wiem ze to nie najmocniejszy silnik... ze to nie formula 1.. ale mam wrazenie ze moglby byc troche szybszy.. chyba jest jakis zamulony, przy rozpedzaniu sie ze swiatel wolno przyspiesza tak po 60km to juz idzie calkiem ladnie niewiem co jest grane,.. ,ostatnio mialem okazje sie przejechac tico wiem ze to mniejszy samochod ale rusza w porownaniu z moim super..ale wstyd... filtry powietrza paliwa oleju rozrzad te rzeczy wymienialem... slyszalem od kogos ze to moze cos z zaplone m niewiem nie znam sie help;(
miedzy Twoim golfe a tico roznica wagi jest gigantyczna i koni tez wszystko na kozysc TICO ( chyba ma 45 km) wiec nie dziw sie ze po jezdzie tym maluchem masz wrazenie ze Twoj golf jest powolny.
kruger22, powiem Ci ze te nasze motopendzidełka chyba tak maja moj na 3 biegu przy 80km/h dopiero troche werwy dostaje a tak to muli ......... mysle pewnie ze jest to tez kwestia jak byl silnik przez lata eksploatowany dlatego pewnie 1.4 drugiemu 1.4 bedzie nie równy.
kolibera napisał(a):kruger22, powiem Ci ze te nasze motopendzidełka chyba tak maja moj na 3 biegu przy 80km/h dopiero troche werwy dostaje a tak to muli
to jest wspolny mianownik tego silnika, znalem to z praktyki:)
kochani parafianie oglonie mialem golfa 3 1,4 z silnikiem wyzej wymienionym i jemu to tylko moze pomoc nitro podtlenek azotu,mialem taki ale wymienilem silnik i mcala reszte na tdi
[ Dodano: 2008-12-27, 19:37 ] mozesz mu splanowac glowice,oglonie pobawic sie w tuning
robercik, a czy to wogule ma sens? dla mnie dlubanie w 1.4 to głupia robota .... pogonić kupić mocniejszy.
Są dwie zasady.
1...albo mi styka to co mam i nie cuduje.
2.. albo do żyda i wiekszy motor.
niechodzi o dlubanie w nim poprostu niemozliwe zeby az tak mulil na ruszaniu (nie mowie tu paleniu gumy ) chodzi mi poprostu zeby byl "zwawszy" koles z naszego clubu sprawdzil mi go na kompie w piatek ,wyskoczyl blad cos tam "bieg jalowy" nieznam sie na tym:D i po przejechaniu sie nim itp powiedzial mi ze sa za niskie obroty ustawione ze musze poprostu wyregulowac zaplon i powinno byc oki
no i miał racje kat wyprzedzenia zapłonu to tak samo bardzo ważny cykl w silniku benzynowym ja w dieslu kat początku wtrysku...
jak zapłon masz opuzniony to oczywiscie ze auto bedzie muliło z koleji jak przyspieszony to bedzie żwawszy...
takze pojedx na warsztat aby sprawdzili ci zapłon.-tylko na rozgrzanym silniku
no musisz zapłon wyregulować, ja mam 1,4 92 rok, chodził zadziwiająco żwawo, nie ma problemów z utrzymaniem sie za 1,6 czy 1,9d, mozesz pobawic sie w filtr, zmienic wydech ale wielkiej róznicy nie będzie
ja tez mam silniczek 1.4 aex i w nim zapłon jest elektoniczy wiec nie wiem co tu ustawiac.... sam zauwarzylem ze jak mam letnie kola 205 16 cali to strasznie muli ale jak sie zalozy 14 cali 185 to od razu czuje sie roznice... a w tych silnikach jak auto wyjezdzalo z fabryki to mialo kola 175 na 13 cali wiec przy tekich kolach to na pewno auto mialo wiecej werwy
no dobrze ale apart zapłonowy nie jest przykrecony na stałę tylko ma mozliwosc regulacji...i tam ustawia sie zapłon. co innego jak by była cewka zapłonowa jak np:w oplu astrze czy omedze to owszem...nie ma regulacji. a u was... jest...
po za tym jeszcze sie nie spotkałem oprócz bmw czy mercedesa gdzie rozdzielacz zaplonu bedzie bez mozliwości regulacj kąta...