zwiększenie obrotów golf 1.4

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zwiększenie obrotów golf 1.4

Postprzez tommen4 » 24 wrz 2012, o 19:20

Witam
mam takie pytanie.czy mozna zwiększyc obroty (i jak to zrobic) na biegu jałowym ale tylko na benzynie (bo na gazie ma dobre) w golfie iii 1.4.czasami zgaśnie ma malych obrotach jak jade na bęzynie
tommen4
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:46
Lokalizacja: brodnica

zwiększenie obrotów golf 1.4

 

Postprzez prezesik » 24 wrz 2012, o 21:35

tommen4 napisał(a):czy mozna zwiększyc obroty (i jak to zrobic) na biegu jałowym ale tylko na benzynie
Nie można. Obrotami steruje komputer. Wg mnie masz zbyt niskie obroty z powodu uszkodzonego silniczka krokowego lub czujnika temperatury cieczy ( 4-pinowy pod aparatem zapłonowym ). Przy uruchomionym silniku zdejmij wtyczkę z tego czujnika. Jeżeli obroty wzrosną do 1100/min tzn., że krokowy jest sprawny a do wymiany jest czujnik temperatury. Jeżeli nic się nie zmieni to masz krokowca do wymiany lub przeczyszczenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez DziadzioMiecio » 24 wrz 2012, o 23:06

Zrób reset sterownika po przez odłączenie aku na kilka minut a następnie odpal w benzynie jeśli będzie ok to jest na to rada.
DziadzioMiecio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 sie 2012, o 23:14
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postprzez prezesik » 25 wrz 2012, o 00:38

Zapomniałem właśnie napisać, że w wielu takich przypadkach pomaga właśnie w/w reset ECU.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pietrasiak2 » 25 wrz 2012, o 08:12

Tak jak prezesik25 pisał podaj jeszcze kod silnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez KrzysiekW » 2 lis 2013, o 14:23

prezesik25 napisał(a):
tommen4 napisał(a):czy mozna zwiększyc obroty (i jak to zrobic) na biegu jałowym ale tylko na benzynie
Nie można. Obrotami steruje komputer. Wg mnie masz zbyt niskie obroty z powodu uszkodzonego silniczka krokowego lub czujnika temperatury cieczy ( 4-pinowy pod aparatem zapłonowym ). Przy uruchomionym silniku zdejmij wtyczkę z tego czujnika. Jeżeli obroty wzrosną do 1100/min tzn., że krokowy jest sprawny a do wymiany jest czujnik temperatury. Jeżeli nic się nie zmieni to masz krokowca do wymiany lub przeczyszczenia.


Witam sory za odkop ale mam problem z obrotami są zbyt niskie w moim 1.4 abd po wypięciu wtyczki czujnika spadają jeszcze bardziej :-o .... help
KrzysiekW
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 18:06
Lokalizacja: żory

Postprzez pablomed » 2 lis 2013, o 18:29

sprawdź czujnik temperatury omomierzem wg opisów na forum. Jeśli będzie ok wykonaj reset sterownika silnika, nie pomoże to sprawdź jeszcze szczelność podstawy pod wtryskiem wykonując test zmiany obrotów z dezodorantem - wszystko jest opisane rzuciłem hasłami. Reszta potem jeśli się nie wyjasni.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 2 lis 2013, o 21:46

Z tym dezodorantem to ja dziękuję... :-) Sam kiedyś tak sprawdzałem podstawę wtrysku, psikałem i psikałem, aż pojawił się płomień na silniku o.O Pierwsza rzecz jaka mi przyszła na myśl to wyjazd natychniast z garażu, aby przypadkiem drugie auto nie spłonęło. Okazało się, że miałem przebicie na kablach WN i zapaliły się na chwilę opary dezodorantu. Sorki za OT nie na temat, ale musiałem to napisać :-) Żadną śrubką nie podkręcisz obrotów na benzynie, pozostaje tylko szukać usterki.
Zrób jak Pablomed pisze.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron