panowie z 1.6 na 1.8 nie ma aż takiego problemu
Belka ta sama poduchy te same
musiał byś sprawdzić jaki numer ma twoja skrzynia czasmi bywa tak ze jest taka sama jak w 1.8
Chłodnica to nie taki duży koszt
co do chamulcy jesli bedzie to 1.8 90km to moga zostac od 1.6 pod warunkiem ze masz zaciski oznaczone VW II wtedy zakładasz tarcze wentylowane i kocki od jakiegoś GTI np MK II i z hamowaniem nie ma problemu lewarek zmiany biegów też Ci nie potrzebny bo do 1.6 i 1.8 (niektórych) były takie same
Samo wyciagniecie 1.6 i wsadzenie 1.8 zajmuje dzięń może dwa jak robisz to sam z pomoca 2 osób podpiecie elektryki to jakieś 2 dni aby zrobic to na spokojnie bez pośpiechu
Sprawdzasz czy twoje pomy paliwa od 1.6 pasuja do 1.8 (chodzi o cisnienie paliwa jakie mają)
Np. W Mk II jak byś robił przekładke z 1.6 na 1.8 na wtrysku masz 2 razy wiecej roboty bo 1.6 w 2 były tylko na gaznikach
Na twoim miejscu poszukał bym silnika i do jego zakupu doliczył koszt części które bys musiał doliczyc oraz koszt przekładki
W Warszawie za przekładke chcą od 1000zł do 1500zł do tego częsci minimum jakieś 400-600zł (filtry olej rozrząd tarcze klocki poduszki silnika itp.) no i plus silnik
[ Dodano: 2010-01-11, 14:47 ]a co do wydechu to najważniejsze abyś miał cały kolektor do tego silnika wraz z portkami resztę da się dosztukować
Pozdrawiam
Mnie koszt przekładki w Mk II z 1.3 NZ na 1.8 PF'a wynósł 3tyś z silnikiem transportem częściami i przekładką którą robiłem sam