1.6 101kM AFT Odcina przy 5 tyś.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.6 101kM AFT Odcina przy 5 tyś.

Postprzez junior44 » 22 kwi 2013, o 22:16

Wiem że ten temat juz był omawiany na forum nie raz lecz przeczytalem chyba wszystko i dalej nie wiem co siedzi u mnie.
2 tydzien walczymy, aparat caly wymienialem czujnik halla, czujnik temp., wiazkę do komputere bo kable byly luzem. i dalej 5 tys. na komputerze wyskakuje caly czas:

515- Camshaft Position Sensor ( G40 )
Signal Outside Specifications INTERMITTENT

kasuje go i normalnie kreci sie do 6300tys
gasze auto odpalam i znowu to samo :cry:

pomożecie?
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

1.6 101kM AFT Odcina przy 5 tyś.

 

Postprzez killah » 23 kwi 2013, o 08:56

g40 to czujnik halla. Może kupiłeś wadliwy.
killah
 

Postprzez trollu » 23 kwi 2013, o 19:02

standardowa przypadłość padniętego halla jak zauważył killah
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 23 kwi 2013, o 23:16

Ale czujnik halla przeciez kolega wymienił, może i jest wadliwy - tego nie wiemy, ale raczej obecnie wskazuje że aparat został źle wsadzony musi być wsadzony zgodnie z oznaczeniami a wcześniej zgodnie z oznaczeniami musi być ustawiony rozrząd chodzi o koło wąłka pośredniego napędzającego aparat.

junior44, chodzi o to że sterownik silnika który jak twój ma czujniki wału i wałka rozrządu musi " widzieć " odpowiednie przesuniecie w czasie sygnałów z obu tych czujników. Druga opcja - wsadziłeś aparat zapłonowy nie z tego silnika. Przesłona która wiruje w aparacie do silników z dwoma czujnikami musi mieć jedno wycięcie, do starszych bez czujnika wału - 4 wycięcia.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez junior44 » 24 kwi 2013, o 11:06

Walczyliśmy z tym chyba z 2 tygodnie.
Narazie problem chyba z głowy.
U mnie był jeszcze inny problem. Wiązka kabli głowna ta do silnika nie byla w najlepszym stanie. Elektryk mi cała przelutował. Potem ustawilismy rozrzad na znaki, palec tak jak ma byc i komputerem ustawili mi zapłon i wyskoczyl z awaryjnego. odcina przy 6300 zobaczymy jeszcze jak spalanie.

czujnik halla wymienialem, aparat caly zmienialismy, kable, kopulke, palec, czujnik temp bo nie rowno szedl przez to tez.
A jednak chyba wiazka byla przyczyna albo juz sam nie wiem
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dobiesław » 18 maja 2013, o 11:12

Witam
Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem który rozpaczliwie szuka pomocy.
Jeszcze do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem golfa III z silnikiem 1.6 AFT + gaz i się zaczęło.
Parę dni temu kręcę kręcę i nic, prostymi sposobami zdiagnozowałem brak iskry. Nie oglądając się za siebie wymieniłem kopułkę rozdzielacza, przewody zapłonowe [używane z golfa IV są dłuższe nie wiem czy to dobry ruch] cewkę zapłonowa [używana] i w tym szaleństwie wyciagnołem aparat zapłonowy [to chyba był błąd]. Iskra wróciła ale nie chciał zapalić mała korekta aparatem zapłonowym i zapalił co nie zakończyło mich problemów. Następna niespodzianka to odcięcie na 5000 tys. po przełączeniu na gaz kreci do końca. Nie chcąc błądzić po omacku pojechałem na komputer i
00515 – czujnik halla
sygnał nieprawidłowy
stały

00537 - regulacja z sonda lambda
dolna wartość wyłączenia
nieciągły


00526 sonda lambda
brak sygnału
nieciągły

Panowie co dalej może znacie dobrego fachowca który zna się na tych silnikach we Wrocławiu
pomocyyyyyy
Dobiesław
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 maja 2013, o 09:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez junior44 » 19 maja 2013, o 12:05

Podłącz komputer i ustaw zapłon komputerem.
Silnik przelączył sie w tryb awaryjny i dlatego odcina przy 5 tys i pali wiecej pewnie.
Aparatu nie da sie ustawic na oko. bedzie odpalał ale nie bedzie ok, walczylem z tym tez troche. Ustaw zaplon skasuj bledy i napisz czy cos dalo?
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - Komornik Gdańsk



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości