Moderator: Moderator
[glow=red][/glow][glow=red][/glow]Chyba sobie zamontuje taki wałek tylko jakie to koszty?MysieQ napisał(a):NIOLMAR kumpel musi być jakiś wstecz-myślący ImperfectCell ma rację, kolega zapewne chwali co sam posiada. Dieselek super - owszem - ale jako autko oszczędne, u mnie w rodzinie jest oprocz mojej Golfinki 1.8 90ps jeszcze Kadett 1.6D i Omega 2.5TD (130PS).. I co? Siadam w Kadetta to zastanawiam się czy w trakcie ruszania nim nie wyskoczyć na chwile i go nie popchać taki muł, wsiadam w Omege (wcześniej nią jeździłem i wrażenia fajne, turbo robi robote, ale.. no wlasnie jest jedno ale, fajnie jak się turbo załączy, poniżej turba muł, muł i jeszcze raz muł. Wsiadam w Golfika, lekko gaz naciskam a silnik aż się rwie do przyspieszenia! Oczywiście masy autek różne z czym się licze ale niech nikt Ci nie mówi że benzyniak to lipa w porównaniu z dieslem. Oczywiście nowsze dieselki to oszczędne motory i na prawdę dynamiczne ale prawda taka, że benzyniak już od najniższych obrotów jest bardzo dynamiczny a diesel jak widzisz nie zawsze Co do różnicy miedzy 75KM a 90KM to tak jak pisał kiler81 wałek rozrządu robi robote natomiast nie wiem czy jeszcze skok tłoka nie jest inny.. Szczerze to nie sprawdzałem ale skąś się muszą brać te koniki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości