1.4 ABD gasnacy silnik odrazu po odpaleniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.4 ABD gasnacy silnik odrazu po odpaleniu

Postprzez hidd » 11 paź 2008, o 14:38

Jak odpalam zimny silnik, odrazu ladnie odpala, lapie 1000 obrotów i odrazu gasnie, musze go troche przytrzymac na obrotach i pozniej juz trzyma obroty na luzie/sprzegle.

Jakis pomysl, co to moze byc?

Jeszcze tydzien temu nie mialem tego, silnik idealnie odpalal i nie gasnął.
hidd
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:34
Lokalizacja: Toruń

1.4 ABD gasnacy silnik odrazu po odpaleniu

 

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 17:50

to tak 1. filtr paliwa, 2. zabrudzona przepustnica na początek popatrzył bym na te dwie rzeczy ;-)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 11 paź 2008, o 20:59

a ja bym popatrzył na elektryke.Którys przewód masowy kiepsko łączy.Sprawdź kostke z przodu na skrzyni biegów i przewody masy wycodzące z tej kostki przykręcone do silnika na blaszce,Moga być skorodowane i jak trochę wilgoci łapnie to mu odbija.
Jeśli to nie pomoże to sprawdź czy masz dobre przewody zapłonowe(czy nie ma przebicia)
Miałem taki problem.
Anapisz czy to się dzieje niezależnie od temperatury czy na ciepłym silniku nie ma problemów?
Marcinkoz napisał filtr paliwa, mało prawdopodobne ale możliwe, jednak problemem byłoby tez przerywanie silnika na wysokich obrotach(filtr paliwa zaleca sie wymieniać co 20k km).Przepustnica raczej nie bo paliwo jest wtryskiwane nad przepustnicę więc każdy osad sie rozpuści.Problem z czystością przepustnicy występuje w silnikach z wielopunktem.
pozdr.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 21:01

krissmysticblau napisał(a):Przepustnica raczej nie bo paliwo jest wtryskiwane nad przepustnicę więc każdy osad sie rozpuści
i tu do końca bym się nie zgodził --> http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... .htm#82399 bo to też ma swój udział...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 11 paź 2008, o 21:24

marcin ten odsyłacz to w tym temacie to jest silnik 2E z Digifantem a nie ABD z jednopunktem BOSCH.
Kolega w Ibizie ma silnik AER montowany też w VW Polo tam jest wielopunkt i tam sie zabrudziła przepustnica-> wariowały obroty ale nie gasnął.
W ABD jest jednopunkt podobnie jak u Ciebie.Więc paliwo wtryskiwane na przepustnice rozpuszcza wszelkie osady. ;-)
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 21:31

krissmysticblau, czyli nam to nie grozi :) dzięki za uświadomienie :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 11 paź 2008, o 21:37

tak Marcin możesz spać spokojnie. Nam grozi tylko:uszkodzenie silniczka krokowego, uszkodzenie potencjometru obciązenia, lejący wtryskiwacz, rozszczelnienie podstawy wtrysku...nie ma silnika idealnego.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 21:39

krissmysticblau napisał(a):Nam grozi tylko:uszkodzenie silniczka krokowego, uszkodzenie potencjometru obciązenia, lejący wtryskiwacz, rozszczelnienie podstawy wtrysku
no trudno coś za coś ale i tak MK3 jest najlepsze :super:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 11 paź 2008, o 21:49

heheehe racja najlepszy w swojej klasie i cenie i niezawodności czyli najlepszy chociaż mój trochę słabowity,
...robi się nie na temat...za chwile nam wlepią czerwone kartki :lol:
...
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 22:00

krissmysticblau, no racja ale z drugiej strony co nie na temat opis problemu jest oraz kroki w szukaniu usterki dla poszkodowanego też są więc czekamy na odpowiedz kolegi hidd, :-D
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez hidd » 12 paź 2008, o 14:09

Szczerze mowiac pomoglo docisniecie i poruszanie wszystkich wtyczek przy silniku. Dzieki za porady :)
hidd
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:34
Lokalizacja: Toruń

Postprzez dziabi3 » 12 paź 2008, o 21:35

krissmysticblau,

s?abowity ale jakie male spalanie u mnie jak w podpisie

ale brak wspomagania czasami dobija
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron