Znika za Szybko benzyna Podczas Jazdy ; (

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Znika za Szybko benzyna Podczas Jazdy ; (

Postprzez Gesiu_15 » 13 paź 2012, o 18:37

Witam mam problemik maly , mam II generacje gazu silnik 2.0 GTI 2E i mam taki problemik :
Zatankowalem za 150 zl PB i przejechalem na LPG 1000km a benzyny nie ma ; ( i niewiem czemu tak jest . Zauwazylem ze na postoju jak odpiolem ten jaśniejszy przewód od filtra to benzynka leciala, i zauwazylem ze filtr powietrza mokry jest . Moze ktos pomoze . : ( Heh .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Znika za Szybko benzyna Podczas Jazdy ; (

 

Postprzez K@mil » 13 paź 2012, o 18:53

Gesiu_15, a gaz tez ubywał ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Gesiu_15 » 13 paź 2012, o 19:02

No normalnie przełaczałem na lpg i gaz normalnie pobieral i benzyna czyli wychodzi ze na dwoch paliwach chodzi
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 13 paź 2012, o 19:35

To chyba normalne że zanim przełączysz na gaz silnik idzie na benzynie.
150 zł to 25l benzynki - licz litr, dwa na 100 km. Wychodzi 20l ma te 1000 km.
Fakt - też dużo.

Sprawdź sterownik wtrysku gazu. U mnie był taki problem.
Sterownik się przepalił i nawet gdy przełączyłem paliwo na gaz i odłączyłem przewody od silnika dalej motor kręcił. To było jednoznaczne - ciągnie i benzynę.

Po wymianie sterownika na nowy i poprawnym podłączeniu kabelków problem przestał istnieć - po przełączeniu na gaz i wyciągnięciu przewodów z silnika ten gasł. Więc ani kropelka benzyny go nie napędzała :)
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Gesiu_15 » 14 paź 2012, o 00:10

kolego wyslij mi zdjecie jak to wyglada , lub na allegro link bym prosil:)

[ Dodano: 2012-10-14, 14:56 ]
Pomoze ktos ? : )
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 14 paź 2012, o 22:38

Wg mnie to nie ma styku na przekaźniku założonym pod maską, który rozłącza podawanie PB podczas pracy na LPG. Gaziarze zakładają taki przekaźnik, aby odłączyć zasilanie na PB. U mnie też tak było okazało się, że wypiął się kabelek z przekaźnika i dodatkowo leciała PB.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez WNSCHOLES » 15 paź 2012, o 14:14

prezesik25 napisał(a):Wg mnie to nie ma styku na przekaźniku założonym pod maską, który rozłącza podawanie PB podczas pracy na LPG. Gaziarze zakładają taki przekaźnik, aby odłączyć zasilanie na PB. U mnie też tak było okazało się, że wypiął się kabelek z przekaźnika i dodatkowo leciała PB.


Dokładnie o tym samym mówimy :)
A wygląda to tak:

Obrazek
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez prezesik » 15 paź 2012, o 14:28

WNSCHOLES napisał(a):
prezesik25 napisał(a):Wg mnie to nie ma styku na przekaźniku założonym pod maską, który rozłącza podawanie PB podczas pracy na LPG. Gaziarze zakładają taki przekaźnik, aby odłączyć zasilanie na PB. U mnie też tak było okazało się, że wypiął się kabelek z przekaźnika i dodatkowo leciała PB.


Dokładnie o tym samym mówimy :)
A wygląda to tak:

[url=http://images47.fotosik.pl/1590/1f86aa5afb099462m.jpg]Obrazek[/URL]


Dokładnie ten. Widać, że był dokładany przez gaziarzy, bo kable są w osłonce.

Sprawdź działanie na innym przekaźniku, tylko kable podepnij tak samo. Jest to zwykły przekaźnik typ 541 lub 561 na 30A dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym za 8-12 PLN. Ważne, aby miał tą środkową nóżkę oprócz tych czterech dookoła.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gesiu_15 » 15 paź 2012, o 16:15

kolego sprawdzalem i psikałem wd-40 scisnołem kombinerkami , jak sprawdzic ze jest ok ? co wziasc jak samochod dziala na lpg to odpiasc ten bialy przewod i zobaczyc czy leci benzynka ?:P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ranger » 15 paź 2012, o 19:25

możesz z przekaznika odłączyć kabelek po przełączeniu na LPG i sprawdzić czy auto będzie słabsze w ruchu drogowym. Gdy ja miałem taki problem to po odłączeniu kabelka, odpalaniu na LPG i jeździe na samym LPG odrazu dało sie odczuć że auto jest słabsze i nie dostaje litra benzyny na każde 10km
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez pablomed » 15 paź 2012, o 22:52

Gesiu_15, masz do wymiany regulator ciśnienia benzyny bo pękła mu membrana i tyle w temacie. Możesz brać ze szrotu bo rzadko się psują. Jest on wciśnięty w listwę wtryskową po stronie pasażera i zabezpieczony zawleczką, do niego idzie weżyk o którym pisałeś dlatego masz w nim benzynę, ten co do filtra powietrza. Przy wymianie uważaj - po wyjęciu zawleczki regulator może sam wyskoczyć, albo jak zaczniesz go ciągnąc to wyskoczy z impetem bo tam jest ciśnienie 3 bary i będzie gejzerek benzyny, więc na zimnym silniku i uważaj na oczy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron