1.8 abs Po wymianie przepustnicy obroty trzymają 3 tyś

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.8 abs Po wymianie przepustnicy obroty trzymają 3 tyś

Postprzez Szheyk » 17 lut 2014, o 18:55

Witam serdecznie wszystkich mam problem z silnikiem 1.8 ABS
94R
Dzisiaj znalazłem czas i wymieniłem przepustnicę na nową (używkę) bo w starej urwały się 2 piny.
Wszystko poskładałem OK i gdy odpaliłem auto to obroty trzymały się około 3 tyś , Obrazek
Więc wymieniłem na starą którą miałem przy starej przepustnicy i problem był taki sam dalej
Odpalam obroty wzrastają i trzymają się dalej

Pomoże mi ktoś jak to zrobić czego może być to wina
PS: Ubieram się i idę odłączyć klemy na 30 minut bo będe chciał zresetować ECU
Pozdrwaiam
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

1.8 abs Po wymianie przepustnicy obroty trzymają 3 tyś

 

Postprzez sebastyanov » 17 lut 2014, o 19:49

zobacz w jakiej pozycji jest przepustnica po przykreceniu zaplonu. możliwe ze wiesza się potencjometr przepustnicy . możliwe ze krokowy też coś fiksuje . a zrób taki myk jak dziala silnik to odłącz wtyke od krokowca obroty powinny spasc i i podlacz go spowrotem patrząc czy się nie wysowa za bardzo . ale ogólnie przy wymianie przepustnicy robi się adaptację żeby działala prawidłowo jak to zrobić powinienes znaleść na forum bo już był podobny temat

[ Dodano: 2014-02-17, 18:51 ]
zobacz w jakiej pozycji jest przepustnica . może za mocno linka od gazu jest naciagnieta. albo coś ja blokuje i naciaga . zobacz też czy po przykreceniu zaplonu nie jest otwarta możliwe ze wiesza się potencjometr przepustnicy . możliwe ze krokowy też coś fiksuje . a zrób taki myk o celu sprawdzenia jak dziala silnik to odłącz
wtyke od krokowca obroty powinny spasc i i podlacz go spowrotem patrząc czy się nie wysowa za bardzo . ale ogólnie przy wymianie przepustnicy robi się adaptację żeby działala prawidłowo jak to zrobić powinienes znaleść na forum bo już był podobny temat
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez Mateusz2615 » 17 lut 2014, o 20:50

miałem podobny problem i tylko wziąłem i spryskałem wd40 w okolice przepustnicy tam gdzie są sprężyny i spokój mam tylko jak pryskałem to kilka razy gazem depnąłem aby mi wd40 zaleciał głębiej
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez trojeczkaGT » 17 lut 2014, o 20:50

Mateusz to wymieniles wkoncu przepustnice czy silniczek krokowy ? bo to duza roznica

przepustnica to co innego
silnik krokowy to to co masz na zdjeciu u siebie

a potencjometr przepustnicy to to

Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mateusz2615 » 17 lut 2014, o 20:51

ja nic nie wymieniałem tylko spryskałem wd40 tam gdzie jest ta linka od gazu i po problemie
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez trojeczkaGT » 17 lut 2014, o 21:00

pisalem do wlasciciela tematu ;p nie widzialem Twojej odpowiedzi wtedy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mateusz2615 » 17 lut 2014, o 21:06

spoko
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez Szheyk » 17 lut 2014, o 22:22

Przeczyszczę przepustnicę bo wiadomo że używka i do tego która może leżała rok , nie wiadomo ile to ciężej chodzi.
Jutro zdam relacje z dalszego zmagania Pozdrawiam
Jeżeli ktoś ma jeszczę jakiś pomysł to byłbym wdzięczny za pomoc.
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez trojeczkaGT » 17 lut 2014, o 22:43

Szheyk napisał(a):Przeczyszczę przepustnicę bo wiadomo że używka i do tego która może leżała rok , nie wiadomo ile to ciężej chodzi.
Jutro zdam relacje z dalszego zmagania Pozdrawiam
Jeżeli ktoś ma jeszczę jakiś pomysł to byłbym wdzięczny za pomoc.


ja jak wymienialem przepustnice w golfie bylym a mialem tez 1.8 ABS to :

-cala operacje robilem na zimnym silniku by czujnik temp dal odpierdni sygnal do krokowca
-odlaczylem akumulator na czas przezbrajania (reset komputera)
-umylem ladnie "nowa" przepustnice w benzynce z syfu
-wyczyscilem papierem miejsca styku z uszczelkami
-zmontowalem wszystko ladnie
-przelaczylem auto na benzyne by nie bylo czasem lpg
-podlaczylem akumulator
-przekrecilem kluczyk i slyszalem jak sie ustawia krokowy do temperatury silnika
-odpalilem auto bez uzywania pedalu gazu
-dalem mu sie zagrzac do zalaczenia sie wiatraka chlodnicy
-wszystko oczywiscie na benzynie bez zalaczania lpg


auto chodzilo bez zadnych problemow i na benzynie i na lpg
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sebastyanov » 18 lut 2014, o 00:36

dokładnie jak kolega wyżej . musi sie wszystko ustawic na jalowym bez dotykania gazu . od zimnego silnika az do goracego do momentu wlaczenia wiatraka wtedy krokowy reguluje prawidlowe odchylenie przepustnicy . w chlodniejsze dni jak teraz troche potrwa zanim osiagnie 90 st :-)
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez Szheyk » 18 lut 2014, o 14:59

Termostat mi sie nie zawsze otwiera . Wczoraj był na biegu jałowym na gazie z 15 minut załapał temperature 75 stoppni i dalej nie wzrastało . Pojechałem na kebaba a gdy wrociłem dolny wąż był gorący (otworzył sie)
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez sebastyanov » 18 lut 2014, o 19:41

skoro nie zawsze sie otwiera to go wymien. kiedys Ci sie nie otworzy i bedziesz mial problem bo przegrzejesz silnik i uszczelke pod glowica.
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 40 gości