1.8 75km a 1.8 90km

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez czoper » 2 mar 2008, o 14:26

kiler81, ale jak będziesz zmieniał wałek rozrządu to i kompa chyba też trzeba wymienic daj znac jak to zrobisz i ile Cię wyniosło bo też się przymierzam do tego
czoper
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 20:42
Lokalizacja: Lomza

 

Postprzez NIOLMAR » 2 mar 2008, o 14:36

Witam ALL.
Mam golfika combi 1.8 GL na mono wtrysku 66Kw to jakies 90psów 94r
i mam problem z wyprzedzeniem podobnego auta tylko on ma silnik 1.9 tdi nieraz mam wrazenie ze przy 3000 tys slizga mi sie sprzeglo jak go moge podrasowac help kumpel sie ze mnie smieje ze bezyniaczki to chłam. :evil:
NIOLMAR
Avatar użytkownika
NIOLMAR
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 12:29
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez młody88 » 2 mar 2008, o 15:00

i chyba ma racje :-/
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez NIOLMAR » 3 mar 2008, o 21:15

szkoda ze ma racje ale ja i tak nie nienawidze tego klekotu diesla jak stary ursus :lol:
NIOLMAR
Avatar użytkownika
NIOLMAR
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 12:29
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Imper » 3 mar 2008, o 21:40

NIOLMAR, ja takze jestem zwolennikiem benzynki szkoda ze Twoj kolega zapomnial ze ma turbosprezarke i ciekawe czy bylby taki cwany gdyuby obok niego stanela benzyna w turbo :P wtedy by tylko mogl powachac spalonego kapcia :P hehe juz nei mowie o instalcji intercoolera
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MysieQ » 4 mar 2008, o 00:05

NIOLMAR kumpel musi być jakiś wstecz-myślący :-D ImperfectCell ma rację, kolega zapewne chwali co sam posiada. Dieselek super - owszem - ale jako autko oszczędne, u mnie w rodzinie jest oprocz mojej Golfinki 1.8 90ps jeszcze Kadett 1.6D i Omega 2.5TD (130PS).. I co? Siadam w Kadetta to zastanawiam się czy w trakcie ruszania nim nie wyskoczyć na chwile i go nie popchać :lol: taki muł, wsiadam w Omege (wcześniej nią jeździłem i wrażenia fajne, turbo robi robote, ale.. no wlasnie -> jest jedno ale, fajnie jak się turbo załączy, poniżej turba muł, muł i jeszcze raz muł. Wsiadam w Golfika, lekko gaz naciskam a silnik aż się rwie do przyspieszenia! Oczywiście masy autek różne z czym się licze ale niech nikt Ci nie mówi że benzyniak to lipa w porównaniu z dieslem. Oczywiście nowsze dieselki to oszczędne motory i na prawdę dynamiczne ale prawda taka, że benzyniak już od najniższych obrotów jest bardzo dynamiczny a diesel jak widzisz nie zawsze ;-) Co do różnicy miedzy 75KM a 90KM to tak jak pisał kiler81 wałek rozrządu robi robote natomiast nie wiem czy jeszcze skok tłoka nie jest inny.. Szczerze to nie sprawdzałem ale skąś się muszą brać te koniki :-D
MysieQ
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 16 lut 2008, o 19:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez NIOLMAR » 4 mar 2008, o 19:16

MysieQ napisał(a):NIOLMAR kumpel musi być jakiś wstecz-myślący :-D ImperfectCell ma rację, kolega zapewne chwali co sam posiada. Dieselek super - owszem - ale jako autko oszczędne, u mnie w rodzinie jest oprocz mojej Golfinki 1.8 90ps jeszcze Kadett 1.6D i Omega 2.5TD (130PS).. I co? Siadam w Kadetta to zastanawiam się czy w trakcie ruszania nim nie wyskoczyć na chwile i go nie popchać :lol: taki muł, wsiadam w Omege (wcześniej nią jeździłem i wrażenia fajne, turbo robi robote, ale.. no wlasnie -> jest jedno ale, fajnie jak się turbo załączy, poniżej turba muł, muł i jeszcze raz muł. Wsiadam w Golfika, lekko gaz naciskam a silnik aż się rwie do przyspieszenia! Oczywiście masy autek różne z czym się licze ale niech nikt Ci nie mówi że benzyniak to lipa w porównaniu z dieslem. Oczywiście nowsze dieselki to oszczędne motory i na prawdę dynamiczne ale prawda taka, że benzyniak już od najniższych obrotów jest bardzo dynamiczny a diesel jak widzisz nie zawsze ;-) Co do różnicy miedzy 75KM a 90KM to tak jak pisał kiler81 wałek rozrządu robi robote natomiast nie wiem czy jeszcze skok tłoka nie jest inny.. Szczerze to nie sprawdzałem ale skąś się muszą brać te koniki :-D
[glow=red][/glow][glow=red][/glow]Chyba sobie zamontuje taki wałek tylko jakie to koszty?
NIOLMAR
Avatar użytkownika
NIOLMAR
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 12:29
Lokalizacja: Zielona Góra

Tuning Golfa 3

Postprzez Broda6666 » 14 cze 2008, o 01:18

ja wlasnie zabieram sie za podniesienie mocy silnika AAM... kompletuje czesci i oczywiscie kase... licze na uzyskanie ok 100 KM... :-o :-o :-o :-o
Avatar użytkownika
Broda6666
Badacz tematu
 
Posty: 310
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 01:15
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dzieq » 26 cze 2008, o 20:07

co do stożka to chyba to wielki pic na wodę, założyłem do swojego 1,8 75Km i prędkość maksymalna spadła mi z 180 do 160km/h <wsciekły> ale za to fajnie mruczy więc mimo że wolniejszy lepsza frajda nim pojeździć. A co do zawieszenia kumpel ma astre 2,0 opc <piekło> ale na zakrętach go dochodzę.... w sensie większą prędkością wchodzę. Szkoda że na prostej mam wrażenie ze ja stoję a on jedzie :(
Avatar użytkownika
dzieq
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 19:55
Lokalizacja: Czarnków

Postprzez Jony » 26 cze 2008, o 20:41

Hmm jak stozek mogł tak spowolnic auto :-| Ja po mam taki sam silnik 1,8 75 KM i po załozeniu stozka nie było zadnych zmian a ostatnio nawet i 195 km/h pocisnoł :-)
Avatar użytkownika
Jony
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez dzieq » 26 cze 2008, o 22:47

No też jestem w szoku, zmieniłem też koła z 14 na 15' ale to chyba nie jest powód ;/
A może mój stożek jest chu....
Masz może link do takiego jak ty masz?
Avatar użytkownika
dzieq
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 19:55
Lokalizacja: Czarnków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości