1.8 ABS - nieszczelna część

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.8 ABS - nieszczelna część

Postprzez HdS » 29 kwi 2011, o 12:14

Witam, poniżej zamieszczam zdjęcia 1.8 ABS

http://img03.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1484042956

Za zbiorniczkeim płynu chłodniczego znajduje się okrągła czarna część do której dochodzi przewód z górnej części silnika. Nawet po wygaszeniu silnika i "nagięciu" tego przewodu słychać syczenie powietrza. Moje pytanie, co to za część i jak tą usterkę naprawić.
HdS
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

1.8 ABS - nieszczelna część

 

Postprzez K@mil » 29 kwi 2011, o 14:20

HdS napisał(a):Za zbiorniczkeim płynu chłodniczego znajduje się okrągła czarna część do której dochodzi przewód z górnej części silnika. Nawet po wygaszeniu silnika i "nagięciu" tego przewodu słychać syczenie powietrza. Moje pytanie, co to za część i jak tą usterkę naprawić.


Chodzi Ci chyba o serwo
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kamilus_1990 » 29 kwi 2011, o 16:00

To będzie wężyk od podciśnienia.
Hamulce działają poprawnie ? Podpompuj pedał ze 3 razy, przytrzymaj i odpal samochód.Jeśli pedał opadnie na sam dół to serwo do wymiany jeśli 2 cm to jest ok.
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
kamilus_1990
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Potok

Postprzez HdS » 30 kwi 2011, o 17:42

W trakcie jazdy nic nie jest odczuwalne. Auto będę miał jutro więc od razu to sprawdzę. Czy to może miec związek z hamulcem ręcznym?
HdS
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pro100 » 30 kwi 2011, o 19:04

HdS nie przejmuj się jak sama nazwa wskazuje jest to wężyk od podciśnienia po nagięciu będzie zawsze syczał bo znajduje się w nim ciśnienie jak by nie syczało można powiedzieć nie miał byś hamulców :P Dla pewności możesz podjechać do mechanika i napomknąć o tym :)
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez HdS » 1 maja 2011, o 17:07

Wielkie dzięki :) wygląda na to że wszyastko jest w porządku. Jeszcze jedno pytanie, czy kable zapłonowe Bosch o numerze katalogowym 0 986 356 342 są na 100% właściwe ? Słyszałem że występują różne w zależności od pojemności i typu silnika... Przypomnę że chodzi o 1.8 ABS :)

[ Dodano: 2011-05-01, 17:57 ]
Właśnie zjeździłem kilku mechaników i od każdego słyszałem co innego, jeden mówi że to bez znaczenia i ważne żeby było do vw, inny z kolei podaje różne modele katalogowe... help :)
HdS
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pro100 » 1 maja 2011, o 21:46

Jedz do sklepu powiedz do jakiego chcesz auta i koniec, oni maja swoje katalogi i dobiorą Ci do silnika mówisz jaki rocznik jaki model typ silnika moc i tyle, dobiorą i nie masz o co się martwić.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez HdS » 9 maja 2011, o 20:21

Kabelki zamontowane i wygląda na to że usterka zniknęła ale... od kilku dni jest ciepło i zauważyłem że po dłuższej jeździe kiedy wyłączę silnik i po chwili lub kilku minutach go odpale to zaczyna mrugać czeck od oleju i przy lekkim dodaniu gazu coś zaczyna klekotać w silniku. Po kilkunastu minutaxch kiedy silnik delikatnie przestygnie szystko jest w porządku. W trakcie jazdy nic się nie dzieje.

[ Dodano: 2011-05-15, 12:24 ]
Nikt nie miał wcześniej takiego problemu ??

[ Dodano: 2011-05-15, 14:21 ]
A czy wspomniany wcześniej problem "przerywania" w trakcie jazdy może mieć związek z niewłaściwą ilością mieszanki i zalewaniem silnika?
HdS
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 12:08
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 16 gości