1.8 AAM - duze spalanie + klopociki z zaplonem?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.8 AAM - duze spalanie + klopociki z zaplonem?

Postprzez radziecki_termos » 24 lut 2009, o 23:27

Hej :)
Pierwszy problem - spalanie. Na trasie (jadac srednio 90-130) golfik "chleje" mi jakies 10l/100km :cry: Sporo co? Co moze byc przyczyna? Podejrzewam padnieta sonde. Ma ktos inne pomysly?

Drugi problem - zaplon. A konkretnie problemy z nim. Zmienilem juz przewody WN na nowe bo te stare byly tak sztywne jak pret zbrojeniowy :-D Praca silnika od razu byla inna - lepsza. Jeszcze musze zmienic kopulke i palec no i oczywiscie swiece. Troche mi jeszcze przerywa. Mam nadzieje ze to pomoze.
Najgorsze ze czasami jak mu "wstawie" to sie po prostu dlawi. Dopiero po paru sekundach odzyskuje moc. Tak jakby paliwko prawidlowo nie doplywalo. Wszystkie filterki nowe. Jakies sugestie?


Dzieki z gory i pozdrawiam :)
radziecki_termos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 23:17
Lokalizacja: Szczecin

1.8 AAM - duze spalanie + klopociki z zaplonem?

 

Postprzez prezesik » 24 lut 2009, o 23:53

radziecki_termos napisał(a):Jakies sugestie?
pierw wymień świece, kopułkę i palec - powinno się poprawić
radziecki_termos napisał(a):Pierwszy problem - spalanie. Na trasie (jadac srednio 90-130) golfik "chleje" mi jakies 10l/100km Sporo co? Co moze byc przyczyna? Podejrzewam padnieta sonde. Ma ktos inne pomysly?
przy 130 się nie dziw... ja też tak jeździłem i wychodził tyle samo :), a sondy nie podejrzewam. Zacznij jeździć spokojnie, ekonomicznie 90-100 km/h lekko dodając gazu, jeżeli będziesz non stop "butował" to 10 litrów niestety wciągnie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez radziecki_termos » 24 lut 2009, o 23:57

prezesso, tzn wiesz... te 130 to tylko np przy wyprzedzaniu.... a potem dalej okolo 110... a prawie caly zbiornik na trase szczecin-wroclaw to troche sporo :)
VW Golf III 1.8 '92
Alan 199 + ML-145
skip: etiud
radziecki_termos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 23:17
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marko1967 » 24 lut 2009, o 23:57

radziecki_termos napisał(a):Wszystkie filterki nowe
a filtr paliwa przy zbiorniku
radziecki_termos napisał(a):Jeszcze musze zmienic kopulke i palec no i oczywiscie swiece
to zmień moze to przerywanie ustanie
radziecki_termos napisał(a):Najgorsze ze czasami jak mu "wstawie" to sie po prostu dlawi. Dopiero po paru sekundach odzyskuje moc. Tak jakby paliwko prawidlowo nie doplywalo
może trzeba zerknac czy zapłon jest dobrze ustawiony
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez radziecki_termos » 25 lut 2009, o 00:01

marko1967 napisał(a):a filtr paliwa przy zbiorniku


Oczywiście :) Do tego nie żadna chińszczyzna tylko MANN :)

marko1967 napisał(a):może trzeba zerknac czy zapłon jest dobrze ustawiony


A.... i dzieje sie tak najczesciej na zimnym silniku. Hm...
VW Golf III 1.8 '92
Alan 199 + ML-145
skip: etiud
radziecki_termos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 23:17
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 25 lut 2009, o 00:08

mozna było by sprawdzić czujnik temp.systemowy no i zapłon...-ma bardzo duży wpływ na spalanie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości