1.6 AEE - mocy przybywaj :)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Sławek » 31 sty 2015, o 14:35

Nieraz można przeczytać jak wiele osób narzeka na niedostatek mocy, i pytają na forach jak tu dodać pary w wolnossakach czy to wydechem czy dolotem o uturbieniu nie wspominam bo to wyższa szkoła jazdy, a często wystarczy zadbać o to co powinno być w serii i już auto lepiej jedzie.
Dodam tylko jeszcze do mojego wpisu powyżej że przed wymianą świec i kabli na autostradzie to było max 160 - 170kmh a po wymianie spokojnie 180 (na liczniku) i dojście do tej szybkości dużo lepsze.
Sławek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 21:40
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez Thorsten » 31 sty 2015, o 15:00

Sławek, Cóż, wiem ze mam ponad 75km gdyż jedna osoba na pace i wpadło 190 na godzinę. Więc mogę jedynie zgadywać że osprzęt silnika jest w dobrym stanie. Może pokuszę się najpierw o takie ruchy jak czyszczenie przepustnicy i inne drobne prace. Założyłem wątek bo pytał jak w sposób dodatkowy można zwiększyć moc silnika, kiedy już najlepsze podzespoły nie dadzą więcej. Na wymianę katalizatora na strumienicę zdecyduje się na pewno bo i tak katalizator nie jest w dobrym stanie.

jak wspomniał kolega Opik, na przykładzie tego fso na sterydach. Nie chce zmniejszyć żywotności silnika tylko troszkę go rozbudzić.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sławek » 31 sty 2015, o 15:58

Thorsten, jeśli chodzi o strumienicę to poczytaj opinie za i przeciw na Racingforum.pl
Może się okazać że lepszą a na pewno tańszą opcją będzie zwykła przelotowa rurka.
Sławek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 21:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thorsten » 31 sty 2015, o 16:17

Sławek, Kurcze, czyli każda możliwość ma wady i zalety. Teraz to już w ciemnym kącie jestem. :lol: Za dużo kręcenia... trzeba zbierać hajs na dawce z większym silnikiem. :-D
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sławek » 31 sty 2015, o 17:40

Najlepiej tak jak OPIK mówi, 2.0 ośmiozaworowe z paska lub toledo tanio wyrwać i śmigasz. Nie trzeba wysoko kręcić, moment sympatyczny już z dołu, w sumie niezawodny i nie pali jakoś strasznie dużo więcej niż nasze AEE.
Sławek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 21:40
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości