.
Chodź możesz odłączyć TPS i zobaczyć jak auto się będzie zachowywało. Na lpg będzie wtedy chodzić bez zarzutów ale na benzynie będzie się zalewać i wieszać ale nie gasnąć.
Możesz jeszcze zrobić adaptacje przepustnicy.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości