zgasl podczas jazdy gdy konkretnie zawialo i zasniezylo

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zgasl podczas jazdy gdy konkretnie zawialo i zasniezylo

Postprzez danny.tcz » 13 sty 2014, o 23:48

tak jak w temacie smigalem sobie obwodnica zamiec niesamowita ledwo co bylo widac nagle mocniej zawialo i auto tracilo moc jakby nie bylo cisnienia w butli i konczyl sie gaz ... wiec przelaczylem na benzyne a tam to samo puscilem noge z gazu i auto zdechlo ... po zajrzeniu pod maske okazalo sie ze nawialo troche sniegu w komore silnika i rura zasysajaca powietrze na filtr od srodka tez byla delikatnie pokryta sniegiem zdjalem pokrywe filtra filtr byl suchy i tam snieg sie nie dostal ...
auto nie chcialo odpalic ani na benzynie ani na gazie jedyne co pomoglo to zaciagniecie przez inne auto linka
czym to bylo spowodowane ????
dodam ze kawalek dalej zrobil mi ten sam numer ale wtedy juz sam odpalil bez zapychania
co sprawdzic ewentualnie wymienic aby takie niespodzianki mnie nie spotkaly wiecej ???
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

zgasl podczas jazdy gdy konkretnie zawialo i zasniezylo

 

Postprzez Paweu » 13 sty 2014, o 23:55

danny.tcz napisał(a):czym to bylo spowodowane ??


Wilgoć?

w jakim stanie przewody WN , kopułka , palec ?

danny.tcz napisał(a):co sprawdzic ewentualnie wymienic aby takie niespodzianki mnie nie spotkaly wiecej ?


jw.

Spryskaj przewody wodą ... a następnie spróbuj odpalić... jak nie zagada to wiesz co masz do wymiany.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez pietrasiak2 » 14 sty 2014, o 10:13

Sprawdź cewkę :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez danny.tcz » 15 sty 2014, o 15:06

ale nie bylo nigdy problemow po deszczach ... w wilgotne dni zawsze odpalal i odpala do tej pory ... przy wjezdzaniu w kaluze tez nie bylo nigdy problemow nie gasl nie zrzucalo mu nawet obrotow
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez pietrasiak2 » 15 sty 2014, o 16:13

danny.tcz napisał(a):dodam ze kawalek dalej zrobil mi ten sam numer ale wtedy juz sam odpalil bez zapychania
co sprawdzic ewentualnie wymienic aby takie niespodzianki mnie nie spotkaly wiecej

Takie objawy to podejrzenie hala lub cewki. Po nagrzaniu zanika sygnał (niskiego napięcia sygnał z hala do cewki, lub cewka gubi iskrę niby jest ale nie wtedy co trzeba), jak ostygnie i odpala . Było niejednokrotnie na forum :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez przemke » 22 sty 2014, o 12:48

Ja mam pytanie przy okazji, miewając podobne problemy na zimnym:

Jak często ogólnie zmieniacie palec i kopułkę i na jakie?
Ja zakupiłem Beru w marcu zeszłego roku i po 16 tys. już jest do d.. wczoraj znajomy mówił, że on w podobnym silniku kiedyś zmieniał co miesiąc ;) Zdjęliśmy u mnie i tak na oko na tej kopułce 2 na 4 cylindry coś iskra ma szansę łapać jak jest wilgoć
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Gesiu_15 » 22 sty 2014, o 12:53

jak masz palec i kopułkę zaśniedzieniałą to jest do wymiany :-) bardzo dobra firma Beru i dużo ludzi jeżdzi i nie ma problemów :-D przewody zapłonowe masz wporządku ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez benek » 22 sty 2014, o 13:42

zwara na przewodach zapłonowych
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez przemke » 22 sty 2014, o 13:46

Ja wymieniałem całość wtedy w marcu ze świecami i przewodami NGK. Fakt, że ostatnio jak raz zbliżyłem rękę do przewodów gdy silnik był włączony to mnie kopnęło ale jak później sprawdzałem w deszczowy wieczór to żadnych przebić nie było widać (ktoś pisał, że przewody NGK to już lipa w jego przupadku).

[ Dodano: 2014-01-22, 12:53 ]
to k... mam zmieniać przewody z markowych po 16tys.... ?! Jedno co u mnie charakterystyczne to sporo jeżdzę po mieście, niecodziennie ale jednego dnia może to być kilka rozruchów na zimnym itp.
czy to moze mieć wpływ na żywotnośc tych elementów ukłądu zapłonowego ?

Masakra, lepiej zmienię auto na nowsze, droższe ale mniej kosztowne w eksploatacji. Nie wiem jak u Was ale mnie dobija kosztowość tych dziesiątek różnych pierdół, bo fakt poważnych awarii nie miałem. Chyba wolę jakiegoś japończyka gdzie zapłacę raz, grubo ale na dłuższy czas mam spokój np. corolla na gazie, mam porównanie do znajomego gdzie zapomniał o wymianie świec i przez 60tys nic z zapłonem nie miał problemów.
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Gesiu_15 » 22 sty 2014, o 14:35

przemke wieczorkiem spryskaj kable zapłonowe oczywiście żeby był odpalony i sobie chodził , jak będzie choinka to do wymiany masz przewody bo mają przebicie :-) niestety przy LPG się częściej wymienia układ zapłonowy :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemke » 22 sty 2014, o 14:56

eh dzięki za rady, zrobię to. dla jasności spryskać jak silnik już odpalony czy przed rozruchem ?
Chyba nie ma znaczenia, ale jakoś tak bezpieczniej chyba przed ;) ?

jakie przewody ewentualnie tanie w takim razie skoro markowe mogą nie mieć sensu w moim przypadku ?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Gesiu_15 » 22 sty 2014, o 14:59

przemke odpal auto , spryskaj przewody i zobaczysz czy będzie choinka ;-)

Przewody bardzo dobre są z Beru ;-) a świece NGK V-LINE ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości