a no fak z tym to masz kolego absolutna racje wiec szacun a co no przypadku kolegi kruger22 to ja bym powiedzial ze to moze byc wina zaworu stabilizacji biegu jałowego... a obroty na biegu jalowym powinny byc od 770 do 870
kruger22, mówie...pojedx sprawdź kat wyprzedzenia zapłonuto kosztuje 20-30zł na byle jakim warsztacie tylko silnik musi być rozgrzany do 90st,jak bedzie zły to ustaw na prawidłowy i zobacz co bedzie sie działo. jeśli dalej bedzie tak samo sie zbierał to bedziemy dalej móżdżyć nad tobą...
heh akurat ten warsztat co chcialem juz sie nie zajmuje tym;/ kto zna jakis godny polecenia warsztat gdzie mozna ustawic sobie zaplon itp ? tzn w warszawie:)
Łodygowa 13 niby robia gazniki ale ja u nich ustawialem zaplon, polecam bo robia to od reki bez czekania i marudzenia i co njawazniejsze nie zbankrutujesz.
jaa robilem cuda z tym silnikiem i nic,ustawialem zaplon,swiece wymienilem przewody cewke kolektor ssacy i dupa po prostu to jest dziadostwo 1,4 aex i 1,4 apq
czy gowno? to twoja opinia ,i nie chodzi mi o zadne cuda z tym silnikiem,wiem ze poprostu mam za niskie obroty jak mi go troche podkrecil na 700iles to juz byla roznica tylko ze jak gazowalem na luzie to mi przygasal;/ tak jak by sie dusil ?,musze znalesc jakis dobry warsztat co znaja sie na "VW" czy cos... bo te tutaj u mnie tumany to widze ze niewiele wiedza "panie to juz taki musi byc" jak musi byc jak powinien miec ok870obrotow? ciecie