Zgon

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zgon

Postprzez xc » 13 lut 2011, o 14:04

Panowie, ostatni raz pisze do Was z prosba o pomoc bo poki co wszystkie okazaly sie bezskuteczne. Golf III 1.8 90km + LPG. Problem w skrocie wyglada tak: rano odpala na gazie, chyba ze zgasnie to juz nie ma opcji zeby zapalil znowu. Stopniowo gdy sie nagrzewa zaczynaja mu spadac obroty (na lpg) az do momentu ze auto prawie gasnie, nie reaguje na pedal gazu az w koncu zdycha. Wtedy w miare da sie jezdzic nim na benzynie. Na PB nie odpala rano, czasem mu sie zdarzy ale po chwili gasnie i jest zalany. Nikt nie wie co jest, rozgrzebalo go kilku mechanikow z dupy ktorzy powinni zamknac zaklady i zajac sie sprzedaza butow na rynku. Co jedna wizyta auto chodzilo gorzej az w koncu stanelo na tym ze nie jezdzli wcale. Czy ktos ma jakis pomysl? jakiegos mechanika z Lodzi lub okolic? Ostatnio panowie po ktorych auto zaczelo odpierd*** z obrotami po nagrzaniu stwierdzili ze tylko ustawili zaplon, ciekawe po jakiegos ch*** bo nikt ich o to nie prosil. Mieli zrobic tylko odpalanie auta na benzynie. Czekam na propozycje w miare szybko bo auto jest potrzebne do dojazdow do pracy.

Pozdrawiam
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Zgon

 

Postprzez prezesik » 13 lut 2011, o 14:21

xc napisał(a):Na PB nie odpala rano, czasem mu się zdarzy ale po chwili gaśnie i jest zalany.
za dawkowanie paliwa w zależności od temp. płynu odpowiada czujnik temperatury umieszczony w plastikowym króćcu wody skąd wychodzą węże na chłodnicę (4-pinowy) - wymieniał go już któryś mechanik?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez xc » 13 lut 2011, o 14:55

Wymienialem go sam, ok 2 miesiace temu na ori BOSCHowski.. jeszcze jedna ciekawostka, jak auto jedzie i np. stalo w korku i doszlo do 90 spada natychmiast do 60.. w zasadzie w trakcie jazdy nie moze w ogole podskoczyc.
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez prezesik » 13 lut 2011, o 15:16

Jezeli chodzi o temperature to tylko winny termostat. U ciebie jest caly czas otwarty, na postoju plyn sie rozdgrzewa jak powinien, a w czasie jazdy schladza sie plynac caly czas duzym obiegiem przez chlodnice.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez xc » 13 lut 2011, o 15:31

A co z cala reszte? czemu gubi obroty? Czemu odpala tylko raz a pozniej nie chce? Czemu gasnie na gazie a na benzynie nie? Czemu zimny gasnie na benzynie? Chyba czas wybrac sie na szrot... tak mi go naprawili..
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez michaal » 14 lut 2011, o 11:11

Spróbujmy to rozpisać od końca

gaśnie na PB i jest zalany
- zbyt duża dawka paliwa - sonda lambda?
- niespalanie dawki paliwa - źle ustawiony rozrząd - nieaktualne
- niedostosowana dawka paliwa do ilości powietrza. zbyt bogata dawka - popsuty przepływomierz, jeśli ten silnik go posiada.
A której generacji masz LPG może to LPG powoduje oszukiwanie komputera silnika nawet wtedy gdy jest on nie aktywny.
Pisałeś kiedyś że miałeś problemy z obrotomierzem. Naprawiłeś to bo może w tym jest sęk do rozwiązania sprawy. Wymieniałeś może rozdzielacz zapłonu, może tam z cewką jest coś nie tak. i przez to nie może zapalić wiadomo że na gazie łatwiej zapalali. Z tym rozdzielaczem jakby tam było coś nie tak to objawy mogły być takie skakanie obrotomierza, niemożliwość odpalenia.

Na razie kończą się moje przypuszczenia co może z tym być
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez k-m-r1 » 14 lut 2011, o 23:46

czysciłes filterek lpg? filtr silnika? przepustnice?
w baku może byc syf woda wyciągnij ile sie da i wyjezdz aż zgasnie
wiele problemów masz wienc radze najpierw doprowadz by jezdzic na pb potem lpg
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości