1.4 aex 97 pytanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez golfik60 » 28 gru 2008, o 21:46

a no fak z tym to masz kolego absolutna racje wiec szacun :padam: a co no przypadku kolegi kruger22 to ja bym powiedzial ze to moze byc wina zaworu stabilizacji biegu jałowego... a obroty na biegu jalowym powinny byc od 770 do 870
Avatar użytkownika
golfik60
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 00:48
Lokalizacja: Koszalin

 

Postprzez kruger22 » 28 gru 2008, o 21:49

no wlasnie bo wyskoczyl ten blad z tym biegiem jalowym tak jak pisalem wyzej, i na kompie wyszlo ponizej 650;/ a podobno maja byc powyzej 800
Avatar użytkownika
kruger22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 21:49
Lokalizacja: warszawa

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 23:24

kruger22, mówie...pojedx sprawdź kat wyprzedzenia zapłonuto kosztuje 20-30zł na byle jakim warsztacie tylko silnik musi być rozgrzany do 90st,jak bedzie zły to ustaw na prawidłowy i zobacz co bedzie sie działo. jeśli dalej bedzie tak samo sie zbierał to bedziemy dalej móżdżyć nad tobą...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kruger22 » 29 gru 2008, o 14:18

heh akurat ten warsztat co chcialem juz sie nie zajmuje tym;/ kto zna jakis godny polecenia warsztat gdzie mozna ustawic sobie zaplon itp ? tzn w warszawie:)
Avatar użytkownika
kruger22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 21:49
Lokalizacja: warszawa

Postprzez seb » 29 gru 2008, o 14:55

Łodygowa 13 niby robia gazniki ale ja u nich ustawialem zaplon, polecam bo robia to od reki bez czekania i marudzenia i co njawazniejsze nie zbankrutujesz.
seb
 

Postprzez robercik » 31 gru 2008, o 18:35

jaa robilem cuda z tym silnikiem i nic,ustawialem zaplon,swiece wymienilem przewody cewke kolektor ssacy i dupa po prostu to jest dziadostwo 1,4 aex i 1,4 apq
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez kruger22 » 31 gru 2008, o 21:17

czy gowno? to twoja opinia ,i nie chodzi mi o zadne cuda z tym silnikiem,wiem ze poprostu mam za niskie obroty jak mi go troche podkrecil na 700iles to juz byla roznica tylko ze jak gazowalem na luzie to mi przygasal;/ tak jak by sie dusil ?,musze znalesc jakis dobry warsztat co znaja sie na "VW" czy cos... bo te tutaj u mnie tumany to widze ze niewiele wiedza "panie to juz taki musi byc" jak musi byc jak powinien miec ok870obrotow? ciecie :evil:
Avatar użytkownika
kruger22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 21:49
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości