1.4 aex 97 pytanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.4 aex 97 pytanie

Postprzez kruger22 » 26 gru 2008, o 18:21

wiem ze to nie najmocniejszy silnik... ze to nie formula 1.. ale mam wrazenie ze moglby byc troche szybszy.. chyba jest jakis zamulony, przy rozpedzaniu sie ze swiatel wolno przyspiesza tak po 60km to juz idzie calkiem ladnie niewiem co jest grane,.. ,ostatnio mialem okazje sie przejechac tico wiem ze to mniejszy samochod ale rusza w porownaniu z moim super..ale wstyd...:( filtry powietrza paliwa oleju rozrzad te rzeczy wymienialem... slyszalem od kogos ze to moze cos z zaplone m niewiem nie znam sie help;(
Avatar użytkownika
kruger22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 21:49
Lokalizacja: warszawa

1.4 aex 97 pytanie

 

Postprzez seb » 26 gru 2008, o 18:31

miedzy Twoim golfe a tico roznica wagi jest gigantyczna i koni tez wszystko na kozysc TICO ( chyba ma 45 km) wiec nie dziw sie ze po jezdzie tym maluchem masz wrazenie ze Twoj golf jest powolny.
seb
 

Postprzez kolibera » 26 gru 2008, o 22:19

kruger22, powiem Ci ze te nasze motopendzidełka chyba tak maja moj na 3 biegu przy 80km/h dopiero troche werwy dostaje a tak to muli ......... mysle pewnie ze jest to tez kwestia jak byl silnik przez lata eksploatowany dlatego pewnie 1.4 drugiemu 1.4 bedzie nie równy.
Avatar użytkownika
kolibera
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 02:02
Lokalizacja: warszawa

Postprzez DrSzpila » 26 gru 2008, o 22:25

kolibera, Dokładnie kolibera ma rację :)
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez seb » 26 gru 2008, o 22:54

kolibera napisał(a):kruger22, powiem Ci ze te nasze motopendzidełka chyba tak maja moj na 3 biegu przy 80km/h dopiero troche werwy dostaje a tak to muli

to jest wspolny mianownik tego silnika, znalem to z praktyki:)
seb
 

Postprzez robercik » 27 gru 2008, o 20:33

kochani parafianie oglonie mialem golfa 3 1,4 z silnikiem wyzej wymienionym i jemu to tylko moze pomoc nitro podtlenek azotu,mialem taki ale wymienilem silnik i mcala reszte na tdi

[ Dodano: 2008-12-27, 19:37 ]
mozesz mu splanowac glowice,oglonie pobawic sie w tuning
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez kolibera » 27 gru 2008, o 23:47

robercik, a czy to wogule ma sens? dla mnie dlubanie w 1.4 to głupia robota .... pogonić kupić mocniejszy.
Są dwie zasady.
1...albo mi styka to co mam i nie cuduje.
2.. albo do żyda i wiekszy motor.
Avatar użytkownika
kolibera
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 02:02
Lokalizacja: warszawa

Postprzez kruger22 » 28 gru 2008, o 14:38

niechodzi o dlubanie w nim poprostu niemozliwe zeby az tak mulil na ruszaniu (nie mowie tu paleniu gumy :-/ ) chodzi mi poprostu zeby byl "zwawszy" ;-) koles z naszego clubu sprawdzil mi go na kompie w piatek ,wyskoczyl blad cos tam "bieg jalowy" nieznam sie na tym:D i po przejechaniu sie nim itp powiedzial mi ze sa za niskie obroty ustawione ze musze poprostu wyregulowac zaplon i powinno byc oki
Avatar użytkownika
kruger22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 21:49
Lokalizacja: warszawa

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 14:53

no i miał racje kat wyprzedzenia zapłonu to tak samo bardzo ważny cykl w silniku benzynowym ja w dieslu kat początku wtrysku...
jak zapłon masz opuzniony to oczywiscie ze auto bedzie muliło z koleji jak przyspieszony to bedzie żwawszy...
takze pojedx na warsztat aby sprawdzili ci zapłon.-tylko na rozgrzanym silniku
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Allwall » 28 gru 2008, o 19:45

no musisz zapłon wyregulować, ja mam 1,4 92 rok, chodził zadziwiająco żwawo, nie ma problemów z utrzymaniem sie za 1,6 czy 1,9d, mozesz pobawic sie w filtr, zmienic wydech ale wielkiej róznicy nie będzie :)
Allwall
 

Postprzez golfik60 » 28 gru 2008, o 21:19

ja tez mam silniczek 1.4 aex i w nim zapłon jest elektoniczy wiec nie wiem co tu ustawiac.... sam zauwarzylem ze jak mam letnie kola 205 16 cali to strasznie muli ale jak sie zalozy 14 cali 185 to od razu czuje sie roznice... a w tych silnikach jak auto wyjezdzalo z fabryki to mialo kola 175 na 13 cali wiec przy tekich kolach to na pewno auto mialo wiecej werwy
Avatar użytkownika
golfik60
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 00:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 21:23

no dobrze ale apart zapłonowy nie jest przykrecony na stałę tylko ma mozliwosc regulacji...i tam ustawia sie zapłon. co innego jak by była cewka zapłonowa jak np:w oplu astrze czy omedze to owszem...nie ma regulacji. a u was... jest...
po za tym jeszcze sie nie spotkałem oprócz bmw czy mercedesa gdzie rozdzielacz zaplonu bedzie bez mozliwości regulacj kąta...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości