zimny silnik 2.0 16v nie wchodzi na obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zimny silnik 2.0 16v nie wchodzi na obroty

Postprzez wojtaskawa » 10 cze 2009, o 18:00

Witam w moim golfie GTI 2.0 16v z wloska instalacja gazowa podczas gdy jezdze na beznynie i silnik jest zimny nie wchodzi wogole na obroty. Gdy dodaje gazu cos go strasznie muli jezeli bardzo powoli dodaje gazu to wchodzi na obroty ale podkreslam ze musze to naprawde powoli robic. Na gazie sie normalnie zachowuje. Problem odkrylem podczas wakacyjnej pracy w norwegii-ciezko tam o zatankowanie LPG wiec jezdzilem przez 2 miesiace na benzynie. Co moze byc przyczyna?
wojtaskawa
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 19:13
Lokalizacja: Tarnow

zimny silnik 2.0 16v nie wchodzi na obroty

 

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 18:14

Być może zapchany filtr paliwa. Mi na to wygląda. Skoro na gazie jest normalnie to wskazuje na w\w filtr. Objawy też jak najbardziej są adekwatne do tego co napisałem. Zmień filtr paliwa i podejrzewam że będzie po problemie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez QKi89 » 10 cze 2009, o 18:24

a gdy się auto nagrzeje to już na benzynce chodzi dobrze?? :-)
Mój Mysticblue GT - zapraszam ;-)
Avatar użytkownika
QKi89
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 19:53
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 18:32

ja obstawiam mimo wszystko filtr paliwa
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojtaskawa » 10 cze 2009, o 19:10

tak jak sie nagrzeje to chodzi bardzo dobrze na benzynie
wojtaskawa
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 19:13
Lokalizacja: Tarnow

Postprzez pablomed » 10 cze 2009, o 19:22

wojtaskawa, zaczałbym od czujnika temperatury, moze to akurat taka najprostsza ale częsta sprawa. Pomierz go omomierzem (jakieś 230 omów na rozgrzanym a ze 2 komy na zimnym ma mieć).
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości