MiroGti napisał(a):dałem sobie spokój ponieważ silnik 2,3 v5 jest dobrym silnikiem
godne pochwały, niech inni jeżdżą dobrymi silnikami.
MiroGti napisał(a):ich bolączkom jest paliwo które musi być bardzo dobre
o różnych bolączkach słyszałem, problem z głowicą, łańcuch który się sypie itd ale paliwo? Jedyny silnik benz o którym mi wiadomo, który ma jakieś "ale" do paliwa to S85 z BMW ze względu na swój stopień sprężania a Vr pojedzie chyba na wszystkim co zalejesz. tyle vr po polszy jeździ na lpg i jeszcze się nie zdarzyło żeby ktoś mówił o jakości paliwa
temat wałkowany milion razy - sa zwolennicy 1.8t i są zwolennicy vr, 1.8t bardziej podatny na mody ale też dużo osprzętu który może się sypnąć a z racji wieku i powypadkowych historii (nawet lekkie stłuczki) dużo problemów z ciśnieniem w ukłądzie dolotu itd, jakiś czujnik chwyci błąd i silnik kuleje. Vr niby prosta i twarda konstrukcja ale łańcuch nie jest dożywotni, problemy z el pompą wody, mechanicy potrafią nawet pomylić ułożenie kabli WN, nie wiem czy 2.3 tak jak 2.8 ma zmienną geometrię kolektora. tak czy inaczej - rozrząd to jest problem, nowy łańcuch ze ślizgiem i nie ma problemu. do tego przyjemna charakterystyka i super sound. ja bym brał 2.3/2.8
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.