Zimny ciężko kręci, za niskie obroty, gasnie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zimny ciężko kręci, za niskie obroty, gasnie

Postprzez szef_z » 24 sty 2011, o 17:22

Witam. Mam pewien problem ze swoim golfem. Silnik to 1.8 AAM benzyna + gaz. No to do rzeczy:
gdy chcę odpalić silnik po nocy (obecnie są małe mrozy) rozrusznik ciężko ma zakręcić. robi takie rzadkie łii łii łii ale po kilku próbach w końcu kreci i trzeba dodać gazu aby załapał. Samochód czy jest odpalany na benzynie czy na gazie jest to samo. Gdy już uda się go odpalić , trzeba trzymać pedał gazu aby nie zgasł dotąd aż się trochę nie rozgrzeje. Gdy samochód jest już rozgrzany, kreci bardzo dobrze, można powiedzieć ze na dotyk. Nawet po kilku godzinach od porannego odpalenia dobrze kreci.
Co może być przyczyną tej choroby?
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Zimny ciężko kręci, za niskie obroty, gasnie

 

Postprzez trollu » 24 sty 2011, o 17:31

jeżeli rozrusznik ciężko kręci to tulejki, szczotki mogą być na wykończeniu, słaby aku.
jak przewody, świece?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez szef_z » 24 sty 2011, o 17:42

Sprawdzałem jak było ciemno czy widać jakieś iskry ale nic nie zauważyłem. A jak sprawdzić czy świece dobre? Akumulator raczej dobry, kręcił dość długo i dał radę po kilku próbach kopnąć w rozrusznik. Rozrusznik może niedługo zawiozę na diagnozę jak się nic nie poprawi ale on już chyba nie odpowiada za to, że samochód gaśnie.
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez prezesik » 24 sty 2011, o 20:27

Pradopodobnie masz do wymiany czujnik temperatury. On odpowiada za dawkowanie paliwa w zaleznosci od temp. plynu.

Przed uruchomieniem zimnego silnika zdejmij wtyczke z czujnika temp. Jak silnik odpali i nie bedzie gasl to masz ten czujnik do wymiany.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez szef_z » 24 sty 2011, o 21:15

Zachowuje sie tak samo jak wcześniej. Nie pomogło.
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez trollu » 24 sty 2011, o 21:17

szef_z napisał(a):A jak sprawdzić czy świece dobre?

wizualnie.trzeba wykręcić i pooglądać czy okopcone, zalane itp
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez szef_z » 24 sty 2011, o 21:21

Przed chwilą chciałem go odpalić ale nawet gdybym kręcił rozrusznikiem godzinę to nie załapie bez wciśnięcia pedału gazu. Słychać że ma chęć odpalić ale coś go trzyma...

[ Dodano: 2011-01-24, 20:34 ]
A może być wina źle założonego paska rozrządu?
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez prezesik » 25 sty 2011, o 00:32

A może być wina źle założonego paska rozrządu?

a zmieniałeś niedawno?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez misiuzeb » 25 sty 2011, o 11:13

u mnie dokładnie był ten sam objaw, palił ale tylko po wciśnięciu gazu
jak był zimny to bez gazu gasł, jak się zagrzał było ok
wymieniłem przepustnicę i wszystko jest ok
misiuzeb
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 16:54
Lokalizacja: śląsk

Postprzez szef_z » 25 sty 2011, o 15:12

prezesik25 napisał(a):a zmieniałeś niedawno?


No był zmieniany jakiś czas temu przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą i właśnie od tamtego czasu zaczęły się te problemy.

[ Dodano: 2011-01-25, 14:18 ]
A da się sprawdzić czy to jest wina przepustnicy? To nie jest tania rzecz i nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto..

[ Dodano: 2011-01-26, 17:01 ]
Może ktoś coś by napisał? ;pp
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez omegus » 15 lut 2011, o 10:35

Witam

Nie wiem czy u Ciebie to wogóle jest ;) bo się nie znam. Ale u mnie w 2E podobne objawy zakończyły się wymianą regulatora ciśnienia paliwa. Mechanior nawet nie próbował niczego innego, tylko przy okazji wymiany uszczeli pod głowica wymienił i to.
Wcześniej kręcił po 10-15sek i pedał w podłodze żeby odpalił. Z tą różnicą że po odpaleniu już trzymał. Teraz zapala na dotyk.
Avatar użytkownika
omegus
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1 wrz 2009, o 12:41
Lokalizacja: Leszno/Poznań

Postprzez rastamaniek » 20 lut 2011, o 13:05

Mam ten sam dokładni problem w swoim 1.8 AAM plus GAZ na benzynie objawy są niemal identyczne. Komputer vag pokazuję potencjometr przepustnicy.. Sam nie wiem czy to wymieniać bo ciężko dostać tą część a taniej wyjdzie wymiana całego wtrysku. Jakieś porady?


Gdzie znajdę ten czujnik temperatury? Jakieś zdjęcia lub opis który to ?
rastamaniek
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 23:50
Lokalizacja: Wyszków Mazowieckie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], popleosademms i 28 gości