1.6 ABU, znika przyczyna nie znana

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez bla.zej » 3 sty 2010, o 10:59

No nieźlie, wiedziałem że jest jakaś tam dopuszczalna norma zużycia oleju, lecz 1 litr na 1000 km ?
W takim razie wg. zaleceń producenta, niech mi się dalej leje, niech zalewa ten rozrząd, i niech w końcu uszkodzi ten pasek... dobrze że ABU jest bezkolizyjny, z tego co wiem...


Aha, i ostatnio rozglądałem się za książką typu "VW III naprawiam sam", i w opisach tych książek nie ma nic wspomnianiego o 1.6 ABU... ALe z tego co wiem to 1.4 ABD jest to rozwiercone ABU, więc raczej wszystko to samo (osprzęt itp.) Tak ?
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

 

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 11:28

ALe z tego co wiem to 1.4 ABD jest to rozwiercone ABU, więc raczej wszystko to samo (osprzęt itp.) Tak ?
ja też tak sadzę ale czy tak jest...-nie mam pojecia i nie bede sie sprzeczał na ten temat.wizualnie motory te same optycznie.
ja jak zobaczyłem to
bla.zej napisał(a):dopuszczalna norma zużycia oleju, lecz 1 litr na 1000 km ?
to sam zdziczałem. ja swojego TDI troche krecę i ja na 7000km dolewam około 0,5L oleju.
aleee :-) te wasze małe motorki to mają spalanie oleju na czas :lol: ;-)
Ja jako mechanik bym sobie cos takiego robił. ale jeśli chodzi o osobę nie umiejetna i skazaną na usługę warsztatu bez datków finansowych a auto dobrze sie sprawuje nie ma skutkow ubocznych z praca silnika i pali normalnie to b ym jeździł aż usłysze lub poczuje ze cos sie zaczyna dzia... pozdro. nie ma juz sensu dalej ciagną tego tematu. mysle ze juz wszystko jest tu napisane co kto mysli na ten temat.co robic itd.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez bla.zej » 3 sty 2010, o 12:57

SotoM napisał(a):
nie ma juz sensu dalej ciagną tego tematu. mysle ze juz wszystko jest tu napisane co kto mysli na ten temat.co robic itd.



Tymczasem dzięki za wszeystkie rady.
lecz proszę o niezamykanie tematu, ponieważ gdy coś się będzie dziać, lub gdy coś będzie robione, to będę się starał tu wszystko opisywać, może się komuś w przyszłości przyda.
Narazie będe jeszcze jeździł tak przez jakiś czas, bo zimą to jedynie autem mogę jeździć do pracy. Mam nadzieję że nic więcej się nie sypnie.
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 15:40

hehe ja nie mam uprawnień do zamykania. ja tu tylko z przyzwyczajenia.... :lol: chodziło mi tylko ze nie ma sensu juz dalej ciagnąc tej dyskusji. a temat jasne zeby był otwarty dla innych którzy nie czytali instrukcji obsługi swojego auta.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez bla.zej » 3 sty 2010, o 18:08

SotoM napisał(a):hehe ja nie mam uprawnień do zamykania. ja tu tylko z przyzwyczajenia.... :lol: chodziło mi tylko ze nie ma sensu juz dalej ciagnąc tej dyskusji. a temat jasne zeby był otwarty dla innych którzy nie czytali instrukcji obsługi swojego auta.


Po pierwsze, instrukcja instrukcją, a realia realiami,
Dwa, to nie każdy takową instrukcję posiada.
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 22:14

ja też nie posiadałem ale juz mam. zostało tylko ja przestudiowac...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez bla.zej » 6 lut 2010, o 20:00

Więc dzisiaj odebrałem auto od mechanika, wymienił pierścienie, uszcz. pokrywy zaworów, uszczelke głowicy, uscz. miski i usz. zaworu.
Teraz pytanie, czy to trzeba docierać czy coś w tym stylu ? (wie głupie pytanie xD)
Druga sprawa, wypadałoby by teraz ponownie zmierzyc kompresję, powinna teraz być wporządku i bez takich rozrzutów. Tak ?
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez Dinuś » 6 lut 2010, o 20:07

bla.zej, docieraj docieraj ,nie gazuj go za mocno i nie zasuwaj 200:P:P , mozesz zmierzyć kompresje ale to jest tylko dla twojej wiadomosci ile ma na tlokach ;-)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez bla.zej » 6 lut 2010, o 20:11

Dinuś napisał(a):bla.zej, docieraj docieraj ,nie gazuj go za mocno i nie zasuwaj 200:P:P , mozesz zmierzyć kompresje ale to jest tylko dla twojej wiadomosci ile ma na tlokach ;-)


Nie po to remontowałem silnik aby nadal mieć niską kompresję... :-x
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 61 gości