Witam. Pytanie tak jak w temacie ,co się możne stać w silniku po złym ustawieniu rozrządu? Czy może dojść do jakiś usterek podczas próby odpalenia?? Pozdrawiam.
bedzie zle chodzil lub nawet nie odpali z tego co pamietam i nikt normalny nie jezdzi autem jezeli slyszy ze zle chodzi
[ Dodano: 2012-01-15, 10:36 ] gorzej jak sie pasek rozrzadu urwie podczas jazdy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Powiem tyle , kupiłem pompę wody i pasek rozrządu i miałem zawieść do mechanika żeby zmienił, no ale wujek mój lubi podłubać w samochodach bo chwalił się ze w swojej Reno 19 pasek sam zakładał i ze niby "umie to robić". powiedział ze zrobi za free, no to ok pokusiłem się... dzwoni na drugi dzień ty coś jest nie bardzo chyba "zawór strzelił' Dziś jadę zobaczę co tam się dzieje hmm, nie wiem co mam przez to rozumieć..
jeśli przeskoczy od max 3 zęby to będzie źle pracował
ale jak pomylił się o 180 st. albo przeskoczył o kilkanaście zębów to ma pech to 1.6 jest na 100% silnikiem kolizyjnym tak że wtedy tłoki uderzą w zawory i remont gwarantowany
1.6 AEA robiłem już u siebie głowicę i były ślady na tłokach od zaworów
1.6 ABU widziałem głowice z tego silnika u kolegi z pokrzywionymi zaworami
1.8 ABS robiłem u kumpla elektrykę przy przekładce silnika bo w jego starym 1.8 ABS rozleciał się napinacz i koszty były za duże remontu a miał drugi taki silnik
tak że w tych 3 silnikach wiem że na 100% są kolizyjne